Autor: Hansen » dg. set. 07, 2008 12:05 pm
Autor: Alezeia » dg. set. 07, 2008 10:43 pm

Autor: MAY_23 » dl. set. 08, 2008 7:21 am

Autor: Hansen » dl. set. 08, 2008 7:47 am
Autor: Paqui77 » dl. set. 08, 2008 4:06 pm
Alezeia ha escrit:Noies,quin embolic!!!! Jo encara no he rebut cap missatge que em digui que puc mirar lo de las mutues, però a veure si tinc temps i ho miro per internet.
I aquesta setmana se m'ha passat volant!!!Hem de fer un munt de coses abans del dia 15 i a més tenim dijous festa!!! I dimecres la reunió amb els pares de P3!!!Uffffff!!!!
Si trobeu més informació sobre les mutues ho dieu,eh!!!Un petoneet i bona setmana!!!
Autor: MAY_23 » dl. set. 08, 2008 5:04 pm

Autor: Sílviaaa » dl. set. 08, 2008 5:08 pm
Jo crec k agafaré Caser Salud pk el ginecòleg que tinc té akesta mutua i no vull canviar.

Autor: bufiya » dl. set. 08, 2008 5:39 pm

Autor: Alezeia » dl. set. 08, 2008 9:39 pm
Paqui77 ha escrit:Alezeia ha escrit:Noies,quin embolic!!!! Jo encara no he rebut cap missatge que em digui que puc mirar lo de las mutues, però a veure si tinc temps i ho miro per internet.
I aquesta setmana se m'ha passat volant!!!Hem de fer un munt de coses abans del dia 15 i a més tenim dijous festa!!! I dimecres la reunió amb els pares de P3!!!Uffffff!!!!
Si trobeu més informació sobre les mutues ho dieu,eh!!!Un petoneet i bona setmana!!!
Alezeia entra en aquesta adreça que trobaràs informaci´sobre el tema de Muface:
http://www.ccooensenyament.net/ccooense ... muface.htm

Autor: MAY_23 » dt. set. 09, 2008 7:24 am
bufiya ha escrit:hola wapes, com ha anat avui?
jo bé, poc a poc la feina es va fent i mira que n' hi ha!!!a sobre no se que pasa a nomenaments pero al meu cole a aquestes alçades encara queden 4 mestres per venir!!!amb tota la feina que hi ha!!!
del tema de la mutua al final m' he fet de DKV ja que la majoria de compayes són d' aki i estan contentes...
que tal vosaltres?mayyy, wapa com et va de tutora??

Autor: Paqui77 » dt. set. 09, 2008 5:08 pm
MAY_23 ha escrit:bufiya ha escrit:hola wapes, com ha anat avui?
jo bé, poc a poc la feina es va fent i mira que n' hi ha!!!a sobre no se que pasa a nomenaments pero al meu cole a aquestes alçades encara queden 4 mestres per venir!!!amb tota la feina que hi ha!!!
del tema de la mutua al final m' he fet de DKV ja que la majoria de compayes són d' aki i estan contentes...
hola guapa! doncs una mica estresada la veritat! entre la tutoria i la coordinacio pufff a més que estic espantada pq tinc una nena amb sindrome de down i l'he de fer tooooota l'adaptació de llengua i medi, i clar estem a segon, pero aquesta nena té un nivell de p4 i nosé si arribaré a tot, a més com que estem en practiques i vindrà la inspectora segur que m'ho demana tot!
jo encara no he fet això de la mutua, aixxxxx
Autor: bufiya » dt. set. 09, 2008 6:34 pm

Autor: MAY_23 » dt. set. 09, 2008 7:55 pm
Paqui77 ha escrit:MAY_23 ha escrit:bufiya ha escrit:hola wapes, com ha anat avui?
hola guapa! doncs una mica estresada la veritat! entre la tutoria i la coordinacio pufff a més que estic espantada pq tinc una nena amb sindrome de down i l'he de fer tooooota l'adaptació de llengua i medi, i clar estem a segon, pero aquesta nena té un nivell de p4 i nosé si arribaré a tot, a més com que estem en practiques i vindrà la inspectora segur que m'ho demana tot!
jo encara no he fet això de la mutua, aixxxxx
May ja saps que l'daptació de la nena amb Síndrome de Down no l'has de fer tu sola no? T'han d'ajudar la mestra d'educació especial i la de l'EAP.

Autor: ahierro2 » dt. set. 09, 2008 8:09 pm

Autor: Sílviaaa » dc. set. 10, 2008 2:16 pm
La veritat és que els comçaments són durs. Ànims a totes
Autor: Darling » dc. set. 10, 2008 7:02 pm

Autor: Paqui77 » dj. set. 11, 2008 9:23 am
Autor: mima » dv. set. 12, 2008 11:24 am

Autor: Hansen » dv. set. 12, 2008 1:23 pm