CAN RIBES DE MONTBUI 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: pilimili » dj. set. 04, 2008 11:18 am

Noies, el meu casament va acabar pasades les 3 de la matinada i ningú es va quedar a dormir.
Respecte Gartur genial! Ho tenen mooolt controlat i posen la música que tu vols, previament us faran quedar i allà parlareu de tot i com voleu que vagin les coses i tal. Jo no tinc cap queixa :-)ok:
Respecte casar-se en divendres.... mira, ÉS EL TEU DIA i a qui no li agradi 2 pedres. Tu fas la boda com a tu millor et va, no al gust de la gent i punt. Qui vulgui anar anirà, per això no pateixis. :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

Re: Can riberenques i veines!

EntradaAutor: susana32 » dj. set. 04, 2008 11:19 am

Kyra ha escrit:Hola a totes!!! Després de les vacances torno a entrar per aquí i...que som totes de Sant Andreu o qué???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Jo també visc al costat del metro de la Sagrera i l'Hipercor!!!!!
Ostres quina ilu! Ja queda poquet i tantes coses per preparar.
Jo em caso el 29 de maig per la tarda, cerimonia i banquet allà. Ei carmen, tu un dia abans, eh! Com portes els preparatius? Jo ja tinc vestit i el fotograf es un amic nostre. Preguem per que aquest maig no sigui com el passat, però de totes maneres crec que ho tenen tot super organitzat, fins i tot amb pluja.
Nenes, nenes, que ens casem!!!!!!! :-))

Petonets!

Es veritat totes de a matixa zona es molta casualitat no??
tu tranquila k aquet any ens fara un sol espatarrant a tothes.Tu seras de les primeres d´aquet grupet no?ja ens esplicaras, jo el 4 de setembre a la tarde.Ja tens el vestit k guay nena a on l´has comprat?
susana32
:: núvia rookie

Entrades: 51
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 10:18 am

EntradaAutor: susana32 » dj. set. 04, 2008 11:29 am

pilimili ha escrit:Noies, el meu casament va acabar pasades les 3 de la matinada i ningú es va quedar a dormir.
Respecte Gartur genial! Ho tenen mooolt controlat i posen la música que tu vols, previament us faran quedar i allà parlareu de tot i com voleu que vagin les coses i tal. Jo no tinc cap queixa :-)ok:
Respecte casar-se en divendres.... mira, ÉS EL TEU DIA i a qui no li agradi 2 pedres. Tu fas la boda com a tu millor et va, no al gust de la gent i punt. Qui vulgui anar anirà, per això no pateixis. :-)ok:

tens tota la rao , vols k tot sigui tan perfecte pels demes que t´oblides que ets tu la k et casses,el meu problema es k soc una histerica i pateixo per tot i ENCARA KEDA TOT UN ANY.per aixo m´agrada tan parlar amb vosaltres ,per veig k la cossa no es tan greu jajajaaj
moltas gracias guapa!!!
susana32

EntradaAutor: susana32 » dj. set. 04, 2008 11:44 am

la meva famila
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
susana32

EntradaAutor: susana32 » dj. set. 04, 2008 11:47 am

Aquesta no es la foto k volia penjar jajajaja aixo de no tindre ni pajotera idea ja s´ha sap... volia penjar una que esta la meva princesita la petita Júlia,seguire intentando!
susana32

EntradaAutor: susana32 » dj. set. 04, 2008 11:50 am

la petita julia
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
susana32

EntradaAutor: mima » dj. set. 04, 2008 2:20 pm

Susana, veig q ja n'has après d penjar fotos! jeje! :-)

Nena, quina gracia m'has fet amb això d q us caseu a Can Ribas, xq vas veure la meva cronica!! La veritat és q les fotos allà queden genials, i ja veus, q amb pluja i tot!!
Nosaltres ens anavem a casar en principi en divendres, o sigui q jo no em preocuparia gaire xla gent. Tu et cases quan vols i a qui no li agradi...qsi posi fulles! jeje!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: pilimili » dj. set. 04, 2008 2:26 pm

és la teva nena??? que guapa!!! :··;..:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: susana32 » dj. set. 04, 2008 2:38 pm

la Júia es el nostre gran regal ,despres de tres anys molt dussus i dolorosos, en busca de fills.Pero ja veus despres de molt insistir i patir molt(verem perdre un bebe) tot arriva a la vida, i are ja estic dessitjan k comenci la guarde !!!jajajaj
susana32

EntradaAutor: susana32 » dj. set. 04, 2008 2:44 pm

mima ha escrit:Susana, veig q ja n'has après d penjar fotos! jeje! :-)

Nena, quina gracia m'has fet amb això d q us caseu a Can Ribas, xq vas veure la meva cronica!! La veritat és q les fotos allà queden genials, i ja veus, q amb pluja i tot!!
Nosaltres ens anavem a casar en principi en divendres, o sigui q jo no em preocuparia gaire xla gent. Tu et cases quan vols i a qui no li agradi...qsi posi fulles! jeje!

si si nena creu-t´ho a moco tendido llegin la cronica jajajaj la veriat es que soc molt sensiblera i les fotos amb el paraigues ostres k bones,ni la pluja va poder borrarte la cara de felicitat en cap foto!emb ajudar molt, i el teme del divendres no era la nostre idea original pero ens vam enamorar del lloc i ja veus tot al reves del k haviam pensat!
susana32

EntradaAutor: mima » dj. set. 04, 2008 4:14 pm

Doncs si Susana, ni la pluja ens va fastidiar el nostre dia! És un lloc precios!
Xcert,tens una filla molt guapa!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » dj. set. 04, 2008 8:41 pm

uauu, sí que escriviu per aquí! S'està animant el post de Can Ribas 2009, eh!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: niña chica » dv. set. 05, 2008 6:51 am

Hola wapas.

Que tal va tot? si que esta animat el post.... Mima la teva cronica es molt bona y les fotos precioses.

Susana, no et preocupis tan per la gent perque al final fem el que fem, segur que hi ha algu que no esta content. Es el nostre dia i ens hem de preocupar una mica mes de pasar-lo bé nosaltres.

Com porteu el vestit?

Petons
Imatge
niña chica

Entrades: 130
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 6:56 pm

EntradaAutor: mima » dv. set. 05, 2008 12:51 pm

Gracies niña chica!
Imatge
mima

EntradaAutor: siljor » dv. set. 05, 2008 1:41 pm

hola
no patiu per res a Can Ribas,em vull afegir als comentaris de les que també ja s'hi han casat,
jo em vaig casar el 9 de maig, el dia abans de la Mima, i també va ploure, haviem de fer la cerimònia al jardí i no va poder ser, però ens la van muntar sota la carpa i va ser espectacular, tot el casament, tothom ens ho deia, de fet encara ens ho diuen!
Can Ribas un 10 amb tot, estigueu molt tranquiles.
siljor

Entrades: 11
Membre des de: dl. juny 04, 2007 4:01 pm

EntradaAutor: mima » dv. set. 05, 2008 5:36 pm

Ei Siljor!! Ostres quins dies q ens va fer, he!! Estic d'acord amb tu, un 10!! Tothom va quedar molt content, i d fet ens deien q no se'n van adonar gens d q fos un dia d pluja, ja q ho van muntar tan be q va pasar com si res!
Imatge
mima

EntradaAutor: susana32 » dv. set. 05, 2008 11:24 pm

aaaauuuu me encanta leer vuestros mensajes me da un subidon!!!!
mañana vamos a dar la paga y señal y podremos ver canribas montado, por que hay una boda al mediodia,PERO SEGUIMOS SIN MOSSEN NI IGLESIA...NADIE DE LA ZONA NOS KIERE CASAR!!mañana provaremos en la parroquia de riells del fai.en cuanto solucionemos esta minucia jajaja,empezare a mirar vestidos aun k estoy como una VACA , pero bueno... de lo demas no quiero preucuparme demasiado,el fotografo seguramente lo haremos con NIKART que se lo hicieron muy a mi herma na el año pasado en su boda y de precio no estaba mal unos 2300 euros con todo album,dvd,albums miniatura para los padres y hermanos,toda la cinta de gravacion entera y todas las fotos en cd,y les regalaron las invitaciones.a si que una cosa menos... bueno guapas gracias a todas !!espero impaciente mas consejos y no me enrrollo mas que son las 12:30 d la noche.ciao!
susana32

EntradaAutor: MARTA-FRAN » ds. set. 06, 2008 3:22 pm

Hola Susana

Jo hem caso el 26/06/09 un divendres, la veritat és que voliem un dissabte pero estava tot ple. Així q anims, pensa que és el teu gran dia que la gent que vulgui estar al teu costat estarà.
Nosaltres ja tenim fotograf, ALPHELIA son del llistat de Can Ribas ens van agradar molt!!
La teva nena una princessaaa!!!

Anims que queda poc. :: orrr::
Imatge
MARTA-FRAN

Entrades: 47
Membre des de: dl. maig 12, 2008 5:02 pm

EntradaAutor: bufiya » dg. set. 07, 2008 3:46 pm

hola noies
si mima, soc mestra...noies aviam si em podeu ajudar...l' altra dia vaig mirar la cronica de la eysuke que sortia les fotos i li volia ensenyar als meus pares...doncs no trobo el post enlloc!!!sabeu on ho puc trobar?pk han tret l' apartat que deia croniques 2008...es que em feia ilu ensenyali les fotos, ja que es la mateixa fotografa que hem agafat nosaltres!!
gracies
laura
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: mima » dg. set. 07, 2008 4:46 pm

Bufiya, continua esr¡tant en el post d croniques 2008, on posa Precronica Eysuke. NO ho han tret. Mira-ho be.
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants