NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 09, 2008 7:31 pm

miriameta ha escrit:
gemma84 ha escrit:T'animes tu anar a la quedada del divendres??

Voleu que hi vagi???? no se com no mu ha preguntat ningu. A mi si que me farie ilusio :-)

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! Volem que vinguis!!!!!!!!!!!! Perdona no hi hem caigut!!!!!!!!!!!!!!!!! Mil perdons!!!!!!!!!!!! Que ens ho passarem molt i molt bé!!!!!!! Nenes al poder!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 09, 2008 7:35 pm

gemma84 ha escrit:
miriameta ha escrit:
gemma84 ha escrit:Esteu molt guapos!!!! jo la veritat que et faig l'edat que tens!!! Per cert, feu mooooooolt bona parella!

Una pregunta, quan jo he posat la foto vosaltres que veieu, la foto directa o l'enllaç??

No saps el que m´alegre que me diguis aixo. gràcies jejej :-)

Si l´has agregat desde el mateix missatge, examinar i la direccio on es surt directament la foto, però si fiques la direcció d´internet on esta localitzada la foto es veu l´enllaç.

Surt la foto directa en el teu cas.
ç

Ho tornare a provar, a veure si em surt..... es a dir, escric directament l'adreça?? a veure si surt....

http://www.nuvis.org/gemma84/

Esteu moooooooooooooooooooolt guapos els dos!!! Són xul.líssimes les fotos!!!!!!!!!!!!!! Mooooooooooooltt i molt xul.les!! Avui ho dèiem amb ma tieta... és diferent una foto d'una càmera fotogràfica, que una d'estudi, queden molt millor. Avui me'n he fet de carnet i bé, divendres us les ensenyo que me fa vergonya, però han kdat super bé... al menys a mi m'agraden!!! Ma dit la fotògrafa que em vagi acostumant a riure jejeje quina gràcia... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 09, 2008 7:36 pm

ise ha escrit:Tu també tens 24 anys???? La Lluneta i jo sóm unes velles!!!! :-( :-( :-(

Ise... tens raó... pro es que jo sóc la més més vella :-( quina deprimencia!!! Em casaré super vella i arrugada!! JEJEJE... :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 09, 2008 7:38 pm

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Jo ara mateix me naniria a caldea, podriem fer una excursio per relaxarnos mes endavant jijiji

Quan hi anem???????????????????????? :--=-) :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)

Jo m'hi apunto també!! Què m'hi deixeu venir???? Però us portaré a un lloc més xul.lo encara... al Ra de Comarruga... allò si que és relax... t'oblides de tot... uns massatgets i uns banys amb aigua amb aromes que tú vulguis i bombolletes... que ja m'hi trobo i després a prendre el soleta a la piscina... què tal el plan??? :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: gemma84 » dt. set. 09, 2008 7:39 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Tu també tens 24 anys???? La Lluneta i jo sóm unes velles!!!! :-( :-( :-(

Ise... tens raó... pro es que jo sóc la més més vella :-( quina deprimencia!!! Em casaré super vella i arrugada!! JEJEJE... :-( :-( :-(

Que tonta!!! pk has d'estar vella i arrugada???? exagerada!!!!, estaras la mar de guapa!!! una cosa, com quedem per divendres???

Besitoooooos!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: gemma84 » dt. set. 09, 2008 7:41 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Jo ara mateix me naniria a caldea, podriem fer una excursio per relaxarnos mes endavant jijiji

Jo m'hi apunto també!! Què m'hi deixeu venir???? Però us portaré a un lloc més xul.lo encara... al Ra de Comarruga... allò si que és relax... t'oblides de tot... uns massatgets i uns banys amb aigua amb aromes que tú vulguis i bombolletes... que ja m'hi trobo i després a prendre el soleta a la piscina... què tal el plan??? :hmm::

EM SEMBLA UN PLAN.....COM HO DIRIA...PERFECTE!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 09, 2008 7:43 pm

Per cert... la cotorra que no calla contestant missatges però es que quan he vist 5 pàgines m'he atabalat una mica!!! jejeje bé, doncs, m'he alegrat també pq no només sóc jo la cotorra jijiji som totes!!!! Ja veuràs divendres quina xarrameca -espero-!! Bé fent resum, vindrem a la super shopping quedada: la ise, la miriameta i la gemma84 i jo clar. Molt bé! Era per fer un resum. Dir-vos que estic super contenta i emocionada d quedar amb vosaltres pq conto que sou lo millor que he trobat a part de les meves amigues, que si em sintissin dir això em matarien clar i crec sincerament que farem un bon club i una bona amistat o al menys aquesta és la meva intenció. Avui en dia ja no es troben persones com vosaltres en serio. Parlar amb vosaltres cada dia i conèixer-vos és lo més que ho sapigueu!! I ara després d'aquesta cursilada... em despedeixo fins demà!!! Nanittttttt a totes!!!

pd. He intentat respondre-us a tots els temes que heu tocat, si m'he oblidat d'algún perdoneu :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 09, 2008 7:44 pm

gemma84 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Que tonta!!! pk has d'estar vella i arrugada???? exagerada!!!!, estaras la mar de guapa!!! una cosa, com quedem per divendres???

Besitoooooos!!

Demà ho acabem de concretar, a veure si em puc escapar un connectar algún moment o altre... sinó com que tinc el mòvil de la ise li dic a ella...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 09, 2008 7:46 pm

gemma84 ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:

EM SEMBLA UN PLAN.....COM HO DIRIA...PERFECTE!!!!

Mireu el què us dic... surt carillo si vas en plena temporada però si vas pel març o abril surt bé de preu i sinó també hi pots anar sense quedar-te a dormir només al balneari :hmm::
Us fico l'adreça pq observeu...

http://www.starwoodhotels.com/lemeridie ... rtyID=3037

:-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: gemma84 » dt. set. 09, 2008 7:50 pm

lluneta29 ha escrit:Per cert... la cotorra que no calla contestant missatges però es que quan he vist 5 pàgines m'he atabalat una mica!!! jejeje bé, doncs, m'he alegrat també pq no només sóc jo la cotorra jijiji som totes!!!! Ja veuràs divendres quina xarrameca -espero-!! Bé fent resum, vindrem a la super shopping quedada: la ise, la miriameta i la gemma84 i jo clar. Molt bé! Era per fer un resum. Dir-vos que estic super contenta i emocionada d quedar amb vosaltres pq conto que sou lo millor que he trobat a part de les meves amigues, que si em sintissin dir això em matarien clar i crec sincerament que farem un bon club i una bona amistat o al menys aquesta és la meva intenció. Avui en dia ja no es troben persones com vosaltres en serio. Parlar amb vosaltres cada dia i conèixer-vos és lo més que ho sapigueu!! I ara després d'aquesta cursilada... em despedeixo fins demà!!! Nanittttttt a totes!!!

pd. He intentat respondre-us a tots els temes que heu tocat, si m'he oblidat d'algún perdoneu :o-o:

A mi em feia una miqueta de cosa pero la veritat es que estic super decidida a venir i coneixer-vos! estic d'acord amb tu amb el fet que estic segura que farem un grup amb una molt bona amistat, sou genials noies!!!! es meravellos la manera com acolliu a tothom!!!!

Moooolts petonets !!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 09, 2008 8:01 pm

Ostras men vaig una estona i mira que passe aqui jejejej

Viscaaaaaaaaaaaa quedarem divendres, les 4 ai quina iluuuu.
No se com dirvos-hu pero moltes gràcies, es la primera vegada que no em sento marginada i em sento part d´un grup.. i aixo que fa molt poquet que us conec i a sobre tambe de que me colat d´any (pero es que a laltre no hi ha ningu.. esta molt mort...).

Jo conec el Ra de comarruga, durant molts anys he estat alli en un apartament i a vendrell esta el meu nene :D que es d´alli. Abans ere el sanatori i mi colaba a dins amb la bici... ai aquells temps. I ara amb lo cambiat que esta i alt estanding :p jejeje. Estarie perfecte. Un dia de relax totes plegades. Terapia pre-boda. jiji

Jo manire conectant, despres de la feina i durant el dia. Perque aqui men vaig una horeta i escriviu mil pagines, jeje mole aixo.

LLEIDA al poder!!!!!!!!

P.D. En comptes dels 4 fantastics, les 4 fantastiques *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

petonetssssss
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 09, 2008 8:06 pm

Quina parrafada... aqui es començe a escriure i no es pare!! me direu pesadeta.. jajaj :mu::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dc. set. 10, 2008 7:04 am

Nenes, que vaig marxar a les 7 i heu escrit un munt!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Miriameta clar que pots venir!!!!! Quines preguntes!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Em sembla que no contestaré a tothom però ho intento...es que tinc soneta... :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

BALNEARI: quan vulgueu!!! A mi m'es igual al que anem, ens ho passarem bé igual!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

QUEDADA: divendres les quatre fantastiques a l'ataque! jejejeje A veure, jo estic ocupada fins a les tres i algo, i després via lliure! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

FOTOGRAFIA: No se si el fotograf és molt bo o vosaltres sou molt guapes, suposo que és la segona opció!! :-/ :-/ :-/ Llavors jo em pregunto...pq ens ho fan tan car si no tindran feina a fer que sortim tots guapos? :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Que m'he deixat algo???????????????

SI!!! Bon dia guapíssimes!!! :-)) :-)) :-)) :-))
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 10, 2008 7:14 am

miriameta ha escrit:Ostras men vaig una estona i mira que passe aqui jejejej

Viscaaaaaaaaaaaa quedarem divendres, les 4 ai quina iluuuu.
No se com dirvos-hu pero moltes gràcies, es la primera vegada que no em sento marginada i em sento part d´un grup.. i aixo que fa molt poquet que us conec i a sobre tambe de que me colat d´any (pero es que a laltre no hi ha ningu.. esta molt mort...).

Jo conec el Ra de comarruga, durant molts anys he estat alli en un apartament i a vendrell esta el meu nene :D que es d´alli. Abans ere el sanatori i mi colaba a dins amb la bici... ai aquells temps. I ara amb lo cambiat que esta i alt estanding :p jejeje. Estarie perfecte. Un dia de relax totes plegades. Terapia pre-boda. jiji

Jo manire conectant, despres de la feina i durant el dia. Perque aqui men vaig una horeta i escriviu mil pagines, jeje mole aixo.

LLEIDA al poder!!!!!!!!

Jo també ho conec però t'ho conto el divendres ;) *.-o-o.* Aquí si que tenim moooooooooolt en comú!!! :-)) :-))

P.D. En comptes dels 4 fantastics, les 4 fantastiques *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

petonetssssss

D'aquest tema en parlem divendres ok¿¿ Jo también t'he d'explicar cosetes!!!

>.-<: >.-<: >.-<:
lluneta29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 10, 2008 7:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 10, 2008 7:20 am

ise ha escrit:Nenes, que vaig marxar a les 7 i heu escrit un munt!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Miriameta clar que pots venir!!!!! Quines preguntes!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Em sembla que no contestaré a tothom però ho intento...es que tinc soneta... :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

BALNEARI: quan vulgueu!!! A mi m'es igual al que anem, ens ho passarem bé igual!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

QUEDADA: divendres les quatre fantastiques a l'ataque! jejejeje A veure, jo estic ocupada fins a les tres i algo, i després via lliure! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

FOTOGRAFIA: No se si el fotograf és molt bo o vosaltres sou molt guapes, suposo que és la segona opció!! :-/ :-/ :-/ Llavors jo em pregunto...pq ens ho fan tan car si no tindran feina a fer que sortim tots guapos? :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-e

Que m'he deixat algo???????????????

SI!!! Bon dia guapíssimes!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Bon dia wuapa i wuapes!!!! Què tal? Ara que em puc connectar un moment ho faig, dps no sé com ho tindré... Ahir estavem inspirades jejeje em vaig poder conectar un moment i mira... tot això ke vam escriure. X cert... ahir vaig anar al fotògraf a fer-me fotos de carnet i ja vam estar parlant (no podia més) i super bé, em va començar a ensenyar albums i més albums de boda i bufff quines ganes que em van entrar... otra vez... jajajaj quina xul.lada!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Ise! Doncs si pots a partir de les 3 i algo... quedem a les 5 no? Després de dinar i fer la migdiadeta o ke? Lo que no sé a on... Et coneixes lleida?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 10, 2008 7:37 am

Dona no massa, però algo em conec! Tu diguis un lloc i jo ja m'espavilaré!!! i l'hora a mi em va bé, com si voleu quedar més aviat... :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 10, 2008 7:39 am

Així que ja vas perfilar coses amb la fotografa???? Quina emoció, nena! Que et va donar preus i el que t'entrava??? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 10, 2008 7:48 am

Divendres t'ho conto!!! I t'ensenyo el que em va donar... jo ho trobo bé...
Jo es que he de dinar... (que no tinc pont : muaahhhh : ) a les 3h em va una mica just, com a molt a les 4h si... Què vindràs per l'autovia?? :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 10, 2008 7:50 am

Doncs a veure que diuen les altres fantastiques i decidim l'hora. Si que vindré per l'autovia. on tens pensat quedar? o vols que et pasi a buscar per casa?

Lo altre ja m'ho ensenyaràs divendres! :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 10, 2008 8:42 am

jajaja per això t'ho deia pq si venien per l'autovia quasi passes per casa mons pares!!! X això... Segons on quedem puc anar caminant... A veure què diuen les altres... lo bo seria per allà indivil i mandoni pq està pel C/ Major.
Avui vai moooooooooolt estressadaaaaaaaaa!!! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants