NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: gemma84 » dv. set. 05, 2008 4:31 pm

ise ha escrit:Ara no se on he vist un cooker en adopció :hmm:: :hmm:: em sembla que era per alguna protectora d'aqui a lleida... :-/ el fet d'agafar-lo ja gran és que no et trobaràs pixats per casa, ni els mobles destrossats! jejeje.
Venga va, anima't!!!!! Farem una trobada de gossos!!!jejejeje

El que tenien a la botiga té 6 mesos, en serio que es una monada, el que passa es que tinc por pk estara bastantes hores sol i em fa una miqueta de pena pobre..... aix! no se que fer!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 4:33 pm

Quantes hores seguides estaria sol? Vaaaaaaaaaaaaaaaa, que segur que us faria moltíssima companyia i quan et miren amb aquella careta... vaaaaaaaaaaaaaaaa jejejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 4:37 pm

miriameta ha escrit:Me n´alegro per tu chiqueta, jeje que guay!!

Tinc 3 modelets que son una preciositat i que me vui probar. Son de l´avanç 2009. I un que magrada molt es de l´any 2007 pero que el repeteixen.

Son de 2 o 3 llocs diferents:
Tiara: (el meu predilecte) Dissenyadora Yolan cris te uns vestits preciosos. El model gemma mencante.
Pronovias: te bastants bonics (model hechizo, hamlet, levante)
Rosa clara: colecció two (model sal)

al casajuana hi he d´anar.

Son molt xulos! El que trobo molt bonic és el de Rosa Clara... ja ens diràs que tal queden posats!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 05, 2008 4:38 pm

Jo tinc una yorkshire, petiteta i molt mona. Que faria jo sense ella jejeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 4:41 pm

Jo també en tenia un però per nadal el gos d'un "personatge" me'l va matar... són una passada el yorkis!!!
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 05, 2008 4:47 pm

abans en tenia un altre pero mel van enverinar... van posar verí en pastilles al parc de davant de casa meva...(la gent d´avui en dia no pense en res mes que en malicia)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 4:53 pm

Prefereixo no dir res pq m'esvero sola! QUINA RÀBIA!!!!
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 05, 2008 5:06 pm

que puc ser una mica chafardera i preguntarte quant us costa el menu i la boda civil al resquitx de bellvis?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dv. set. 05, 2008 5:08 pm

UNA PASTA!!!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 05, 2008 5:12 pm

un paston :star:: jejej es precios el lloc pero el fan pagar...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 07, 2008 3:11 pm

Holaaaaaaa a totes!!! Avui que m'he pogut connectar... i veig tot aquests missatges!! Quin estrés que m'ha agafat!!!

Benvinguda miriameta!! Pots venir per aquí les vegades que faci falta!!! La veritat és que som unes cotorres però mira així es més entretingut. No em puc connectar massa per les tardes bàsicament pq timofònica no hi ha manera que em fiqui internet...
Si tot va bé, jo em caso també al mateix lloc que la ise però un mes abans, al maig!! jijiji així seré jo la cunilleta d'indies!!! I l'esglèsia, suposo que serà al final St. Joan però no ho sé del cert... estem en procès...
Tema gossos... no puc dir res, no m'agraden, em fan por, encara que la de la ise m'encanta però no la tindria a casa segurament. A mi personalment m'agraden més els gats encara que tenen fama de antipàtics jejej
Ah! jo també espero la fira de núvis amb impaciència i sembla que no arribi mai pq així em podré fer una idea de quins són els passos a seguir després del restaurant i l'esglèsia (que fins al gener no obren llistes). Em smbla que ens trobarem totes allí passejant per la fira... quina gràcia!!!
Gemma! A mi el fotògraf em costarà uns 2000 euros però no sé que entra al preu, ho he de parlar encara. A mi em sembla que està bé de preu... és que més de 2000 euros jo ja ho trobo car perquè comences a sumar i la boda et surt per una pasta!!! :o-o:
Bé em smbla que he contestat més o menys a tothom!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 07, 2008 3:21 pm

miriameta ha escrit:Me n´alegro per tu chiqueta, jeje que guay!!

Tinc 3 modelets que son una preciositat i que me vui probar. Son de l´avanç 2009. I un que magrada molt es de l´any 2007 pero que el repeteixen.

Son de 2 o 3 llocs diferents:
Tiara: (el meu predilecte) Dissenyadora Yolan cris te uns vestits preciosos. El model gemma mencante.
Pronovias: te bastants bonics (model hechizo, hamlet, levante)
Rosa clara: colecció two (model sal)

al casajuana hi he d´anar.

Ei miriameta mira't també la casa dress bori (no sé la web exacta però en té) és per liar.te una mica més!! A mi personalment m'agrada la Rosa Clarà i algún del Pronovias (depèn dels dies m'agrada més un o altre - estic com el temps). El model sal és molt xul.lo en serio. A mi m'agraden també molt senzills i sense massa parafarnalies... com sóc jo!!! Per cert que a les botigues ja estàn les noves col.leccions!!! Tu que pots ja pots còrrer a nosaltres encara ens queda temps per consolar-nos!! jejeje
Per cert, ja teniu fotògraf i tot això? Conta conta!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 07, 2008 3:23 pm

gemma84 ha escrit:
ise ha escrit:Ara no se on he vist un cooker en adopció :hmm:: :hmm:: em sembla que era per alguna protectora d'aqui a lleida... :-/ el fet d'agafar-lo ja gran és que no et trobaràs pixats per casa, ni els mobles destrossats! jejeje.
Venga va, anima't!!!!! Farem una trobada de gossos!!!jejejeje

El que tenien a la botiga té 6 mesos, en serio que es una monada, el que passa es que tinc por pk estara bastantes hores sol i em fa una miqueta de pena pobre..... aix! no se que fer!!!!!

I vote for the dog!!! JIJIJI si no em fessin tanta por, segurament en tindria un pq les nits me les passo sola, al menys em faria companyia... jejeje m'agrada molt veure'ls amb foto i a lo lluny però d'aprop ja em fan més respecte sobretot si són grans, si són petites ho puc soportar bastant. >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 07, 2008 9:07 pm

lluneta29 ha escrit:Ei miriameta mira't també la casa dress bori (no sé la web exacta però en té) és per liar.te una mica més!! A mi personalment m'agrada la Rosa Clarà i algún del Pronovias (depèn dels dies m'agrada més un o altre - estic com el temps). El model sal és molt xul.lo en serio. A mi m'agraden també molt senzills i sense massa parafarnalies... com sóc jo!!! Per cert que a les botigues ja estàn les noves col.leccions!!! Tu que pots ja pots còrrer a nosaltres encara ens queda temps per consolar-nos!! jejeje
Per cert, ja teniu fotògraf i tot això? Conta conta!!!

Holaaaaaaaaaa!!! Bones, gràcies per acceptarme, ara mateix em ficaré a buscar la casa dress bori que dius, segur que hu trobo, jeje.
Tinc ganes de que arribin les col.lecions a tot arreu, perque encara en falten algunes, per exemple la de Yolan Cris, i tambe tinc moltisimes ganes de probarmels tots, pero... tambe vui esperarme a la fira de nuvis.... i no maguanto jiji segur que ens creuarem per alliperque me la penso mirar de cap a peus, res sense mirar deixaré.

El tema fotògraf el tinc una mica apartadet, perque encara estic amb lo del tema cerimonia... avui hem anat a la fonda i ens han dit de ferla alli i nosaltres encantats, tot al mateix lloc i hem quedat el disabte que be per concretar-ho tot. L´únic problema es el dia, ara. Per qüestions de familiars (ja que molts son de fora) potser haurem de cambiar la data al setembre..... ai chiquetes... mestic desfogant aqui amb vosaltres...

Disabte que be, quan haguem parlat amb la noia que s´encarregue d´això (que avui no h ere..) podrem dormir tranquils sabent que ja tenim dia, restaurant i cerimonia.

Després d´aquest sermonet dirte lluneta29 que un plaer :D compartir aquesta il.lusió plegades. :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 07, 2008 9:08 pm

:-)) Quina parrafada :o-o:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 6:49 am

Bon dia noies! *.-o-o.* *.-o-o.*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 7:16 am

Bon dia a totes!!! Doncs jo la pròxima vegada que digui que vull un cap de setmana per descansar, pegueu-me ok? Per sort algo he descansat, però he tingut visites al pis des del dissbte al matí fins ahir a la nit i per més inri els amics del meu xiquet em van "raptar" dissabte a la nit per anar a sopar i al cine sense ell, que deien que hi havia de fer jo sola a casa... i jo pensava, pos descansar que és lo que intento fer durant tot el cap de setmana... pos no.. a la una i pico arribava a casa!!!
Ise, quina monada de gos i que contenta estic per tu!!! M'alegro molt que tot hagi surtit bé!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Ja me l'ensenyaràs ok?

miriameta!!! és una mica estressant això del restaurant i les dates oi? Nosaltres ho tenim clar la data i qui no pugui venir que no vingui... x cert, quina data us volíeu casar?? No sabia que a la fonda feien la cerimònia a l'aire lliure, quina fonda és? Pq amb tantes que n'hi ha... jo ja em perdo i tranquil.la per desfogar-te pq aquí poc o molt totes ho fem, sobretot jo... que la feina me té... fins als.... però bno... :mu::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 7:54 am

Jejejejeje Lluneta, així que no et van deixar descansar? El proxim cap de setmana que vulguis descansar et raptaré! jejeje

Miriameta, a veure si aquest cap de setmana ja ho deixeu tot enllestit i així ja podràs estar tranquil·la. I si podeu fer la cerimonia a la fonda perfecte! Pq així no caldrà anar d'un lloc a un altre! :-)ok: :-)ok: Ja ens informaràs!!!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 7:59 am

Si, si... millor que em raptis p!!! Aquest finde ha sigut com aquella dita que diu que si mahoma no va la montanya, la montanya va a mahoma pos lo mateix... pos lo mateix jejeje El proper finde el tenim també complertet, aprofitant que fa festa... jejeje sempre em diu que li omplo l'agenda els dies que té lliures però és que aprofito que el tinc per casa per no parar... La setmana que ve ja començo a treballar per les tardes :-( bno, dos tardes... ara m'he malacostumat a tenir les tardes lliures :-( així que també podré estar per aquí algún momentet o altre!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 8:10 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: així m'agrada!!! Pensa que si treballes a la tarda podrem desfogar-nos per aquí!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants