JESUS PEIRO, RAIMON BUNDO...

un any fantàstic.

JESUS PEIRO, RAIMON BUNDO...

EntradaAutor: NININA76 » dc. set. 03, 2008 9:18 am

Hola noietes....

me han recomendado estos diseñadores...alguien sabe si son asequibles o supermega caros???
alguien se lo ha mirado allá??

gracias
NININA76

Entrades: 28
Membre des de: dt. set. 02, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: txellb » dc. set. 03, 2008 9:39 am

hola ninina!
jesus peiro no ho se, i raimon bundo a mi m'encanten, els mes barats valen uns 12oo aprox. i d'aqui anar pujant...
mira a l'apartat de moda nupcial, alla hi ha posts d'aquests dissenyadors amb noies que se l'han comprat ja i et podran ajudar millor.
txellb
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: momi » dc. set. 03, 2008 10:04 am

Ninina! *.-o-o.*

Una amiga que s'ha casat aquest any m'ha comentat que jesus Peiró de 1000 a 2000 €. De Raimon Bundó a Barcelona hi han dos botigues: una a diagonal de alta costura, et fan els vestits a mida y es carísimmmmm i una altre al carrer alfons XII, al costat de tuset on et vene els vestits pret a porter a partir de 1200-1500€, peró ens pots trobar que no arribin a 2000. Aixó si, s'ha de demanar hora i no obren els disabtes. Jo em vaig passar la setmana passada i fins Octubre no arriba la nova col·lecció.
momi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 100
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 8:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ayra » dc. set. 03, 2008 10:57 am

Hola!
A mi me gustan mucho los de Jesus Peiró.
Yo fui a verlos cuando tenian el avance y los precios rondan mas bien de 1800€, 2000€ para arriba.
De Raimon Bundó no se precios pero tambien me gustaría ir a mirarlos, aunque pensaba ir a Diagonal...No se, supongo que iré igualmente a Diagonal y sino pues ya me pasaré por Alfons XII
Imatge
Ayra
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dc. març 12, 2008 3:39 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants