NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 8:55 am

Jo hi trucaré aquesta setmana a veure que em diuen! :-/ :-/ i a veure que li diuen a la Gemma.

Bueno, me voy que tinc una reunió!
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 11:22 am

Jo també puc formar part de les fantàstiques????!!!!! M'agrada molt el bon rotllo que teniu entre vosaltres!!!

No se qui m'ho ha preguntat (hem faig un lio amb els noms) però nosaltres el convit el fem a les Caves de Raïmat, ho teniam bastant clar des de sempre, totes les bodes que hem anat alli han estat super be, el menjar genial i el lloc m'agrada moltissim! Ja ho tenim reservat l'únic que la paga i senyal ens han dit que estiguem tranquils que ha principis del 2009 ens trucaran i ja farem la entrega, aixi que de conya tenim uns mesets per estalviar una mica mes, xq jo no se a vosaltres que us han demanat però a nosaltres 2000€!!! Una mica massa,no??però bueno es el que hi ha. El cubert surt 135€ però inclou tot excepte la barra lliure que hem sembla que eren uns 15 € per persona, trobo que tot en general es una mica caret però mira també penso que es la meva boda i hem fa molta ilusio fer-ho alli i si ens hem d'estrenyer una mica el cinturo ara doncs ja ho farem, tinc gairebé 2 anys per estalviar!!!!

Jo us puc parlar una mica de la Prats,del Palau de Margalef i de la Fonda, he anat a bastantes bodes ultimament. De les 3 jo hem quedaria amb el Palau de Margalef, calitat preu esta super be! la Prats està bastant be però ja hem tira enrrere la senyora del moño i la Fonda, no tinc res en contra però a 4 bodes que he estat a les 4 he menjat malament i el lloc ves....no se contra gustos....

Del Resquitx i d'altres no puc opinar no hi he estat mai, però tothom m'ha dit que tant el Resquitx com La Dida, està super bé i que ara el Resquitx montava una Finca que flipes i que està molt guai.

I tema esglèsia o ajuntament on teniu pensat fer-ho???
D'on sou cada una? de Lleida o d'algun poble? Dieu-me les dates de les bodes i mes o menys on teniu pensat fer-ho, vaig perdudissima de vosaltres.

Besitos!!
lanoelieta
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 11:24 am

Com es fica el contador dels dies de la boda?????
lanoelieta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 11:39 am

Mira noelieta, te faig un resum resumit:

Si que pots formar part del club, la veritat és que ens ho passem molt bé i això que només hem kdat una vegada però va star super bé i aquí doncs també hi ha molt bon rotllo, m'encanta!! Ja vuràs que t'hi sentiràs bé...
Doncs les fantàstiques som:

- la ise que és de mollerussa i es casa el 26 de juny de 2010 a la finca el Resquitx.
- la gemma que és de lleida i es casa el 10 del 10 del 2010 - no ho sap encara aquesta setmana està a la recerca de restaurant! Ens anirà contant què tal.
- la mirameta que s'ha col.lat d'any però que estem encantadíssimes que estigui aquí pq serà la que ens guiarà i la que es casa primer. Es casa el 06/09/09 i l'altre dia vam anar amb ella a emprovar-se vestits i estava guapíssima, no tinc paraules! Es casa a la Fonda a l'aire lliure
- i jo... que em caso el 29 de maig del 2010 a la finca El Resquitx - si tot també - jo sempre havia volgut les Caves o LA PRats però vaig veure la Finca i no em vaig poder resistir!!! ÉS al.lucinant!

En fi... i ja està de moment. aH SI! Estem pendents totes d'anar a un balneari a relaxar-nos i de fer una altra quedada. En aquesta t'hi apuntes segur! Som unes cotorres -sobretot jo!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 11:41 am

Miriameta, la celebració es civil??? T'ho pregunto xq se que al gran Palermo en fan.
El lloc esta super bé, uns amics es van casar aquest mes de maig i ho van fer tot alli.
lanoelieta

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 11:43 am

Claro que m'apunto!!! M'encanta la idea!!!
lanoelieta

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 11:45 am

Aixo del forum enganxa molt, a que si??? no se si us ho havia dit nosaltres ens casem el 10-07-2010.
lanoelieta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 11:46 am

lanoelieta ha escrit:Com es fica el contador dels dies de la boda?????

Has d'anar a nuvis.org i registrar-te, fas una pàgina web i allí hi ha una opció per fer-te un contador. Llavors copies l'adreça web on hi ha el contador al teu perfil on hi fica firma o algo així i jasta. Es que t'ho he dit de memòria. Ho sento que sóc a la feina i no ho puc mirar massa... :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 11:48 am

lanoelieta ha escrit:Aixo del forum enganxa molt, a que si??? no se si us ho havia dit nosaltres ens casem el 10-07-2010.

moltíssim!!! A mi m'encanta i per aquí totes també... Per cert, has dit que us volíeu casar al 2009? Com estàn els llocs de plens? Aquesta data que ara proposes és molt xul.la també eh! PEr cert, explica lo dels restaurants que em fa gràcia!!!
=0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 12:26 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaa fantaaaaaaaaaaaastiques!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quina alegria que m´ha donat de llegir tots els vostres misatges :-) i ara mateix no se ni per on començar... a veure. Per fi una mica de vida al foro!!!

Iseeee: Aquesta carona de la Nina ja ta robat el cor, i será dificil pendre una decisió.. M´enalegro que anes molt be la boda de t´agermana i que estigues contenta amb el que li vas comprar jejejej.

Gemmaaaa: Avui estaras amb els nenesssss, que t´hauran trobat molt molt a faltar i els nous diran senyoreta gemmaaaaaaaa, una abraçadaaaaa!!! - Aquesta setmana a fer una ruta pels restaurants, ens has de mantenir al corrent ehhhh!!!!

Llunetaaaaaa: No xerres molt home, hi ha d´haver equilibri, una que xarri mes, una que menos (jo...) jijiji una que normal i l´altra una barreja jeje, (en la variedad esta el gusto diuen). Dius que esperes havernos caigut minimament be??? no siguis ruc dona, les fantàstiques no es poden caure malament de cap manera!!!!

Hem de repetir-ho pero obligadament jeje :-) :-) menalegro que us ho hagueu passat tant be. Me va agradar molt la sesio de probatge =0-0-) tenir tantes opinions i aixo que cadascuna te el seu gust, i que coincidiu en que me quedes be el vestit, aixo me fique contenta. Encara que preciosa.. com has dit tu Ise... ni de bon tros jajaja.

Ahhh i pobres de vosaltres que no em vingueu a veureeee el dia de la boda!!!!

M´agradat el teu resum resumit lluneta!!! perfecte *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 12:34 pm

lanoelieta ha escrit:Miriameta, la celebració es civil??? T'ho pregunto xq se que al gran Palermo en fan.
El lloc esta super bé, uns amics es van casar aquest mes de maig i ho van fer tot alli.

Bueno noelieta, ara et toca a tu, no et creguis que me ne olbidat no, lo que pase que la resposta d´abans ja ere masssa llarga jijiji. Ara et toque una per tu sola :-)

Primer de tot benvingudaaaa!!!

I ara t´he de dir que el grup de les fantàstiques está obert a tothom, l´unic requisit per entrarhi es una boda :-) i si he entrat jo... que me colat jejeje tu mes que ets del 2010 ::-)

Jo he mirat a uns quants llocs, al gran palermo, a l´espigol del costat, a l´espigol de balaguer, a cal moli i a d´altres pero la fonda ens ha agradat molt... i ja ens ha costat ja... de trobar el que voliem, portem desde maig buscant i rebuscant.

Es veu que han obert una sala nova, apartada dels salons de dintre. I es molt chula i moderna. I hi ha un petit pati, on celebren coctels, te arcades i es molt chulo, i alli celebrarem la cerimonia. Pero en comptes de ser civil, portarem nosaltres al cura i ens casará alli. I sera com jo sempre he volgut, religiosa a l´aire lliure. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

:) En persona no parlare tant.. perque soc aixi de tallada :p pero aqui, faig unes pedasso de respostes, que no acabaria mai de escriureles... mare meva....
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 12:35 pm

Gràcies per tot miriameta!!! Ets un sol .:*:*:. Espero que això que totem em començat acabi amb una gran amistat pq jo sincerament en tinc ganes!!!
Estic molt contenta per tu, pq ja tens lloc i tens la il.lusió per tirar endavant!!! M'emociono només de pensar-ho!!! Ara a explicar els avenços que feu i a la prova del vestit a la Rosa Clarà... que jo cada cop que miro el catàleg (x cert moltíssimes gràcies x demanar-me'l jo es que en aquestes coses si que sóc vergonyosa :o-o: ) m'agraden més els models!!!! Tu per quins et decantes? Els de la Cymberlin no em van desagradar gens i al Pronovias ja m'hi han vist el pèl ben vist (no em va caure gaire bé i els vestits ves...) ! Així que ja em kden menys llocs on mirar. :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 12:37 pm

No se si us he respost a tot i a totes, però es que aqui ten vas un dia i a la tornada t´agafe estres i tot jajajajajja!!!!

Viscaaaaaaaaaaaaa el CLUB DE LES FANTÀSTIQUES!!!!!!!!!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 12:37 pm

miriameta ha escrit:
lanoelieta ha escrit:Miriameta, la celebració es civil??? T'ho pregunto xq se que al gran Palermo en fan.

Bueno noelieta, ara et toca a tu, no et creguis que me ne olbidat no, lo que pase que la resposta d´abans ja ere masssa llarga jijiji. Ara et toque una per tu sola :-)

Primer de tot benvingudaaaa!!!

I ara t´he de dir que el grup de les fantàstiques está obert a tothom, l´unic requisit per entrarhi es una boda :-) i si he entrat jo... que me colat jejeje tu mes que ets del 2010 ::-)

Jo he mirat a uns quants llocs, al gran palermo, a l´espigol del costat, a l´espigol de balaguer, a cal moli i a d´altres pero la fonda ens ha agradat molt... i ja ens ha costat ja... de trobar el que voliem, portem desde maig buscant i rebuscant.

Es veu que han obert una sala nova, apartada dels salons de dintre. I es molt chula i moderna. I hi ha un petit pati, on celebren coctels, te arcades i es molt chulo, i alli celebrarem la cerimonia. Pero en comptes de ser civil, portarem nosaltres al cura i ens casará alli. I sera com jo sempre he volgut, religiosa a l´aire lliure. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

:) En persona no parlare tant.. perque soc aixi de tallada :p pero aqui, faig unes pedasso de respostes, que no acabaria mai de escriureles... mare meva....

Si que parles siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii encara que jo em guanyo la palma si que parles. El problema que hi veig jo és que divendres va ser la primera presa de contacte i clar, estavem una mica tallades al principi després ja ens vam soltar i la propera vegada ja estarem soltes del tot *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 12:40 pm

No sabia lo de la Fonda Miriameta!!!

Pot estar molt be!! Jo fa 2 anys que vaig estar a la última boda alli, va ser al Nou Forn i el pa-pica, convit i tal es feia tot a dintre.

Que guay que sigui una cerimonia religiosa i al aire lliure!! Aixo m'agrada molt!!!Ademés com aquell que diu estrenaras tu el lloc, ademés seras la primera en casar-te de totes nosaltres!!! Ens anira bé aixi quans ens toqui tu ja seras tota una experta!!!
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 12:45 pm

Tu si que ets un sol lluneta!!!! Jo tambe espero que aixo no acabi aqui i duri per sempre.

Mira jo me fet una llisteta amb els que em vui probar, te fico els numeros de la pagina on estan i ja me contaras jijiji :-)

Pag: 8, 26, 63, 66, 72, 73, 74, 100, 104 (i me nagraden bastants mes pero aquets son els que me vui probar pero segur segur segur i sobretot el model Sal ::-) ::-)

Això si... al pronovias tambe man vist el pel.. aquelles tan bordes,.. man tret les ganes d´anarm´hi a probar res.... per 2 escasos que magradaven....

aL TIARA es una visita obligada la que hi tinc jejej =0-0-)

Totes tenien catàleg menys tu, i tambe te feie ilusió, lo menys que podia fer ere demanartel dona!! (Jo soc molt vergonyosa pero coses aixi, no s´han de deixar perdre per la vergonya)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 12:48 pm

lanoelieta ha escrit:No sabia lo de la Fonda Miriameta!!!

Pot estar molt be!! Jo fa 2 anys que vaig estar a la última boda alli, va ser al Nou Forn i el pa-pica, convit i tal es feia tot a dintre.

Que guay que sigui una cerimonia religiosa i al aire lliure!! Aixo m'agrada molt!!!Ademés com aquell que diu estrenaras tu el lloc, ademés seras la primera en casar-te de totes nosaltres!!! Ens anira bé aixi quans ens toqui tu ja seras tota una experta!!!

:-) I tambe esta molt be perque com es la fonda i hotel al mateix temps, tenim la suite nupcial gratuita com a regal de bodes i al dia següent el spa inclos i un massatge a cadscun... oooooooooooooooo quines ganes!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 12:49 pm

Doncs fem el pack perfecte miriameta!!!! Jo per vosaltres i conèixer gent no sóc vergonyosa (gaire) però per preguntar coses, ui mare meva, sempre vaig amb la por de que algú em digui alguna borderia o no sé... la por sempre m'ha matat!!! En fi...
Noelieta... en quina esglèsia et voldries casar??? A mi també m'agradaria una boda al aire lliure però no crec que el cura vulgui venir fins a bellvís no hi ha tanta confiança a més a l'esglèsia també està bé pq així fem el viatget fins a bellvís i ja perds temps per al pica-pica.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 12:52 pm

Gracies lluneta per lo del contador!
Ja he fet la web , he ficat una fotillo nostra i tot (jejeje).

Vam mirar pel 2009 però no ens coincidien dates(ja us contare en un altre moment, però jo no m'esperava casar-me ja, sabia que algun dia arribaria, però no ja!!!aquestes vacances vam anar a Londres i alli hem va regalar l'anell de compromis i hem va demanar casar-nos!!!va ser super emocionant!!), al restaurant nomes tenien lliure el 11 de juliol i a l'esglèsia el 25 de juliol, sino ho teniam que fer en divendres i ha de venir gent de fora i es un mal rotllo, mes que res que han de demanar festa a la feina i es mes dificil per tothom, jo l'any passat en vaig tenir 2 en divendres i una vaig tenir festa però a l'altra vaig tenir que treballar i a les 6 vestir-me a la feina i pujar cap al Palau de Margalef pitant.Va ser una mica estressant, més que res que es casava la cosina del Tato (el meu futur home).

Pel que he sentit al Palau de Margalef per l'any 2010 ja hi ha 50 bodes reservades, ojo eh???!!!! el dia que ens casem nosaltres ja està reservat es casa una companya de feina d'una amiga meva, aquets noia ho fa tot alli, cerimonia i convit.

Potser, que pari d'escriure,no??tinc un rotllo....!!! bueno, ja m'anireu coneixent però es que xarro molt!!!!jijijijiji....
Imatge
lanoelieta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 12:58 pm

Ja som dos! He trobat una compi de xarrameca!!!! UEEEE Jo també xarro molt!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants