DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: Hansen » dg. set. 07, 2008 12:05 pm

Una companya del insti que va aprovar opos l'any passat s'ha quedat ara embarassada i està també amb Adeslas. Està molt contenta: fa tot el seguiment de l'embaraç aquí Igualada i parirà a Barcelona a la Quirón.

Aquí a la meva zona casi tothom té Adeslas perquè és la que té més metges.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Alezeia » dg. set. 07, 2008 10:43 pm

Noies,quin embolic!!!! Jo encara no he rebut cap missatge que em digui que puc mirar lo de las mutues, però a veure si tinc temps i ho miro per internet.

I aquesta setmana se m'ha passat volant!!!Hem de fer un munt de coses abans del dia 15 i a més tenim dijous festa!!! I dimecres la reunió amb els pares de P3!!!Uffffff!!!!

Si trobeu més informació sobre les mutues ho dieu,eh!!!Un petoneet i bona setmana!!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: MAY_23 » dl. set. 08, 2008 7:21 am

Hansen ostres doncs esta molt bé también adeslas en tema embaràs, no?? i no ha de pagar res a part per fer-se proves o per l'hospitalització??

bon dilluns noies!!!!
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Hansen » dl. set. 08, 2008 7:47 am

Bon dia wapes!

No May, no ha de pagar res de res. Però jo crec que això passarà amb totes les mútues. Han de cumplir tot el que demana Muface. Igualment, entren tractaments d'infertilitat i tot això. Entra tot el que entrava amb la S.S., però amb un servei més ràpid.
Per exemple, en cas d'hospitalització, t'han de garantir una habitació individual amb llit per a acompanyant, encara que hagis d'anar a un hospital públic.
Imatge

Hansen

EntradaAutor: Paqui77 » dl. set. 08, 2008 4:06 pm

Alezeia ha escrit:Noies,quin embolic!!!! Jo encara no he rebut cap missatge que em digui que puc mirar lo de las mutues, però a veure si tinc temps i ho miro per internet.

I aquesta setmana se m'ha passat volant!!!Hem de fer un munt de coses abans del dia 15 i a més tenim dijous festa!!! I dimecres la reunió amb els pares de P3!!!Uffffff!!!!

Si trobeu més informació sobre les mutues ho dieu,eh!!!Un petoneet i bona setmana!!!

Alezeia entra en aquesta adreça que trobaràs informaci´sobre el tema de Muface:
http://www.ccooensenyament.net/ccooense ... muface.htm
Imatge
Paqui77
:: supernúvia

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: MAY_23 » dl. set. 08, 2008 5:04 pm

gràcies paqui per la pàgina!! que bé!

sabeu fins quan hi ha per agafar la entitat? es que a mi encara no m'han enviat cap carta ni res!

hem sembla que estic entre adeslas i caser, a veure que faig jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Sílviaaa » dl. set. 08, 2008 5:08 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* Jo crec k agafaré Caser Salud pk el ginecòleg que tinc té akesta mutua i no vull canviar.
Coneixeu algu que tingui Caser Salud?
Sílviaaa
:: núvia experimentada

Entrades: 234
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 6:20 pm
Ubicació: Viladeacns

EntradaAutor: bufiya » dl. set. 08, 2008 5:39 pm

hola wapes, com ha anat avui?
jo bé, poc a poc la feina es va fent i mira que n' hi ha!!! :o-o: a sobre no se que pasa a nomenaments pero al meu cole a aquestes alçades encara queden 4 mestres per venir!!!amb tota la feina que hi ha!!!
del tema de la mutua al final m' he fet de DKV ja que la majoria de compayes són d' aki i estan contentes...
que tal vosaltres?mayyy, wapa com et va de tutora??
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Alezeia » dl. set. 08, 2008 9:39 pm

Paqui77 ha escrit:
Alezeia ha escrit:Noies,quin embolic!!!! Jo encara no he rebut cap missatge que em digui que puc mirar lo de las mutues, però a veure si tinc temps i ho miro per internet.

Alezeia entra en aquesta adreça que trobaràs informaci´sobre el tema de Muface:
http://www.ccooensenyament.net/ccooense ... muface.htm

Ohhh!!!Moltissimes gracies!!!Ara mateix m'ho miro!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: MAY_23 » dt. set. 09, 2008 7:24 am

bufiya ha escrit:hola wapes, com ha anat avui?
jo bé, poc a poc la feina es va fent i mira que n' hi ha!!! :o-o: a sobre no se que pasa a nomenaments pero al meu cole a aquestes alçades encara queden 4 mestres per venir!!!amb tota la feina que hi ha!!!
del tema de la mutua al final m' he fet de DKV ja que la majoria de compayes són d' aki i estan contentes...

hola guapa! doncs una mica estresada la veritat! entre la tutoria i la coordinacio pufff a més que estic espantada pq tinc una nena amb sindrome de down i l'he de fer tooooota l'adaptació de llengua i medi, i clar estem a segon, pero aquesta nena té un nivell de p4 i nosé si arribaré a tot, a més com que estem en practiques i vindrà la inspectora segur que m'ho demana tot!

jo encara no he fet això de la mutua, aixxxxx
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Paqui77 » dt. set. 09, 2008 5:08 pm

MAY_23 ha escrit:

hola guapa! doncs una mica estresada la veritat! entre la tutoria i la coordinacio pufff a més que estic espantada pq tinc una nena amb sindrome de down i l'he de fer tooooota l'adaptació de llengua i medi, i clar estem a segon, pero aquesta nena té un nivell de p4 i nosé si arribaré a tot, a més com que estem en practiques i vindrà la inspectora segur que m'ho demana tot!

May ja saps que l'daptació de la nena amb Síndrome de Down no l'has de fer tu sola no? T'han d'ajudar la mestra d'educació especial i la de l'EAP.
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: bufiya » dt. set. 09, 2008 6:34 pm

Jo también tinc tutoria i coordinació i la veritat, también crec que aquest curs en comparació a l' anterior serà més estresant...algu anira a les xerrades per a funcionaris en practiques que fan els sindicats? parlaran de muface..etc, al meu cole som 6 en pràctiques, jo intentaré portar-ho tot al dia...l' any passat havia de venir a fer-me l' informe d opos d' interina i no me' l va fer ella, deia que tenia massa feina i va delegar en la dire(millor per mi, la veritat...)aquest any no sé si tindrem tanta sort...
May, estigues tranquil.la, i demana ajuda a la mestra d.e.e, no tens pk fer-ho tota sola...
A vosaltres también us passa que encara us queda plantilla que no ha estat nomenada?al meu cole falten 4 persones i mitja...per cert feu pont? jo no :-/ ...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: MAY_23 » dt. set. 09, 2008 7:55 pm

Paqui77 ha escrit:
MAY_23 ha escrit:

May ja saps que l'daptació de la nena amb Síndrome de Down no l'has de fer tu sola no? T'han d'ajudar la mestra d'educació especial i la de l'EAP.

si ja ho sé, però mira es que no sé perque hem sembla que pringaré jo més que la resta, a més com que soc així de tonta... he d'aprendre a delegar en la resta de companys, que per alguna cosa soc coordinadora jejeje

laura jo intentaré anar a la xerrada, aquest dimecres fan una hem sembla ja us informaré si vaig

jo si que faig pont!! he estat recuperant les hores aquestes tardes!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ahierro2 » dt. set. 09, 2008 8:09 pm

Ei!

Nosaltres a l'escola no fem pont. Jo vaig ser funcionària en pràctiques l'any passat i la veritat es q no vaig trobar gaire diferència amb l'informe per les oposicions.
D'altra banda jo también tinc una adaptació per fer, però tranquiles noies si no està tot el primer dia, poquet a poquet tot anira sortint, lo important és ser positives i prendre's la feina amb il·lusió, que això de ser mestra es una vocació!!! (o això diuen jejeje)

Petonets guapes

Anna
Imatge
ahierro2

Entrades: 827
Membre des de: dv. maig 16, 2008 7:34 pm

EntradaAutor: Sílviaaa » dc. set. 10, 2008 2:16 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* La veritat és que els comçaments són durs. Ànims a totes
Sílviaaa

Entrades: 234
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 6:20 pm
Ubicació: Viladeacns

EntradaAutor: Darling » dc. set. 10, 2008 7:02 pm

Hola!! Nosaltres tampoc fem pont :-/ però ens hem agafat festa a primers de novembre per compensar-ho :-///:

Ja queda menys per al PRIMER DIA AMB NENS!!!!!
avui he vist a una de les meves nenes de l'any passat pel carrer, i quan m'ha vist ha vingut corrents per fer- me una abraçada i un petó... MÉS MAAAAACAAAAAAAAAAA!!!! :-)) :-)) :-)) >.-<:

I això que era una de les "tremendillas", jajajajaja....
Darling

Entrades: 616
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 5:25 pm

EntradaAutor: Paqui77 » dj. set. 11, 2008 9:23 am

Ánims guapes que sempre començar costa una mica i hi ha molta feina. Però jo ja tinc ganes de començar dilluns i retrobar-me amb el nens!!!
Imatge
Paqui77

EntradaAutor: mima » dv. set. 12, 2008 11:24 am

Eeeei, jo també tinc ganes d començar i d retrobar-me amb els meus nens!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Hansen » dv. set. 12, 2008 1:23 pm

Doncs jo no en tinc gaires ganes, estic molt xof aquest setembre. A veure si remonto!!!
Imatge

Hansen

EntradaAutor: mima » dv. set. 12, 2008 1:46 pm

Vinga dona, amunt aquests ànims!!
Imatge
mima