NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 11:33 am

Les compres del mes són una ruina!!!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 05, 2008 11:36 am

Ok wuapa!!! Ho deia pq si hi has d'anar sola ja t'acompanyo pq és un tros de camí... .(*.*).:..
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 11:48 am

Ostra merci guapa!!!! A la tarda et dic algo!

Totes per tu :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 05, 2008 11:54 am

De res dona... tot un plaer... total tampoc he de fer res (les meves amigues tenen 2 despedides entre avui i demà), bno estudiar, però ja veus que busco alternatives x no fer-ho jejeje... si veus q per aquí no et contesto, envia'm un mensajito pq no crec q estigui a internet avui... per pena meva... *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 11:56 am

ok reina! ara ja marxaré cap a a casa a dinar i despres et dic el que

Ets un solet! : sol : : sol : : sol :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 05, 2008 12:12 pm

Només ho saben veure les meves amigues això, i no totes!!! A la feina ni per assomo... Gràcies wuapa!!! Bon profit!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 1:25 pm

xxxxx
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 05, 2008 1:41 pm

M'alegro molt!! Disfruteu de la gossa i dilluns ens contes què tal ha nat el finde!!! Quina emoció eh!!!!??? :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 1:49 pm

:-)ok:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 05, 2008 1:52 pm

Ja... bno les del 2008 també porten una bona pila de pàgines!!!... és que sinó fos pel foro conto que m'avurriria moooooooooolttttttttt... Mentre poguem seguir xarrant totes, rai! A mi m'encanta al menys tinc un alicient!! Jo cre que farem un bon grupet de lleidatanes, mira què et dic!!! Em de fer el rècord!! JAJAJA_ en fi, bon finde a tu i a totes!!!!!!!!!!!!!!! La setmana que ve serà més curta!!! UEEEEEEEEEE
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 1:56 pm

siiiiiiiiiii, només tres dies!!!! i soleta a l'oficina!!!!!jejejejeje *.-o-o.* *.-o-o.*

Bon cap de setmana preciosa!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 05, 2008 3:16 pm

Hola wapetones, perdoneu l´entromisio, pero es que me estat llegint tots els vostres misatges i man entrat ganes de contestar, jeje.
Jo soc de l´any 2009 de lleida també. I trobo que aquest any esta paradet... vosaltres sou del 2010 i mira quina ma de pagines que teniu ja, aneu pel cami de les de l´any 2008.

Que em deixeu colarme de tant en tant per comentar cosetes plegades???? :-) I ja sabeu que si necessiteu alguna coseta no hu dubteu eh!! aqui estic. Com dirie el pepito grillo "dadme un silbidito!!"

Besitos!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 3:36 pm

Hola miriameta!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Pots venir per aquí les vegades que vulguis, tothom hi és benvingut!!!!!
La veritat és que portem uns dies de xarrera que deu ni dó! jejejeje Bueno, quasibé cada dia diem alguna coseta o altra, o sigui que si vols també pots passar per aquí a dir la teva :-)ok: :-)ok: Tu ja deus estar a punt de mirar vestits, no? Quina enveja que em feu les del 2009 :-( :-( jejeje. Explica, explica les cosetes que teniu!
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 05, 2008 3:49 pm

jejej moltes gràcies per acceptarme :-)

Nosaltres estem ara mateix encara amb el lloc de la cerimonia, el restaurant es la fonda. Pero volem casarnos a l´are lliure i aqui lleida, pues no hi ha gaires opcions. Es per aixo que estic estresssada ultimament. :-(

Per altra banda el vestidet me te superemocionada, estic esperant a que surtin les col.lecions del 2009 a les botigues, per anar corrents a probarme vestidets. I tambe espero la fira de nuvis amb molta impaciencia. S´esta fent eterna l´espera.

Aixo si, i crec que us pasara a vosaltres tambe, que una vegada tens el rest. i l´esglesia o lloc per la cerimonia, vas mes tranquil.la.

Després d´aquest rotllo... et cedeixo el torn a tu, contam contam :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 3:53 pm

JAJAJA doncs jo vaig molt avançada pq ja tenim el restaurant i com que la cerimonia la fem allà mateix...doncs ja tinc tot el que podia fer!!! :-/

Ya ta :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 3:55 pm

I de vestits, ja n'has mirat algun? Encara que no te'ls hagis provat algun et deu agradar, no?
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 05, 2008 4:14 pm

Me n´alegro per tu chiqueta, jeje que guay!!

Tinc 3 modelets que son una preciositat i que me vui probar. Son de l´avanç 2009. I un que magrada molt es de l´any 2007 pero que el repeteixen.

Son de 2 o 3 llocs diferents:
Tiara: (el meu predilecte) Dissenyadora Yolan cris te uns vestits preciosos. El model gemma mencante.
Pronovias: te bastants bonics (model hechizo, hamlet, levante)
Rosa clara: colecció two (model sal)

al casajuana hi he d´anar.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dv. set. 05, 2008 4:17 pm

ise ha escrit:El problema és que al cotxe de l'Enric és impossible, pq el cotxe és de 5 portes i la gossa no hi cap. Llavors no queda més remei que anar-la a buscar amb el meu. Jo tinc un audi TT i clar massa gran no és!!! La dona m'ha dit que té una reixa per posar al cotxe però clar no en tinc ni idea de si al meu hi va be! i això és el que estic buscant i no trobo res!
L'hem d'anar a buscar a Granollers! Us la presento.

Hola wapa!!!!!!!! ara acabo de posar-me al dia i he vist la foto de la Nina!! és una monada! es preciosa! jo ja m'havia tret la idea de posar-me un gos al pis pero al veure la foto i la il·lusió amb que en parles me n'has fet ganes de tornar-mo a plantejar! encara no m'he tret del cap a un cooker de la botiga mascotes, del carrer major, si algun dia hi passes i encara no l'han tret, allà està i t'asseguro que estic a res d'anar-hi i emportar-me'l!

Una abraçada i enhorabona per la nova incorporació familiar!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 4:22 pm

Ara no se on he vist un cooker en adopció :hmm:: :hmm:: em sembla que era per alguna protectora d'aqui a lleida... :-/ el fet d'agafar-lo ja gran és que no et trobaràs pixats per casa, ni els mobles destrossats! jejeje.
Venga va, anima't!!!!! Farem una trobada de gossos!!!jejejeje
ise

EntradaAutor: gemma84 » dv. set. 05, 2008 4:28 pm

Hola a totes!!! bona tarda!

Fa res acabo de posar-me al dia, pel que veig heu estat parlant sobre el tema dels fotògrafs, nosaltres també el tenim, fa uns dies vam fer-nos un reportatge pk voliem un quadre ben xulo per a posar al menjador i vam decidir anar a un fotògraf. Els pares de l'Enric son amics d'un fotograf d'aqui a lleida, no se si sabreu qui es però a mi m'han agradat molt les fotos que ens va fer, si alguna vol ja li passare via e-mail per a veure l'estil que té. El nom es DEFOTO, te l'estudi a Cap Pont.
Quan vam anar a veure com estava quedant el quadre li vaig comentar el tema de la boda i ja vam reservar el dia ( serà molt que tinguem que anular-lo per no tenir restaurant i esglesia), ens va ensenyar varis reportatges de boda i realment eren molt xulos, els preus segons va dir anaven entre 2.200 i 3500€ mes o menys eh?? hi ha varies opcions, un album gran, un de gran i un de petit, també ens va ensenyar el mini que se'ls dona als pares...no ho se...si voleu ja us diré la direcció exacta, encara que suposo que también estara a la fira dels nuvis!

Bueno wapes, us deixo que aquesta nit tenim un sopar al piset i la cosa esta una mica com ho diria... desordenada, he d'anar a comprar una miqueta i a buscar el reportatge, que ja tinc ganes de posar-lo al menjador!

MOlts PeTOnets!!!
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants