NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dc. set. 10, 2008 5:38 pm

Que vagi molt, molt bé la Diada! :-)ok: :-)ok: i miriameta no et cansis gaire treballant! :mu:: :mu:: :mu::

Un petó!!!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. set. 10, 2008 5:55 pm

Gràcies Ise wapisima!!! a pasar bona festa dema :-) i a totes lo mateix a pasar-s´ho be *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. set. 10, 2008 9:38 pm

Ei wpes!!!! si que avanceu xerrant tant!!!! Jo vaig de cul situant-me a l'escola i estic modo ausente xD Bé, que vagi molt bé el pont per aquelles que en tingueu i per les que no, doncs a aguantar estoicament :)

Besitos buniques!
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 11, 2008 12:39 pm

Hola a totes!! Avui no hi deu haver ningú per aquí!!! Quina sort les que feu pont!!! Quina enveja sana em feu... :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 11, 2008 12:42 pm

miriameta ha escrit:Gràcies Ise wapisima!!! a pasar bona festa dema :-) i a totes lo mateix a pasar-s´ho be *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Al final pel teu contador veig que heu canviat la data no? Bé, dos mesets que guanyeu!!! M'alegro molt!!! A veure dissabte què tal va... la tria de restaurant...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 11, 2008 2:14 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Gràcies Ise wapisima!!! a pasar bona festa dema :-) i a totes lo mateix a pasar-s´ho be *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Al final pel teu contador veig que heu canviat la data no? Bé, dos mesets que guanyeu!!! M'alegro molt!!! A veure dissabte què tal va... la tria de restaurant...

BON DIAAAA DE FESTA!!!!!!

Si, al final l´hem cambiat i guanyem temps :D havia de cambiar el contador pero me fa peneta :-( ara haure de tornar a pasar-ho.

Ja en tinc unes ganesss de triarlo :-) menys mal que ja som dijous...

A passar bona diada noies!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 11, 2008 4:11 pm

Bon dia de festaaaaaaaa wuapes!!! Ja s'acaba per això... a més porto tot el dia pensant que és diumenge i no! és dijous!! Tinc ganes d'anar al balneari amb valtres pq realment ho necessito!! Entre cansada que estic i son que arrossego (ahir también vaig sortir :-( ) no sóc persona ara mateix. I demà a currar igualment... :-( :-( I al foro no hi haurà ni cristo...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 11, 2008 9:53 pm

S´ha acabat la diada, i entre llampecs i mes llampecs no he parat de treballar... avui mati i tarde... no s´hi val.. sempre tot a ultima hora.. nenes necessito un balneariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!! Tic baldada i dema a tornar a matinar... :--=-)

Tic ganes de que arribi dema, jejej :-) me conectare a la 1 quan arribi a veure si hi ha vida per aqui :-)

Bueno wapes, mil besitos :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 11, 2008 10:23 pm

Ploooooooooouuuuuuuuuuuu!! Quina merdaaaaaaa!!! :-( :-( Demà no conto que hi hagi massa vida... només jo i només una hora pq plego a les 2h... "Bon finde a totes" sinó parlem més!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: gemma84 » dv. set. 12, 2008 7:00 am

Boooon dia a tootes!!!! que tal el dijous????? ja he vist que alguna treballant, però bueno.......estem a unes horetes del cap de setmana, així que ANIMS A TOTES FANTASTIQUES, que aixo ja ho tenim!!!!!
Nosaltres ahir vam estar a la platja, unes horetes, pk vam marxar tard de casa, entre que va sortir el sol i ens vam decidir....arribavem casi a l'hora de dinar i tornant ens va agafar la pluja, quina porrrr, queia pedra i tot, els cotxes parats a la carretera pk entre lo fort que plovia, la pedra i el vent no es veia res!

Una abraçada moooolt gran!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 12, 2008 7:08 am

Bon diaaaaaaaaaaa a totes les que treballeu clar!!! Doncs ahir una por amb la tempesta... bufffffffffff!!! No podia dormir!!!!!!!! Ara tinc una soooooooonnnnnnnnnnnnnnn!!! :-( :-( nosaltres ahir no vam fer res més que el gos tirats al sofà... que també ens convenia! Però ara que hi penso podriem haver anat a la Expo que ja tanquen i no hi hem anat... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: gemma84 » dv. set. 12, 2008 7:22 am

lluneta29 ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaa a totes les que treballeu clar!!! Doncs ahir una por amb la tempesta... bufffffffffff!!! No podia dormir!!!!!!!! Ara tinc una soooooooonnnnnnnnnnnnnnn!!! :-( :-( nosaltres ahir no vam fer res més que el gos tirats al sofà... que també ens convenia! Però ara que hi penso podriem haver anat a la Expo que ja tanquen i no hi hem anat... :-))

Bon dia wapaaaa! jo también tinc una son... pero bueno... nosaltres tmpoc no hi hem estat a la expo i mira que m'hagues agradat, peró bueno, tot no es pot fer, jejeje, no res bonica, vaig agafar el cotxe i cap a Camarasa!!!

Besitooos!!!
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: ise » dv. set. 12, 2008 7:55 am

Bon dia fantàstiques!!!! :-)) :-))
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 12, 2008 8:06 am

_JAJAJAJA... Ets un cas!!! Avui que podies dormir...a més deus estar de ressacón i estem igual que sempre!!! Jo avui només he dormit 4 hores!!! I tinc una sooonnnnnnnnnn...
X cert, jo conec gent d'Ivars :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 12, 2008 12:36 pm

Eii wapetones!!! bones!! veig que avui hi ha una mica mes d´ambientet jejej.

Ja soc aqui, ja he plegat!! Ja ere hora también.

La tempesta d´ahir... no m´agraden els llampecs, per res... gemma84 no set va abonyegar el cotxe ni res no??? pq aixo de la pedra!!! i a sobre vent i pluja...

Ise si que tu vas passar be??? ai la resssaca :-)

Tenir gos es el que te, tens excusa per aixecarte d´hora i no fer de mandrosa al llit jejeje i jo ara mateix tinc una son.. zzzzzzz (Com totes pel que vec jiji)

Lluneta29: ja te quede mitja horeta nomes!!!! anims
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 12, 2008 12:37 pm

ja deia jo que no soc tan charnega, si fiques una abreviatura com per exemple (t + b) set corregeix sol i fique tambien???? quines coses :hmm::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 12, 2008 12:49 pm

Eiiiiiiii!! Fins ara no m'he pogut connectar... he tingut feineta!!!! Ja només em queden 10minuts i a dinar!!!!!!!!! UEEEEEEEEEEE!!! Quina gana i sona que tinc... A veure si puc fer migdiada... Ara m'acaben d'enviar un sms per sortir per la nit però va ser que no avui... és que no sé dir que no!!! Tinc un problema greu... Joer...!!! Ahir li vaig ensenyar el lloc on voliem fer el convit a una amiga meva, i li va agradar molt però em va dir pija :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 12, 2008 12:50 pm

Ise.. per cert.. .quan acabis amb el teu pis comença amb el meu!!! jajajaja que el tinc que no s'aguanta ja... i això que no hi estem gaire!!! jajajaja Algú s'ofereix voluntària per netejar el meu pis jejeje??? :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 12, 2008 12:54 pm

M´encante netejar el pis, jo mu passo molt be, em fico musiqueta i ale, cap aqui cap alli. No se perque disfruto pero weno... l´unic que no puc es fregar plats... es incompatible amb mi jiji hu fara el meu nene, ja esta pactat :-)

I l´efecte final quan quede la oloreta a net es lo millor, estas orgullosa. (Soc una mica rara no?? ) jejeje

La lluneta29 es una pija!!!! :-)) jijiji (sera perque el resquitx es una mica caret.. jo no mel puc permetre, pero weno, tampoc sera per tant :p)

Ja casi son les 2.

Jo tampoc ser dir que no...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 12, 2008 12:58 pm

Bon findeeeeeeeeeee a totes!! Ens veiem "dilluns"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Petonets!!!!! Ja parlem!!!!!!!!!!! Molts i molts petonets.

Pd. si en el fons també m'agrada netejar el pis, de fet, l'olor a net em fa sentir molt orgullosa!!! Igual que tu però em fa mandra començar, un cop ho he fet, ja no em para ningú!!!
*.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant