NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 12, 2008 1:00 pm

Bon finde *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ueeeeeeeeeeeee :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma84 » dv. set. 12, 2008 2:01 pm

miriameta ha escrit:Bon finde *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ueeeeeeeeeeeee :-)

Holaaaa wapa! al cotxe no li va passar res, menos mal! pero lo pitjor va ser que ens va agafar a plena carretera i clar...no es veia res, tothom anava amb els 4 intermitens posats i finalment vam tenir que parar pk entre l'aigual, el vent , la pluja i la pedra...la veritat que era una mica perillós, i aixo que ens faltava res per arribar a lleida, pero no vam tenir temps, pero bueno, vam parar i ens vam esperar i com nosaltres molts altres cotxes! era un caos!ejjejeje

Petooooons!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: ise » ds. set. 13, 2008 9:19 pm

Eo noies! :-))

Miriameta que heu decidit al final???????????????????? Ja ho teniu tot clar?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » ds. set. 13, 2008 11:14 pm

Hola holaaaaa!!! ::-)

Bueno wapetones, ahir va ser super!!!!

Avui per fi ens hem aclarit :-) me tret un pes de sobre i a demes estic molt pero k mooooooooooooooooolttttt contenta!!!!

Dimarts anirem a donar la paga i senyal!!!! biennnnn!!

Hem anat primer a cal molí i ens ho ha ensenyat i explicat. Esta molt be i el jardi es perfecte. Es molt familiar.

Despres hem anat a la fonda i ens han dit que la cerimonia es a una sala especial pero no al jardi... i aixo no m´ha agradat.. jeje No se si m´ha vist la cara en aquell moment o no, pero despres se na anat a preguntar noseque a dins i al sortir ens ha portat a una sala de nova construccio on avui feien una boda i estave tota decorada, wapisimaaa. I quan entres hi ha com un pati molt bonic on fa la gent el coctel, i aqui es pot fer una cerimonia, no es tancat i es molt acollidor.

La idea ens ha agradat al moment, aixi que the winner is:

LA FONDA DEL NASTASI - 06/09/09

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :mu:: :mu::

Nenes estic contenta!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dg. set. 14, 2008 9:55 am

Molt be preciosa!!!! M'he n'alegro un munt! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: gemma84 » dg. set. 14, 2008 11:18 am

miriameta ha escrit:Hola holaaaaa!!! ::-)

Bueno wapetones, ahir va ser super!!!!

Avui per fi ens hem aclarit :-) me tret un pes de sobre i a demes estic molt pero k mooooooooooooooooolttttt contenta!!!!

Dimarts anirem a donar la paga i senyal!!!! biennnnn!!

Hem anat primer a cal molí i ens ho ha ensenyat i explicat. Esta molt be i el jardi es perfecte. Es molt familiar.

Despres hem anat a la fonda i ens han dit que la cerimonia es a una sala especial pero no al jardi... i aixo no m´ha agradat.. jeje No se si m´ha vist la cara en aquell moment o no, pero despres se na anat a preguntar noseque a dins i al sortir ens ha portat a una sala de nova construccio on avui feien una boda i estave tota decorada, wapisimaaa. I quan entres hi ha com un pati molt bonic on fa la gent el coctel, i aqui es pot fer una cerimonia, no es tancat i es molt acollidor.

La idea ens ha agradat al moment, aixi que the winner is:

LA FONDA DEL NASTASI - 06/09/09

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :mu:: :mu::

Nenes estic contenta!!

Hoooola wapaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Moltes felicitats!!!m'alegro un munt de que per fi tingueu la tranquil·litat de saber on es farà! ara ja pots descansar sense patir per si hi haurà lloc o no!

Ja tens lloc i a part: els vestits eren SUPER i ja tens hora per a veure'n de nous!!!!!

UNa abçadaaaaaaaaaaaaaaaa!

SERÀ UNA BODA MAQUISSIMA! SEGUR! *.-o-o.*
Imatge
gemma84

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 14, 2008 12:55 pm

Ei noies!!!! Què tal??? M'alegro un munt per tu miriam!!! Ara ja ho tens quasibé tot!!! Quina tranquil.litat que t'ha quedat nena!!!! M'alegro un munt!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Serà la primera boda d'aquest foro!!!! UEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Els vestits et quedaven super bé i tot super bé divendres!! Quina enveja sana em fas!!! Conto que he fullejat el catàleg de la Rosa Clarà tantes vegades que ja me'l sé de memòria i cada cop que el miro, m'agraden més els vestits!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Hem de repetir lo del divendres, no us sembla? Bno si voleu... :o-o: :o-o:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

Holaaaa!!!!

EntradaAutor: lanoelieta » dg. set. 14, 2008 1:05 pm

Hola noies!!! *.-o-o.*

Soc nova per aqui!!!

M'han parlat d'aquest foro i avui m'he enrregistrat.
Nosaltres també ens casem al 2010!!concretament el 10 de juliol de 2010!

Ja m'anireu ficant al dia de tot!!

Molts petons
lanoelieta

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 14, 2008 1:08 pm

Enhorabona!!! Ja anirem parlant per aquí... cada cop som més!! D'on sou vosaltres??? :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lanoelieta » dg. set. 14, 2008 1:10 pm

Som de Lleida, totes vosaltres també,no???

Ja m'he ficat aqui directament per poder parlar amb gent de casa!!jejeje :-)
lanoelieta

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 14, 2008 2:42 pm

Hola holaaa a les fantàstiques!!! *.-o-o.*

Benvinguda Noelita!!! Com mes serem mes riurem :-)

Jo me mirat el catàleg mil vegades, i cada vegada dic, me probo aquest? i aquet també??? o aquet no, i si aquest altre m´agrade jejejejej. Quina ilu.

Lluneta!!! no hu dubtis!!!! ni un sol moment. S´ha de repetir i prou!!!! *.-o-o.*

Gràcies nenes, perque va ser super alucinant, me vaig sentir important. De debò, moltes gràcies.

Doncs si que ma quedat un descans enorme, ara ja estem iguals jejeje.
Primer pas superat!!!!!!!

...Seré la primera en casarme uooooooooooooooooooooo :o-o: jajajajja no hii habia pensat, mira si estic descentrada :p

Petonets!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lanoelieta » dg. set. 14, 2008 5:18 pm

M'agrada això d'aquest fòrum!!! encara que no el domino gens bé!
Tinc moltes preguntes...però la primera de totes es: quantes noies som a Lleida que ens casem al 2010???hi ha alguna manera de mirar-ho al fòrum?? Es la primera vegada que escric en un fòrum, sempre ho havia trobat divertit però mai m'havia decidit a escriure.

Conteu-me coses...es molt aviat per començar a preparar coses? tothom hem diu que tranquila però jo prefereixo fer-ho tot amb temps xq ja ens hem trobat que per l'any que ve no podiam fer-ho xq no ens coincidia restaurant i esglesia, si voliam al 2009 havia de ser divendres o novembre o desembre, per això ens hem decidit pel 2010 xq voliam mes de juny o juliol, que fos dissabte i per la tarda.

De moment tenim el Restaurant i l'esglèsia estem pendents de que comencin agafar reserves, xq de moment no està massa clar si es faran celebracions al 2010 a la Seu Vella.

Molts besitos nenes!!!
lanoelieta

EntradaAutor: gemma84 » dg. set. 14, 2008 10:26 pm

Benvinguda al foro noelieta!!!! ja veuras que be que estaras aqui amb nosaltres!!!!

Nenetes!!!jo avui he anat a la Prats a demanar informació, primer tal i com hem vau dir, m'han tret els bombonets i m'han bombardejat a informació i a continuació m'han proposat d'anar a veure l'hotel i evidentment hi hem anat, es xulo però también ho pagues, he insistit una miquetona per a veure si l'habitacio entrava dins el preu però no, però bueno, m'ha agradat, ja es veurà. Dimecres anirem a Bellvis i suposo que dijous al Palau de Margalef i dissabte a la fonda, i si tot va be, la setmana que ve decidirem el lloc i anirem a reservar! tindrem la primera cosa feta, quina il·lu!!!!

No res nenetes, vaig a dormir que demà he d'estar a tope!!!

Petonnnnneeeettttsssssssss!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 6:55 am

Bon dia guapissimes! :-)) :-))

Buff! després de 4 dies de festa tornar a treballar costa molt, eh!!!!! :-( :-(

Primer de tot, benvinguda noelieta!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i moltes felicitats per la boda! Ara ens has d'explicar cosetes teves!!! jejejejeje
El restaurant ja el teniu??? Quin és?

Jo estic plenament d'acord que el de divendres s'ha de tornar a repetir! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i el cataleg l'he mirat 50.000 vegades!!!! i això no pot ser pq ara encara tinc més ganes d'emprovar-me vestits!!!
Per cert, ma germana anava guapíssima el dissabte!!! El xal i les sabates l'hi van anar molt bé!!!

Petons!!!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 25, 2010 3:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 7:15 am

Bon diaaaaaaaaaa a totes, wuapíssimes!!!
Gemma m'alegro molt que vagis mirant llocs, lo de la prat ja t'ho vaig dir a més és super empalagosa la tia... però bé el lloc és molt xul.lo (res a comparar amb la finca jejeje... es que estic molt orgullosa del lloc, es nota oi?), el palau de margalef és una pasadaaaaaaaaaaaaaaa també i la fonda no hi he estat mai...
Ja ens aniràs contant!!!
Miriameta... jo también tinc ganes de tornar a quedar i fer un beuret i tal pq m'ho vaig passar de conya!!! Se'm va passar el temps volant i veure't allí de núvia ens va agafar unes ganes que passés el temps ràpid i que fossim a l'any que ve que ni pa què!!! Però bé, tot arribarà... El dia que et casis farem una quedada les 4 fantàstiques per anar-te a veure eh!? Això no m'ho perdo per a res del món!!! :-)) :-))
Ise... què vau fer al final amb la Nina?? Jo també m'he mirat el catàleg mil vegades i cada cop hi ha vestits q m'agraden més!! Ahir el vam mirar amb ma tieta i no sabiem quin escollir!!! Quines ganes tinc de veure com em queden... Realment canvies molt amb un vestit de núvia a sobre... divendres em sentia com si estigués amb una pel.lícula d'aquelles americanes mirant com la núvia es va emprovant vestits!! JAJAJAJA *.-o-o.* *.-o-o.* Va star guai!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 7:19 am

ise ha escrit:Bon dia guapissimes! :-)) :-))

Buff! després de 4 dies de festa tornar a treballar costa molt, eh!!!!! :-( :-(

Primer de tot, benvinguda noelieta!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i moltes felicitats per la boda! Ara ens has d'explicar cosetes teves!!! jejejejeje
El restaurant ja el teniu??? Quin és?

Jo estic plenament d'acord que el de divendres s'ha de tornar a repetir! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i el cataleg l'he mirat 50.000 vegades!!!! i això no pot ser pq ara encara tinc més ganes d'emprovar-me vestits!!!
Per cert, ma germana anava guapíssima el dissabte!!! El xal i les sabates l'hi van anar molt bé!!!

Al final ahir vaig aconseguir acordar un dia amb els meus pares i els de l'Enric per anar a mirar la finca de Bellvís! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: si no hi ha cap impediment hi anirem el 5 d'octubre!!!

Tia! Què guai això dels pares (és la tercera vegada que escric aquest missatge i no sé pq no és vol publicar) ja vuràs com s'ho pendràn més en serio!!! I a tu et farà més il.lusió!!! Nosaltres hem de donar la paga i senyal a finals d'aquest mes i fins que no ho tingui ben lligat no estaré tranquil.la mira... Ah x cert! Digues que et torni a explicar lo dels preus a veure què et diu a tu si coincideixen les dues ok? I gemma tu també ens ho expliques que tu hi vas abans... i les teves impressions també!!!
En fi Serafí... un altre dia més!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Sort de vosaltres que sinó...
Perdoneu si vaig xarrar molt divendres... dec tenir un defecte de fàbrica... :-(

X cert, m'alegro molt això d'anar a veure la finca els 4 consogres pq al.lucinaràn molt!!!! Els hi agradarà molt i tu et veuràs que això ja va en serio i que prenen més interès ja ho veuras!!! Tot arriba... Nosaltres a finals de mes hem de donar la paga i senyal així que fins que no ho faci no estaré tranquil.la i podré dir del cert que em caso allí!!! :-/
Petons!!!
lluneta29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 15, 2008 7:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 7:31 am

Clar que hi anirem a veure-la!!!! :*:-) :*:-) Amb el guapa i radiant que estarà!!! Si el divendres ja estava preciosa imagineu-vos com estarà el dia de la seva boda! :-)) :-)) :-)) INCREIBLE!!!!! :-)) :-)) :-))

Gemma, que aquesta setmana tens ruta de restaurants, eh!!! Ja ens aniràs informant de tot! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 7:38 am

Bno no se'm publica... ho provo així!!! (4 vegades ja que ho escric!!) Que m'alegro molt que al final vagis amb els teus pares i els sogres pq això ja va en serio i ells s'ho prendràn com a tal ja vuràs!! Il.lusió els hi farà i molta!!!
Nosaltres hem de donar la paga i senyal a finals d'aquest mes i fins que no ho faci no estaré tranquil.la mira tu...
X cert, pregunta lo dels preus a veure què et diuen a tu i si coincideix... gemma tu també que hi vas abans ok?
Perdoneu si vaig xarrar molt divendres... tinc un defecte de fàbrica... :-( Espero haver-vos caigut mínimament bé... aq también és un defecte que tinc jejje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 7:50 am

Lluneta no siguis ruc!!! Clar que ens vas caure bé! Bueno, com a mínim a mi si!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) i a les altres 2 fantastiques segur que també!!! :-)) :-)) :-))

Així quan hi vas a donar la paga i senyal? a nosaltres ens van dir que fins l'any que vé no calia que els hi donessim res! :-/ :-/ :-/ :-/

Espero que a casa meva els hi agafi una mica més de ganes pq...ahir l'hi deia a ma mare que haviem anat a mirar vestits i em salta que ella el va triar 15 dies abans de la boda!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 8:06 am

Jajajaja... merci merci... em tenia preocupada aquest tema...
Es que a mi em van dir que la paga i senyal a finals de setembre, no sé perquè però per a mi millor que així ja ho tinc assegurat del tot... a lo millor a tu et tenen més confiança al ser de molle no hu sé... què raro és tot plegat no?! De totes maneres hi trucarem a veure què diu i quines condicions ens torna a posar pq aquest cada cop canvia d'opinió... jo espero que ens digui algo la gemma a veure què li han dit... i comparem!!! :-/ :-/
Quan tingui la paga i senyal donada ja serà més segur!!! Quines ganes tu...
A veure tema pares... tranquil.la que els meus estàn igual ni fu ni fa gairebé, dona, algo de il.lusió els hi fa però entenc que ara estàn més concentrats en la de mon germà ja em vindrà a mi el meu temps, si t'hi fixes, jo li conto tot a ma tieta que és com una segona mare, i tot ho fem les dues, el catàleg de vestits a ella, el fotògraf a ella... a ma mare li dic quan ja està tot fet i ella em diu llavors el que li sembla però no acostuma a ficar-s'hi massa... espero que passi el temps i em vegi vestida de núvia a la botiga i tal a veure què...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant