Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:03 pm

Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:04 pm
miriameta ha escrit:Tu si que ets un sol lluneta!!!! Jo tambe espero que aixo no acabi aqui i duri per sempre.
Mira jo me fet una llisteta amb els que em vui probar, te fico els numeros de la pagina on estan i ja me contaras jijiji![]()
Pag: 8, 26, 63, 66, 72, 73, 74, 100, 104 (i me nagraden bastants mes pero aquets son els que me vui probar pero segur segur segur i sobretot el model Sal![]()
![]()
Això si... al pronovias tambe man vist el pel.. aquelles tan bordes,.. man tret les ganes d´anarm´hi a probar res.... per 2 escasos que magradaven....
aL TIARA es una visita obligada la que hi tinc jejej![]()
Totes tenien catàleg menys tu, i tambe te feie ilusió, lo menys que podia fer ere demanartel dona!! (Jo soc molt vergonyosa pero coses aixi, no s´han de deixar perdre per la vergonya)

Autor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 1:05 pm

Autor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 1:10 pm

Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:12 pm

Autor: miriameta » dl. set. 15, 2008 1:15 pm
lluneta29 ha escrit:Què emocionant lo de l'anell no??? Què romàntic!!! Jo encara no el tinc i no sé quan el tindré, però ara ja no em preocupo ja vindrà... Així no t'ho esperaves que t'ho demanés?? Explica com va ser, vaaaaaaaaa... aquí cadascú té la seva història... X cert, miriameta tu tampoc ens ho has contat!!!

Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:19 pm

Autor: miriameta » dl. set. 15, 2008 1:20 pm

Autor: miriameta » dl. set. 15, 2008 1:26 pm

Autor: ise » dl. set. 15, 2008 1:46 pm
miriameta reitero que estaves preciosa! no m'extranya que tinguis papallones per dins!!!! i encara et queda per probar-te el model sal, tots els altres de rosa clara (que despres a casa miraré quins son) i els de tiara!!!
Jo a pronovias em sembla que tampoc no hi aniré!!!!!
Et nomerarem la secretaria de les fantastiques!!!

Autor: ise » dl. set. 15, 2008 1:49 pm
s'ha de repetir i em de coneixer personalment a la noelieta!!! 
Autor: ise » dl. set. 15, 2008 1:52 pm
miriameta ha escrit:Ai no se, pero cada cop que hi penso, semble que tingui papallones per dins![]()
Avui al plegar he anat al casa i he comprat les barres de les cortines, aixi que d´aqui a 2 dies tindre cortines al pisetttt!!!
Aviat tindràs cortines!!!
Poquet a poquet ho tindràs tot montat!! Boda, niuet d'amor,...tot!!!! 
Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:52 pm
Demà us llegiré o a la tarda si em connecto des d'algún lloc on em vulguin jejeje

Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:53 pm
ise ha escrit:La proxima trobada quan vulgueu!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dl. set. 15, 2008 1:54 pm
lluneta29 ha escrit:Iseeeeeee!! Ja et trobava a faltar!!!!!!!!!!!!!! Wuapa!!!!!!!!!!!!!
Miriameta que ja tindràs cortines què wuai!! Quan vulguis ens l'ensenyes eh!!! Jo encantada.
Som unes cotorres, si... jajajaja Jo ara ja marxaré que falten 10minuts![]()
Demà us llegiré o a la tarda si em connecto des d'algún lloc on em vulguin jejeje
X cert, m'agrada que us hagi agradat el resum, he fet el que bonament he pogut aquí a la feina... sóc la secretaria de les fantàstiques jejeje vinga! quines cartes vuleu que us escrigui a màquina?? vuleu un cafetet ben calentet (amb el fred que feia aq mat-í...),.. jajajaj demaneu el que vulgueu que us ho porto!!! jajaja
O sigui que heu de pasar per aquí a explicar cosetes!!

Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:55 pm

Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:56 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Iseeeeeee!! Ja et trobava a faltar!!!!!!!!!!!!!! Wuapa!!!!!!!!!!!!!
Miriameta que ja tindràs cortines què wuai!! Quan vulguis ens l'ensenyes eh!!! Jo encantada.
Som unes cotorres, si... jajajaja Jo ara ja marxaré que falten 10minuts![]()
X cert, m'agrada que us hagi agradat el resum, he fet el que bonament he pogut aquí a la feina... sóc la secretaria de les fantàstiques jejeje vinga! quines cartes vuleu que us escrigui a màquina?? vuleu un cafetet ben calentet (amb el fred que feia aq mat-í...),.. jajajaj demaneu el que vulgueu que us ho porto!!! jajaja
Jo també vull marxar d'aquí 10 minuts!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Però no, fins a les 7 aquí!![]()
![]()
O sigui que heu de pasar per aquí a explicar cosetes!!
![]()

Autor: ise » dl. set. 15, 2008 1:57 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:La proxima trobada quan vulgueu!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Podriem pujar a Molle pq si vens sempre tú no és just... és una proposta. Jo fico el cotxe... Tenim mono de vestits tu... amb el catàleg de Rosa Clara ... conto que me'l sé de memòria!!!
miriameta volem veure't amb més vestits!!!! Així com a mínim una de les fantastiques porta vestit de novia!

Autor: ise » dl. set. 15, 2008 1:59 pm
lluneta29 ha escrit:I un dubte que se'm plantejava ahir... si jo em caso al maig i m'espero a l'octubre a q surti la nova col.lecció del 2010 no serà massa tard? O ja directament m'hauria de mirar la del 2009?? Es que clar jo aprofitaria les vacances de l'any que ve (dps de opos) per començar a mirar com ara fa la miriameta però no sé si esperar-me a que surti a l'octubre la nova col.lecció q potser m'agrada més...
jo m'esperaria que sortís la col·lecció del 2010! 
Autor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 2:03 pm
sóc la pera... llimonera!!!