S&X ha escrit:Bona nit!
Labanda acabo vindre de Manresa :) no vegis quin fred q feia!!
tema pastís (estic obsesionada!!) quin presentació fan? pq he vist per les fotos q entren amb torxes??
Labanda a mi de Ca n'alzina en van enviar un excel amb telèfons i hi ha varies cases rurals, si vols t'ho envio.
Ah tema dinar dels fotògrafs, dj, i això, sabeu si al preu normal? i on soparien?
Petons!!
així que has estat per aquestes contrades???jejejejeej i això??? cuenta cuenta!!!
per la presentació del pastís, doncs n'he vist de millors i de pitjors, a mi em va agradar... l'any passat intentavem que fos sorpresa perquè fins i tot, els de ca n'alzina no ho expliquen als nuvis de com es fa l'entrada, però bueno... si algú ho vol saber només mirant i llegint les cróniques és fàcil de veure. Jo vull innovar alguna cosa perquè això de L'ESPASA no ens agrada gens... hem de pensar.... alguna idea que hagueu vist en algun lloc???
sobre les cases rurals, passam'ho si ho tens a mà... sé que també ho tenia, de quan vam fer la reserva i la veritat ara ja no sé on para, ho hauria de buscar... és que clar, fa més d'1 any... i també q la LORENA ens expliqui com ho va fer perquè recordo que la va llogar per la seva family.
Als DJ i fotògrafs els preparen una taula petita just a l'entrada del saló, per allà on es posa el músic. Queda dissimulada i està ben muntada, crec que tinc alguna foto per algun lloc si ho vols veure.... i tema preu... doncs ´això ho decidiu vosaltres.... la majoria mengen el menú infantil i no posen cap pega, més faltaria!
alguna cosa més?????????????