Autor: tuttifrutti » dc. juny 07, 2006 9:12 am
Bones reines!!!
Petita tranquila que en una semana es poden fer moltes coses. A més si l'última treballes sols pel matí ja veuràs com en un plis ho enllesteixes tot. I si nó ja ho saps, si necessites ajuda natres estem per lo que sigui!!!
Saps algo de la despedida, on et portaran, que et faran, de que et disfrassaran... (Tranquila només ho faig per posar-te una mica més nerviosa, jajajajaj!).
Ara que hi penso em sembla que al final no us vaig explicar la meva despe, bé en resum em van fer fer el dinar per 16 amigues, desprès de que no haguès dormit gaire perquè una amiga meva que treballa a un pub va estar enviant-me msj tota la nit, desprès em van disfressar de sevillana, amb pirulo inclòs, i a voltar per Tàrrega tota mona jo, anant per botigues i baretos ballant sevillanes (més ben dit intentant ballar sevillanes) i llavors em donaven un tros de puzzle on hi posava el lloc on haviem d'anar de juerga. Total al final em va tocar una nit boja a Tarragona - Cambrils en un lloc on monten despes i ens hi vam reunir unes quantes despes i vam menjar (no gaire bé), els nuvis i nuvies ens feien fer proves xorres, xorres, però vam riure molt i finalment una mica de ballaruca i cap a casa a les 7 del matí! No va ser res de l'altre mon però jo vaig riure molt i em va agradar molt que les meves millor amigues hi fossin, ja que per la nit no van poder venir totes (ja sigui perquè estan prenyades o la majoria perquè tenen canalla molt petita, com ma germana, que pobra li va saber molt greu, però almenys va poder venir a dinar amb la meva nebodeta i tot ja que li havia de donar el pit!) per això em van fe fer el dinar perquè així les que no podien venir a la nit també participessin en algo. Ah! també desprès del puzzle em van regalar un conjunt super sexi per la nit de noces però en comptes del típic blanc, com em coneixen prou i sabem que a mi m'agrada més atrevit me'l van comprar un de vermell super sexy, vaja que el meu xicot quan el va veure possat va alucinar!!!
Bé, i aquest és el resum de la despe ja que segur que m'he deixat la meitat de coses, ja que ja fa més de 2 mesets que la vaig fer però fins ara se m'ha anat la bola i em penso que no vaig poder explicar res ja que va ser just la setmana abans de la boda i durant aquella setmana desprès em vaig posar malalta i no us vaig poder explicar res, i quan vaig tornar ja vaig anar directe a la crònica de la boda! Es que soc!!!