lluneta29 ha escrit:Ei miriameta mira't també la casa dress bori (no sé la web exacta però en té) és per liar.te una mica més!! A mi personalment m'agrada la Rosa Clarà i algún del Pronovias (depèn dels dies m'agrada més un o altre - estic com el temps). El model sal és molt xul.lo en serio. A mi m'agraden també molt senzills i sense massa parafarnalies... com sóc jo!!! Per cert que a les botigues ja estàn les noves col.leccions!!! Tu que pots ja pots còrrer a nosaltres encara ens queda temps per consolar-nos!! jejeje
Per cert, ja teniu fotògraf i tot això? Conta conta!!!
Holaaaaaaaaaa!!! Bones, gràcies per acceptarme, ara mateix em ficaré a buscar la casa dress bori que dius, segur que hu trobo, jeje.
Tinc ganes de que arribin les col.lecions a tot arreu, perque encara en falten algunes, per exemple la de Yolan Cris, i tambe tinc moltisimes ganes de probarmels tots, pero... tambe vui esperarme a la fira de nuvis.... i no maguanto jiji segur que ens creuarem per alliperque me la penso mirar de cap a peus, res sense mirar deixaré.
El tema fotògraf el tinc una mica apartadet, perque encara estic amb lo del tema cerimonia... avui hem anat a la fonda i ens han dit de ferla alli i nosaltres encantats, tot al mateix lloc i hem quedat el disabte que be per concretar-ho tot. L´únic problema es el dia, ara. Per qüestions de familiars (ja que molts son de fora) potser haurem de cambiar la data al setembre..... ai chiquetes... mestic desfogant aqui amb vosaltres...
Disabte que be, quan haguem parlat amb la noia que s´encarregue d´això (que avui no h ere..) podrem dormir tranquils sabent que ja tenim dia, restaurant i cerimonia.
Després d´aquest sermonet dirte lluneta29 que un plaer :D compartir aquesta il.lusió plegades.