NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: gemma84 » dc. set. 03, 2008 8:29 pm

holaaaaaaaaaaaa a totes!!!!! ja veig que totes us conecteu al mati eh??hauré de fer trampes a l'ordinador de la classe!!! jejejeje, encara que aquest any dubto que tingui temps pk ma tocat ( no se si ja vaig comentar-ho) tenir a P3, P4, P5 i 1r junts i no ho he fet mai!!!! :-/ , ara estava llegint i veig que ha sortit un tema que nosaltres ens vam plantejar fa un parell de setmanes, jo també soc de les que gos que veig, gos que em quedaria i l'Enric el pobre diu que faci el que vulgui! però no se que fer pk clar.... no es una cosa per dos dies! vam estar fa uns dies al mascotes i vam veure un cooker america, una monada! em va faltar res per a portar-lo cap al piset!

Ara que ja he tornat a la rutina diaria ( una cosa es el tornar i l'altra es acostumar-si, pk lo d'aixecar-me aviat encara no ho porto gens be) sembla que seguirem mirant cosetes per la boda, tinc intenció d'anar amb l'Enric a veure la finca de Bellvis i el Palau de Margalef, encara que també m'han parlat del Monestir de les avellanes i com no, també m'agradaria anar a veure.
El curs passat una de les profes de l'escola va anar a una boda i va portar per a ensenyar-nos una invitacio, era una passada, molt i molt personalitzada, ara invitació que cau a les meves mans, invitacio que guardo! ja penso en com fare les nostres.

Bueno wapes, vaig a veure si fem algo de sopar, pk jo estic a l'ordenador i algú podria pensar: a mira, ell deu fer el sopar, pero no! ell el tinc a l'altre ordenador miran coses , segons ell: freakis! aixxxx.....voleu dir que madurara d'aqui a la boda????jejejjejee

Noies ja estem al setembre!!! uns mesets i ja podrem dir: HOLA BONES, ENS CASEM! quan??? L'ANY QUE VE!!!!

petonets i abraçades per a totes!!!!
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 03, 2008 9:39 pm

Ei!!!! A quin cole treballes si no és ficar massa el nas on no toca...??? pq taaaaaaaaaaants cursos junts deu ser un caos!!!! Jo estaria cagada!!!
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. set. 04, 2008 7:03 am

Bon dia noies!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 04, 2008 7:22 am

Ei noies!!! Bon dia a totes!! Perdoneu però per la tarda ho tinc difícil per connectar-me de moment!! A veure nem a pams...

Nuvia2010... quina sort que has tingut!! Jo a l'octubre diré que si a primària pq em passa com a tu, m'encantaria fer magisteri des de sempre però ara ja no puc, tinc massa responsabilitats i no tinc temps. Com hi vas entrar en aquesta escola? Jo he enviat currículums però res de res... i també dono classes a una acadèmia durant el curs (bé, aquest no sé si em cridaràn). Bé, si necessiten algú a la teva escola, pensa en mi. No està de més dir-ho... no vull tenir morro ni tot això... Per si de cas...

Ise... a mi ja saps que no m'agraden els gossos, però he de reconèixer que són molt més carinyosos que els gats i més agraïts! Jo si el vols tenir, lluita per adoptar-lo total els dies que pots estar malalta seràn poquíssims així que tampoc l'Enric l'haurà de treure a passejar tants dies a més li agafarà carinyo al final, als animals sempre se li agafen.

Després... tema neteja i sopar què parlàveu ahir, nosaltres netejem i tot ho fem a mitges, bàsicament pq jo tinc l'esquena molt malament i sino m'ajuda després ho passo molt malament. Per cert, que avui toca neteja general i compra del mes!! jejje quina mandra!!

Finalment, l'ecografia 3 D és una passada, es veu el nadó super bé, com si fos real, ens va saludar, es va ficar la mà a l'ullet, les mans al cap... quina passada!! Em van agafar hasta ganes a mi!!! Però bno... esperaré una mica pq encara vull fer moltes coses abans de tenir un fill... :o-o:

Bno perdoneu el rotllo que us he fotut m'havia de ficar al dia!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 04, 2008 7:25 am

gemma84 ha escrit:holaaaaaaaaaaaa a totes!!!!! ja veig que totes us conecteu al mati eh??hauré de fer trampes a l'ordinador de la classe!!! jejejeje, encara que aquest any dubto que tingui temps pk ma tocat ( no se si ja vaig comentar-ho) tenir a P3, P4, P5 i 1r junts i no ho he fet mai!!!! :-/ , ara estava llegint i veig que ha sortit un tema que nosaltres ens vam plantejar fa un parell de setmanes, jo també soc de les que gos que veig, gos que em quedaria i l'Enric el pobre diu que faci el que vulgui! però no se que fer pk clar.... no es una cosa per dos dies! vam estar fa uns dies al mascotes i vam veure un cooker america, una monada! em va faltar res per a portar-lo cap al piset!

Ara que ja he tornat a la rutina diaria ( una cosa es el tornar i l'altra es acostumar-si, pk lo d'aixecar-me aviat encara no ho porto gens be) sembla que seguirem mirant cosetes per la boda, tinc intenció d'anar amb l'Enric a veure la finca de Bellvis i el Palau de Margalef, encara que també m'han parlat del Monestir de les avellanes i com no, també m'agradaria anar a veure.
El curs passat una de les profes de l'escola va anar a una boda i va portar per a ensenyar-nos una invitacio, era una passada, molt i molt personalitzada, ara invitació que cau a les meves mans, invitacio que guardo! ja penso en com fare les nostres.

Bueno wapes, vaig a veure si fem algo de sopar, pk jo estic a l'ordenador i algú podria pensar: a mira, ell deu fer el sopar, pero no! ell el tinc a l'altre ordenador miran coses , segons ell: freakis! aixxxx.....voleu dir que madurara d'aqui a la boda????jejejjejee

Noies ja estem al setembre!!! uns mesets i ja podrem dir: HOLA BONES, ENS CASEM! quan??? L'ANY QUE VE!!!!

Ei gemma... es podríen juntar el teu home amb el meu pq el meu també és freaki total... tindrien hores de conversa junts!! Pq el meu quan es fica a l'ordinador, només fa que mirar coses rares!!! A mi em fica dels nervis!!! No s'adona del temps que passa quan està davant l'ordinador!!! jejeje :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 04, 2008 7:30 am

Ha de ser molt emocionant veure el teu fill amb una eco! Que guai!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 04, 2008 7:37 am

Jejeje... no encara no... vam parlar amb la cap de la nostra obra, i ens va dir que hem d'insistir una mica... però és que una altra veïna està igual!! Així que avui hi trucarem a veure què ens diuen però és una odissea quan hi truques pq ho expliques 4 vegades a gent diferent i sobretot sudamericanes, que no tinc res en contra, però no s'enteren de res!!!! Paciència... Fem turnos per trucar-hi a veure si es cansen de sentir-nos pq jo tinc unes ganes de tenir telèfon i sobretot internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 04, 2008 1:28 pm

Coi amb aquest del telefon! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: Quant temps fa que esteu vivint aquí?
Avui al mati tenia l'alerta roja posada pq la jefa ha vingut que mossegava!!! ::brr:: ::brr:: ::brr:: A veure a la tarda com està?
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 04, 2008 1:40 pm

Des del 22 d'Abril i ho vam demanar a mitjans de juny... així que... a mi m'espera una tarda bastant ocupada, entre compres i ficar-me mínimanent decent... després toca neteja general!!! així que poc temps em quedarà per descansar :-))

Per cert, m'apunto a l'agenda el dia 12 per la tarda eh!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Si s'apunta algú més, encantades que estarem oi???
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 04, 2008 1:45 pm

Clar que sí! Com més serem més riurem! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Gemma, nuvia, que us apunteu?
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 04, 2008 1:53 pm

Eiii!! Jo ja plego!!!!!!! Fins demà!!!!!!!!!! Demà al matí ja us llegiré el que digueu per la tarda ok? Segurament no em podré connectar però bno... espero que aviat si. :-)) Adeuuuuuuuuuuu!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 04, 2008 1:56 pm

No et cansis massa aquesta tarda .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* .-*.:-).*.* ::ffff ::ffff ::ffff jejejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 04, 2008 1:58 pm

JAJAJAJA!! Intentaré que no... x aquí el ambient no està massa bé, vaya dia!!! Ja te contaré van de putadeta en putadeta... s'han aliat dos que es coneixen de fa 20 i pico anys i jo allí.................. A més els hi fas preguntes i o te contesten amb mala gana o directament no et contesten. Quasi prefereixo no dir res i callar i fer la meva feina, semblaré autista però així no em sentiré tant malament. *.-o-o.* :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: gemma84 » dj. set. 04, 2008 4:55 pm

nuvia2010 ha escrit:Ei!!!! A quin cole treballes si no és ficar massa el nas on no toca...??? pq taaaaaaaaaaants cursos junts deu ser un caos!!!! Jo estaria cagada!!!

Aquest any m'ha tocat anar a treballar a Camarasa i es una escola que forma part d'una zer, es una escola petita on no hi ha suficients nens per a formar una classe de cada curs i llavors en una classe hi ha varios cursos, la veritat es que no he treballat mai en una escola aixi! ja t'explicare que tal ha anat a partir del dia 15! pot ser mortal! mentre a uns els tocara aprendre com posar-se la bata als demes els haure d'ensenyar a restar! ejjejejej com ho fare: no ho se!!! :-/
gemma84

EntradaAutor: gemma84 » dj. set. 04, 2008 4:59 pm

lluneta29 ha escrit:
gemma84 ha escrit:holaaaaaaaaaaaa a totes!!!!! ja veig que totes us conecteu al mati eh??hauré de fer trampes a l'ordinador de la classe!!! jejejeje, encara que aquest any dubto que tingui temps pk ma tocat ( no se si ja vaig comentar-ho) tenir a P3, P4, P5 i 1r junts i no ho he fet mai!!!! :-/ , ara estava llegint i veig que ha sortit un tema que nosaltres ens vam plantejar fa un parell de setmanes, jo també soc de les que gos que veig, gos que em quedaria i l'Enric el pobre diu que faci el que vulgui! però no se que fer pk clar.... no es una cosa per dos dies! vam estar fa uns dies al mascotes i vam veure un cooker america, una monada! em va faltar res per a portar-lo cap al piset!

Ei gemma... es podríen juntar el teu home amb el meu pq el meu també és freaki total... tindrien hores de conversa junts!! Pq el meu quan es fica a l'ordinador, només fa que mirar coses rares!!! A mi em fica dels nervis!!! No s'adona del temps que passa quan està davant l'ordinador!!! jejeje :-)

Quan vulguis els presentem! a mi em passa el mateix, quan em diu vaig un moment a l'ordinador ja tremolo!!! perque el moment d'ell evidentment no es el mateix que el meu! ejjejeje
gemma84

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. set. 04, 2008 5:49 pm

gemma84 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:Ei!!!! A quin cole treballes si no és ficar massa el nas on no toca...??? pq taaaaaaaaaaants cursos junts deu ser un caos!!!! Jo estaria cagada!!!

Aquest any m'ha tocat anar a treballar a Camarasa i es una escola que forma part d'una zer, es una escola petita on no hi ha suficients nens per a formar una classe de cada curs i llavors en una classe hi ha varios cursos, la veritat es que no he treballat mai en una escola aixi! ja t'explicare que tal ha anat a partir del dia 15! pot ser mortal! mentre a uns els tocara aprendre com posar-se la bata als demes els haure d'ensenyar a restar! ejjejejej com ho fare: no ho se!!! :-/

Jo l'any passat vaig estar a la ZER de l'Alta Ribagorça formada per 3 coles. Jo anava al de la Vall de Boí i a Vilaller. Les classes eren per cicles i el que havíem de fer era tenir molt clar el que volies fer. És a dir, començar sempre amb que un grup tingui feina que puguin fer ells sols mentre tan tu pots explicar als altres la lliçó. En el teu cas és bastant més complicat pq.... taaants cursos.... i taaaaan petits... que tinguis molta sort, jejejejeje
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: gemma84 » dj. set. 04, 2008 5:55 pm

nuvia2010 ha escrit:
gemma84 ha escrit:

Jo l'any passat vaig estar a la ZER de l'Alta Ribagorça formada per 3 coles. Jo anava al de la Vall de Boí i a Vilaller. Les classes eren per cicles i el que havíem de fer era tenir molt clar el que volies fer. És a dir, començar sempre amb que un grup tingui feina que puguin fer ells sols mentre tan tu pots explicar als altres la lliçó. En el teu cas és bastant més complicat pq.... taaants cursos.... i taaaaan petits... que tinguis molta sort, jejejejeje

Moooooooooltes gracies wapa! ja t'aniré informant! : bb :
gemma84

EntradaAutor: gemma84 » dj. set. 04, 2008 7:07 pm

ise ha escrit:Clar que sí! Com més serem més riurem! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Gemma, nuvia, que us apunteu?

Jo en principi també m'apunto, tot i que ho confirmare amb més seguretat d'aqui a uns dies!

Ciao wapes! :mu::
gemma84

EntradaAutor: ise » dj. set. 04, 2008 7:52 pm

Molt bé guapa! Ja veuràs que ens ho passarem bé! *.-o-o.* *.-o-o.*

!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 05, 2008 7:15 am

Bon dia wuapes!!!!! Què tal el dia?? Ja és divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja som una més a la quedada, què bé!! Això comença a agafar forma!!! Tinc ganes que arribi el dia... D... jajajaja En fi... alguna novetat?? Jo ahir de casualitat vaig parlar amb la fotògrafa de la meva futura boda i em va dir que a la fira de nuvis ja parlariem millor i que ja em donaria invitacions, si en voleu alguna m'ho dieu que li'n demanaré ok??? Petonets!!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants