MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Myrim » dl. set. 01, 2008 2:02 pm

Hola a totes!!! La vuelta al cole!!! ja he donat la notícia als companys, i kuan em preguntaven de kuan estava s'han kedat parats... clar al enganxar-me tot el estiu entre mig... i mes sapiguen ja k es una nena. 2 companyes m'han dit ostres amb el casament ens vas avisar 1 any abans i mes!!! i ara sorpresa total si si si em descuido els hi ensenyo ja la nena i tot jajajaj!!! I res les materies k em toca donar akes any esta wai, akest any no estaré de tutora a infantil m'he passat a primaria. Ja en tenia ganes i fare un poti poti de naturals, tallers, reforços i les plàstiques de cicle mitja i superior, alguna llengua a 6é... wai una barrejeta k també m'agrada. Anire mes de cul amb els canvis de chip pero a mi ja em va... llastima k no estare tot el curs. ( ja li he dit a la dire. am lo wai k tinc akest any!!!)
una pregunta xafardera la amiga vostra Samantha aixo del ull... sap de ki es el ull k li han posat??? ups es k no se si ho he entes res pero es una mica macabra no???
Joan i Myriam
Myrim
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 293
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 6:07 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dl. set. 01, 2008 2:36 pm

JA JA QUE BÓ LO DE LA SAMANTHA, QUE T'HO EXPLIQUI LA SARA QUE ES LA DEL ROTLLO!! :-)) Jo estic de investigadora en aquest cas. ji ji
Aixó ho vam parlar aquest estiu quan vam quedar, es de una noia de Blanes i la sara hem preguntava si al coneixia, i de casualitat si, i ens va explicar una historieta.. d'una noia super fantastica, peró no de que sigui genial sinó de lo rotllera i mentidera. ji ji

Miriam, me n'alegro de las asignaturas, a veure si pots aguantar fins al final de l'embaras.
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: merce i albert » dl. set. 01, 2008 9:01 pm

Bones!!!

Si si avui ha sigut la ornada a la feina i em nenes (nomes tinc 2 nens a l'aula, es el primer cop que em passa). Han plorat força pero clar es el primer dia pobretes. A veure com va demà.

Bufa lo de la Samanta es millor que un llibre d' intriga i fantasia barrejat ... ja ja ja. Sara pensant-ho podries escriure un llibre em "les aventures inventades de la samanta".. ja ja ja.

Ei molt be miriam, aixi que canvies de cicle... vaja ets molt valenta, perque jo no m'etreviria pas, em quedo a infantil. Potser em el primer cicle de primaria (1r, 2n i 3r com a molt).

Be noietes marxo a dormir que dema m'espera la segona ploranera, ja tindran mes idea a que venen.
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. set. 02, 2008 11:13 am

Masa, li he preguntat a la meva mare lo del tema en cuestió i lo primer que m'ha dir, "la Juani" pq es diu així al mare de la susodicha, aquesta sra. no está bé, mai a estat bé, fa coses rares i es bastant tinta i bleda. Vamos que la posat bé! i que ella no a sentit res d'aixó de l'ull i se la anat trobant i no li a vist cap ull diferent jaj ja ja... ni li a explicat res. >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dt. set. 02, 2008 2:23 pm

Bones!!!

Cris aixi que la filla ja te a qui semblar-se??? Pues vaya par de dos. Una filla mal mentidera i la mare totila. Bufa el pare deu estar content.... ja ja ja.

Nenes el sego dia superat!!!! A mes are tindre una nena nova. Com que el meu grup pot ser de 13 nens/es i de moment nomes en tinc 9, pues ale una incorporacio nova (que no se encara com es diu ni quan comença) i es nena. Pobrets els nens nomes en seran 2. ja ja ja dones el poder!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dt. set. 02, 2008 4:40 pm

SUPER NENASSSSSSSSSSSSSS!!! JA JA :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. set. 02, 2008 5:38 pm

Hola guapes!!!!!

Carai, ahir no em vaig poder conectar, entre la feina i que després vaig marxar de voleio .... jajaja Cris, vaig anar a sopar al teu poble ... per variar jajajajaja al "BRASAS" o algo així, allà ala Pavos.

Miriam me'n alegro que tinguis aquesta varietat de cursos i millor si a tu t'agrada tant!. I que la tornada?? es fa molt pesat??.
Lo del tema la Samantha ... creu-me, no val la pena tenir tanta informació, bàsicament pq tota la seva vida es una gran mentida ... mira que es trist això .... (pero jo m'ho passo teta fent investigació). T'en faig 5 centims, es una tia que va del pal :" Yo soy super buena en todo, hago oposiciones, soy la mejor de toda Catalunya y tengo plaza de funcionaria en Can Ruti) total, que tot això es mentida .... bé, suposo que alguna cosa si serà veritat pq si no .....

Cris, com m'agrada això que facis investigació!! jajaja pero que fort! no entenc com es pot inventar això sobre la seva mare???? d'alguna cosa es deu haver operat pq va haver 2 dies que va faltar a la feina per aquesta operació a la seva mare??!! jajajaja així que la mare es totila? .. jajaja pos vaya ... quins personatges corren per el món.
Ja de pas, li podies haver pregutat a ta mare si sabia a que es dedicava la filla gran (o sigui el personatge en qüestió) així ja ho haguessim confirmat del tot.

Mercé, així que tu también ja estàs de vuelta al cole oi?? pobrets els nens .... no et fan pena quan ploren??? ai senyor .....

MUERES AL PODER!!! ja desde cicle infantil ... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: merce i albert » dc. set. 03, 2008 4:06 pm

Bones!!!

Home pena en fan, pero tambe son molt llestos. Tenim una nena que l'ha agatat em la meva companya i no vol que agafi ni toqui a cap altre nen/a i quan ho fa es posa a plorar. Sap greu pero s'ha d'acostumar que no podem estar excusivament per ella. A l'aula hi ha mes nens/es. A mes aixo es el primcipi despres ja esta.

A mes si ens posem a pensar-hi qui no ploraria al tornar a la feina despres de vacances o quan es comença una feina nova per por a no fer be, no agradar-te la feina,.... pues els crios igual, pero em l'agreujant que ells desde que van neixer fins el dia en questio han estat em els papes i la familia i a llocs que coneixen, i de cop començen l'escola em un espai, mestres i companys que no coneixen de res. Pero com tothom el final ens acostumem i habituem, temps al temps i molta paciencia. I nosaltres pues a donar molts petonets, abraçades i a consolar moltissim.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dj. set. 04, 2008 5:30 pm

Ei noies, que tal?
Ja está superat això de la reincorporació a la feina no???

A nosaltres ens fan regualar dimecres vinent ... quina pu*ada!! això de la crisi es un rollo!!
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dv. set. 05, 2008 9:01 am

masa ha escrit:Ei noies, que tal?
Ja está superat això de la reincorporació a la feina no???

A nosaltres ens fan regualar dimecres vinent ... quina pu*ada!! això de la crisi es un rollo!!

No entenc que posa? :-/
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dv. set. 05, 2008 6:10 pm

doncs això, que ens obliguen a fer festa el dimecres (juntament amb els altres dies que teniem festius 11,12,13,14) però aquestes hores les hem de fer quan l'empresa vulgui :--(
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dl. set. 08, 2008 8:47 am

Bon dia noie!!

com va?
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dl. set. 08, 2008 6:54 pm

Ei!!!
Bona tarda!!

Carai, tot just acabo de coemnçar i demà per a mi ja es divendres!! .. jajaja

vaya tela!!

Cris sabem alguna coseta de la que te dije???
masa

EntradaAutor: FRACRIS » dt. set. 09, 2008 8:30 am

masa ha escrit:Ei!!!
Bona tarda!!

Carai, tot just acabo de coemnçar i demà per a mi ja es divendres!! .. jajaja

vaya tela!!

Cris sabem alguna coseta de la que te dije???

Ho sento, no sé res de res, es que abans si que els seus pares es trobaven subint amb els meus pares i onclos peró la cosa es va refredar i poca cosa!! ho sento haurás de continuar tu :-(

Que fareu aquest pont?? feu pont??

Jo no sé si en faré, crec que si, peró el meu home me'l té ocupat, juga futbol a Palafolls (no sé si el coneixeu), es un poble petit al costat de Blanes (el primer poble de la provincia de Barcelona) i son las festas d'aquest poblet, llavors fan tres nits de barraques i el seu equip posen una barra amb begudes i entrepans, ademés de jugar un partit amistós el dijous 11. Dissabte dinar familiar (meva familia) a Las Presses (un altra poblet petit al costat d'olot) je je.

Ara expliqueu vosaltres.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: masa » dt. set. 09, 2008 5:32 pm

Hola guapes!

Cris si que tens el finde ocupat no??

Doncs jo acabo de plegar de treballar i ja fins dilluns no torno!! .. pff jo també tinc molts de dinar familiars (una mica pal) a veure si el cap de setmana em puc escapar algún lloc)

I la resta? que feu?? fareu pont??
masa

EntradaAutor: merce i albert » dt. set. 09, 2008 6:27 pm

Bones!!!

Per mi avui es dilluns i demà divendres!! :-///: :-///: :-///:

Es que hem estat de festa major a Sant celoni, i ahir vam tenir festa, estic que no m'aguanto.... Sort que dema treballo i tinc pont!!!

Pel pont pues celebrarem l'aniversari de l'Albert (va ser ahir) em els meus germans i despres descansar. Vull mirar de convencer a l'Albert de baixar a Barcelona a veure els seus germans perque aviat ja ni ens coneixerem de la tira de temps que fa que no ens veiem. I res poca cosa mes.
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » dc. set. 10, 2008 6:40 pm

Mercé felicita al'albert de la meva part!

A veure si tens sort i el convences ... jijiji

Un petó
masa

EntradaAutor: merce i albert » dc. set. 10, 2008 7:46 pm

Bon pont a totes!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: FRACRIS » dl. set. 15, 2008 9:38 am

Hola noies,

Com anat el pont?? nosaltres no hem marxat peró tampoc hem estat gaire a casa.
Que paradet está aixó!

Mercè felicitats al teu home, encara que ja a pasat :-(

Myriam que tal, com et trobes?

Masa, i tu que t'expliques.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » dl. set. 15, 2008 11:22 am

Bones!!!

Avui ja he tornat a la rutina de sempre. Treballar de mati i de tarda, per sort de moment plego a les 5h. I a partir d'octubre ja fins les 6h :--( :--( A mes per les tardes tinc els meus nens i el nens d'un altre grup (es que la tutora està estudiant per la tarda, s'esta treient la carrera) i em toca pringar a mi em el seu grup :--( :--( :--( Si fos d'una altre companya no em sabria greu pero es que aquesta els deixa fer el que volen, no hi ha ordre a l'aula, es un caos i els nens fara 3 anys i s'en foten de tu. Pero que hi farem paciencia. :-/ :-/ :-/
Imatge
Imatge
merce i albert

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant