NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 8:18 am

Jo dijous 11 no ho sé, ell vol anar a viure la diada (és molt catalanista) i vol anar a l'entrega de flors que fan al Roser i als parlaments i no sé que més... !!! A més és el cumple de la sogra però no sabem quan, un d'aquests dies... Divendres quedada!!!!!!!!!!! ueeeeeeee!!! dissabte dinar amb uns amics al xaletet del poble i diumenge en principi no tinc res però segur que s'omplirà pq al poble és un no parar... Sort que aquesta setmana es farà curteta que sinó...
Per cert, encara estàs sola a l'oficina?? I en principi dilluns que ve surten les places que no s'han pogut cobrir a Ensenyament aveure si hi ha sort... i puc marxar d'aquí!!! No crec que els nens siguin pitjor que això, en serio. També he enviat els currículums a les escoles privades de Balaguer, Tàrrega i Mollerussa al final vaig trobar les adreces a la base de dades d'ensenyament... en fi... només necessito que "em toqui la loteria" i marxar d'aquí pq acabaré majara del tot, m'hauran d'internar en un loquero jejejeje
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 8:24 am

Nena, tu tampoc no pares, eh! Vaya cap de setmana!!!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 8:28 am

Tia!!! :-( :-( Ara va i m'entero que divendres se'n van anar les del meu departament a una inauguració d'una plaça i després a sopar totes menys jo!!! I a mi ningú em va dir res, veus com sóc un 0 a l'esquerra???????? Aquests dies està tothom en silenci, ningú em diu res, jo la feina no la puc fer pq estic pendent d'altres persones que no hi són ara mateix... :-( :-( Venir aquí em deprimeix... sincerament...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 8:37 am

Respira fondo i molta paciència!!!! Tia, no se que dir-te però ha de ser una jugarreta treballar amb gent així! :--( :--( :--( :--( Fes tota la feina que puguis, i pasa olimpicament d'elles!!! Suposo que elles volen que t'enfadis i diguis alguna cosa...però el millor que pots fer és pasar d'elles! Si necesites desfogar-te ho fas per aquí, pel movil, per on et vagui bé però no a elles!
Siguis forta carinyet! :-)) :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 8:51 am

No si no cal que diguis res, no hi ha res a dir... ja fa temps que són així, tenen temporades, però quan són aquestes temporades que estàn bordes del copón, que l'agafen amb tothom, sobretot amb mi, jo ho passo malament. Jo que sóc una persona que intento caure bé a tothom, que no faig mal a ningú al contrari que quan algú em necessita allí estic, no sé... que mala persona no sóc, doncs, que em facin això a mi em ratlla un munt. Si he estat a punt de no venir pq m'he aixecat amb un mal d'esquena i de cervicals que no podia, però m'ha sapigut greu i mira... al final he vingut... :-( Sóc tonta... :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 8:56 am

Passa d'elles!!!
ise

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 12:01 pm

Ei cuca! me'n vaig a dinar a veure si em pasa la mala llet!!! Odio que es fagin malament les coses!!!!! ::brr:: ::brr::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 12:33 pm

Ei bonica!!! Bon profit!!! Jo aquí aguantant el tipo com puc!! JEJEJE He dit ocupada aquests dies??? Ja m'han trobat plan per sortir dimecres... :-/ I clar com que jo no sé dir que no a les coses... Així me va!!!

Per cert a veure si em podeu ajudar! HELP!!!ES casa la germana d'una amiga meva aquest dissabte dia 12 i sa germana i les amigues volen organitzar algo a la boda pq no sigui tant sosa, podeu fer memòria d'alguna de les bodes que heu anat, algo que hagin fet durant el convit per animar-lo!!! ??? Moltes gràcies. Jo de moment he pensat - extret de les bodes que he nat-:
- menjar-se els amics el postre (típic)
- pintar-se tots els amics els llavis i anar a la taula dels nuvis un per un donar-li petons als dos de la parella i que quedin ben guarnits de carmí... jajaja

:-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 08, 2008 1:07 pm

Hola a totes!!! ja torno a ser aqui!!

Primer de tot Ise felicitats per la Nina, fa cara de simpàtica :-) es molt mona!! I semble juguetona jiji

Lluneta jo a la feina molts dies hu passo fatal, perque hi han companyes que nomes pensen en elles i en fer el que volen sense pensar en els demes, tu saps que vals, tu fes la teva i se que es dificil treballar aixi, pero si son aixi es que no valen la pena. Tu amb el cap ben alt. Aqui tens a gent que si que t´aprecie. I desfoga´t que t´aseguro que va be. Qui fa el que pot no esta obligat a mes.

I sobretot!!!! *.-o-o.* <---- aixi has d´estar!!!! que tens un noi que t´estime =0-0-) i amics i una boda que planejar!!! :-):-):-): i a les compis del foro :*:-) (+:-) (=:-) (-O-:-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 1:33 pm

Hola, ja torno a ser aquí més calmada! jejeje

Venga reina que ja et queda poquet! Mitja horeta i cap a casa! >.-<: >.-<: >.-<:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 08, 2008 1:35 pm

Aixo de les idees per la boda, pues pot ser repartir bengales a tots per quan facin el ball engegarles i donar-los una sorpresa.

O quan s´acabi el primer ball fer que caiguin globos del sostre.

Agafar una camara de video durant tota la boda i anar grabant misatges de tota la gent i despres posarla en una gran pantalla i aixi tothom riura del que hagi dit i els novios es posaran contents o riuran jeje no se.

Son coses que he vist jo a les bodes que he anat.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 1:37 pm

Això de la càmara m'ha agradat!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Pot estar molt bé! :mu:: :mu:: :mu::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 1:44 pm

eis!!! ::-) Moltes gràcies per les idees ise i miriameta, són genials!! No les havia pensat, dimecres que he quedat amb elles els hi diré segur que els hi fan gràcia!!! moltes i moltes gràcies... és que una boda avorrida, és un pal!!!
Lo de la feina, vaig fent, al menys trobo consol al foro i veig que no sóc la única que li passa tot això... anirem aguantant fins trobar el meu somni!!! Espero estar-hi aprop!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Gràcies pels ànims en serio!!! Si no fos per vosaltres.... i aquestes estones tant entretingudes que tenim, no sé pas on seria ara mateix!!!
Ise... cada nit a còrrer la gossa i tú darrera... jajajaja les dues a fer exercici!!! Visca!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 1:47 pm

Em sembla que seria un concurs a veure qui treu més la llengua... :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 08, 2008 1:49 pm

El que canse de debo es pujar escales, tu fesli pujar escales i veuras com es fique en forma jiji
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 1:52 pm

JAJAJAJAJA... :-)) :-)) Ja m'ho imagino ja!! bno nenetes, vaig plegant els bàrtulos... que ja és hora!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* A veure què faig per dinar pq no he descongelat res!!! :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 08, 2008 1:54 pm

Responent a lo de la data de la meva boda... abans ere el 5 de juliol i ara si va be seria el 6 de setembre. son 2 mesos que guanyem, pero no se...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 1:54 pm

X cert, com a futura professora que vull ser, quan acabeu la tarda em feu un resum del què heu dit durant la tarda pq cada matí m'estresso al llegir i contestar o dir la meva en tots els missatges!! jajajajaja És broma... ja aniré fent... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 08, 2008 1:56 pm

Ja comences a manar?????????????? A mi els deures no m'agraden :-( :-( :-( jajajajajaja
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 08, 2008 1:56 pm

miriameta ha escrit:Responent a lo de la data de la meva boda... abans ere el 5 de juliol i ara si va be seria el 6 de setembre. son 2 mesos que guanyem, pero no se...

bueno són només dos mesets... si la data no us importa de canviar-la, ara bé, si el 5 de juliol és una data especial llavors si que fot, però com és que la gent no pot venir el 5 de juliol?? Si són ja vacances... A mi m'han dit que al maig és ideal per venir els de fora... així que...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants