Autor: martolis » ds. set. 06, 2008 8:39 am
Holaaaa!!!
Porto dos dies de bòlid!!! Restaurant, detallets (al final he agafat els marcs,m'han fet un 20% de descompte... és una mica car, però comparat amb altres coses em costa 100€ més, i ja no vé d'aquí...), vestit (avui torno a probar-me'l), maletes per al viatge, cosetes del viatge... Imagineu-vos!! Dijous a les 21.30 entrava a IKEA per a comprar una taula per al menjador de casa!!! (per cert, la millor hora per anar a IKEA, no hi havia ningú jeje).
Si voleu pistes del vestit... en privat, no sigui que algú s'enteri com és el meu vestit i trenquem la sorpresa!!! Dels convidats només saben com és la meva mare, la meva àvia i la meva tieta. Els altres... sorpresa!!
Respecte al fotògraf, ho faig amb un amic del meu cosí. Es diu Juanjo Ucha (i l'empresa MediaFrame), fan sobretot anuncis de tele (a nivell local, no us penseu que he agafat al Spilberg!!). Li van fer les fotos a un amic i és el que nosaltres voliem, fotos súper naturals. A nosaltres ens agradaven les fotos en moviment, improvisades... que no haguèssim d'estar posant en postures que, si no fos per la foto, no em posaria mai!!
Ah, el postre!! Al final ho posem separat. Posarem gelat amb algo de fruita de postre i després el pastís, que també tindrà fruita. A la meva boda és més problable que s'emportin el solomillo sencer i la gent devori el postre, somos súper golosos!!! jejeje (jo la primera).
Pel que fa als detallets, ara estic mirant a veure com ho envolico o decoro una mica... els podria deixar sense res, però a mi m'encanta envolicar bé els regals, súper monos... Quan fas un regal, la primera impressió és l'envoltori!! Me'ls hann donat en una bosseta de celofan, però no sé si posar només un llacet blanc o posar-los dins d'una bosseta blanca i tancar la bosseta amb un llacet blanc...
I... no sé si em deixo alguna cosa!! 3 setmanes només!!!!!