ueeeeeeeeeeeee
Autor: miriameta » dv. set. 12, 2008 1:00 pm
ueeeeeeeeeeeee 

Autor: gemma84 » dv. set. 12, 2008 2:01 pm
miriameta ha escrit:Bon finde![]()
![]()
![]()
ueeeeeeeeeeeee

Autor: ise » ds. set. 13, 2008 9:19 pm

Autor: miriameta » ds. set. 13, 2008 11:14 pm

Autor: gemma84 » dg. set. 14, 2008 11:18 am
miriameta ha escrit:Hola holaaaaa!!!![]()
Bueno wapetones, ahir va ser super!!!!
Avui per fi ens hem aclaritme tret un pes de sobre i a demes estic molt pero k mooooooooooooooooolttttt contenta!!!!
Dimarts anirem a donar la paga i senyal!!!! biennnnn!!
Hem anat primer a cal molí i ens ho ha ensenyat i explicat. Esta molt be i el jardi es perfecte. Es molt familiar.
Despres hem anat a la fonda i ens han dit que la cerimonia es a una sala especial pero no al jardi... i aixo no m´ha agradat.. jeje No se si m´ha vist la cara en aquell moment o no, pero despres se na anat a preguntar noseque a dins i al sortir ens ha portat a una sala de nova construccio on avui feien una boda i estave tota decorada, wapisimaaa. I quan entres hi ha com un pati molt bonic on fa la gent el coctel, i aqui es pot fer una cerimonia, no es tancat i es molt acollidor.
La idea ens ha agradat al moment, aixi que the winner is:
LA FONDA DEL NASTASI - 06/09/09
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nenes estic contenta!!

Autor: lluneta29 » dg. set. 14, 2008 12:55 pm
Serà la primera boda d'aquest foro!!!! UEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! Els vestits et quedaven super bé i tot super bé divendres!! Quina enveja sana em fas!!! Conto que he fullejat el catàleg de la Rosa Clarà tantes vegades que ja me'l sé de memòria i cada cop que el miro, m'agraden més els vestits!!!!
Hem de repetir lo del divendres, no us sembla? Bno si voleu... 
Autor: lanoelieta » dg. set. 14, 2008 1:05 pm

Autor: lluneta29 » dg. set. 14, 2008 1:08 pm

Autor: lanoelieta » dg. set. 14, 2008 1:10 pm

Autor: miriameta » dg. set. 14, 2008 2:42 pm

Autor: lanoelieta » dg. set. 14, 2008 5:18 pm

Autor: gemma84 » dg. set. 14, 2008 10:26 pm

Autor: ise » dl. set. 15, 2008 6:55 am
i moltes felicitats per la boda! Ara ens has d'explicar cosetes teves!!! jejejejeje
i el cataleg l'he mirat 50.000 vegades!!!! i això no pot ser pq ara encara tinc més ganes d'emprovar-me vestits!!!
Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 7:15 am
Va star guai!!!
Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 7:19 am
ise ha escrit:Bon dia guapissimes!![]()
![]()
Buff! després de 4 dies de festa tornar a treballar costa molt, eh!!!!!![]()
![]()
Primer de tot, benvinguda noelieta!!!!![]()
![]()
![]()
i moltes felicitats per la boda! Ara ens has d'explicar cosetes teves!!! jejejejeje
El restaurant ja el teniu??? Quin és?
Jo estic plenament d'acord que el de divendres s'ha de tornar a repetir!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
i el cataleg l'he mirat 50.000 vegades!!!! i això no pot ser pq ara encara tinc més ganes d'emprovar-me vestits!!!
Per cert, ma germana anava guapíssima el dissabte!!! El xal i les sabates l'hi van anar molt bé!!!
Al final ahir vaig aconseguir acordar un dia amb els meus pares i els de l'Enric per anar a mirar la finca de Bellvís!![]()
![]()
![]()
![]()
si no hi ha cap impediment hi anirem el 5 d'octubre!!!
Tia! Què guai això dels pares (és la tercera vegada que escric aquest missatge i no sé pq no és vol publicar) ja vuràs com s'ho pendràn més en serio!!! I a tu et farà més il.lusió!!! Nosaltres hem de donar la paga i senyal a finals d'aquest mes i fins que no ho tingui ben lligat no estaré tranquil.la mira... Ah x cert! Digues que et torni a explicar lo dels preus a veure què et diu a tu si coincideixen les dues ok? I gemma tu també ens ho expliques que tu hi vas abans... i les teves impressions també!!!
En fi Serafí... un altre dia més!!!![]()
Sort de vosaltres que sinó...
Perdoneu si vaig xarrar molt divendres... dec tenir un defecte de fàbrica...![]()
X cert, m'alegro molt això d'anar a veure la finca els 4 consogres pq al.lucinaràn molt!!!! Els hi agradarà molt i tu et veuràs que això ja va en serio i que prenen més interès ja ho veuras!!! Tot arriba... Nosaltres a finals de mes hem de donar la paga i senyal així que fins que no ho faci no estaré tranquil.la i podré dir del cert que em caso allí!!!![]()
Petons!!!

Autor: ise » dl. set. 15, 2008 7:31 am
Amb el guapa i radiant que estarà!!! Si el divendres ja estava preciosa imagineu-vos com estarà el dia de la seva boda!
INCREIBLE!!!!!

Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 7:38 am
Espero haver-vos caigut mínimament bé... aq también és un defecte que tinc jejje
Autor: ise » dl. set. 15, 2008 7:50 am
i a les altres 2 fantastiques segur que també!!!

Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 8:06 am