NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:03 pm

Què emocionant lo de l'anell no??? Què romàntic!!! Jo encara no el tinc i no sé quan el tindré, però ara ja no em preocupo ja vindrà... Així no t'ho esperaves que t'ho demanés?? Explica com va ser, vaaaaaaaaa... aquí cadascú té la seva història... X cert, miriameta tu tampoc ens ho has contat!!! :o-o:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:04 pm

miriameta ha escrit:Tu si que ets un sol lluneta!!!! Jo tambe espero que aixo no acabi aqui i duri per sempre.

Mira jo me fet una llisteta amb els que em vui probar, te fico els numeros de la pagina on estan i ja me contaras jijiji :-)

Pag: 8, 26, 63, 66, 72, 73, 74, 100, 104 (i me nagraden bastants mes pero aquets son els que me vui probar pero segur segur segur i sobretot el model Sal ::-) ::-)

Això si... al pronovias tambe man vist el pel.. aquelles tan bordes,.. man tret les ganes d´anarm´hi a probar res.... per 2 escasos que magradaven....

aL TIARA es una visita obligada la que hi tinc jejej =0-0-)

Totes tenien catàleg menys tu, i tambe te feie ilusió, lo menys que podia fer ere demanartel dona!! (Jo soc molt vergonyosa pero coses aixi, no s´han de deixar perdre per la vergonya)

Per cert, quan arribi a casa me'ls miro (que ara a la feina no tinc el catàleg) i et dic què tal ok? M'ho apuntaré... i et dic alguna cosa.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 1:05 pm

Al meu novio li fa moltissima il.lusio poder-se casar a la Seu Vella. Ja hem anat per fer el lloguer però ens han dit que pel 2010 encar no agafen reserves xq no està del toto clar que es puguin fer celebracions al 2010, però la noi (molt maja per cert) ens va dir que estiguessim tranquils que segur que ens hi podriam casar.
Si,si tranquils però no es segur i es el que hem té una mica preocupada.... i sino pot ser aqui doncs no se, Sant Llorenç m'agrada però ja es va casar alli la meva cunyada y el convit también el va fer a les caves, sera tot molt semblant, también s'hacasat la meva milor amiga i totes les cosines del Tato, aixi que la descarto bastant, però mai se sap!!!
I no se, la catedral también estrai be o l'esglèsia de la plaça Sant Joan... No se! Jo tinc molt clar que hem casaré a la Seu Vella, però aveure si hem portare una decepcio...!!!!
I sino sempre puc pregentar-li al capella si ens casaria als jardins de Raïmat, mai se sap! però jo hem pregunto...ja es pot fer una cerimonia religiosa alla on vulgui??si la miriameta o pot fer a la Fonda serà que si,no??!!!

Com mola lo de l'hotel i l'Spa de regal,no???!!!
Imatge
lanoelieta
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: lanoelieta » dl. set. 15, 2008 1:10 pm

Dema us conto lo de l'anell, ok???Ara vaig a fer el dinaret i vaig a treballar...uffff...quin pal!!!

Besitos guapes!!!
Imatge
lanoelieta

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:12 pm

X cert, a mi també m'hagués agradat casar-me a la Seu Vella de fet hi vaig trucar i em van dir el mateix que a tu lo que no em va agradar és que em van dir que si aquell mateix dia sortia d'imprevist una exposició o acte cultural divers que la teva boda no es feia i clar, llavors et quedes sense esglèsia dos mesos abans o així i no me mola... em fa patir això!! Les esglèsies s'han de mirar després de nadal que ho he preguntat. Nosaltres, estem barrejant la possibilitat de casar-nos a St. Joan, pq la catedral la trobo massa gran i freda, St. Llorenç s'hi ha casat massa gent, i la Seu Vella molt me pesi no vull quedar-me en calces dos mesos abans de la boda... i conec gent que li ha passat eh!! Així que té molts números St. Joan es va casar la meva millor amiga i li va quedar genial a més té un passadís molt llarg i pots lluir vestit!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 1:15 pm

lluneta29 ha escrit:Què emocionant lo de l'anell no??? Què romàntic!!! Jo encara no el tinc i no sé quan el tindré, però ara ja no em preocupo ja vindrà... Així no t'ho esperaves que t'ho demanés?? Explica com va ser, vaaaaaaaaa... aquí cadascú té la seva història... X cert, miriameta tu tampoc ens ho has contat!!! :o-o:

jejeje, Va ser el 17 de maig d´aquest any. Jo estava a Vendrell i ere dissabte. Pues com sempre jo planejo el dia, perque magrade sortir aqui i alli i plovie.

Tota l´estona el veia nervios o preocupat per alguna cosa pero no li vaig dir res, jo a la meva. I de cop i volta em porte a un lloc que em sonave familiar...jejeje i com plovie ens vam quedar a dins del cotxe.
I me va dir: aqui esta el teu regalet de cumple.

Ja us podeu imaginar que al obrirlo vaig trobar un anell preciós i a ell mirantme nervios i demanant- m´ho..... i jo vermella... i super nerviosa i quina sorpresa mare meva... :-)(-:

Pobre me deie que no volie que plogués que hagues sigut mes romàntic.. i jo deixat estar que ha sigut lo millor que ma psat mai... oooooooooo
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:19 pm

Miriameta!!! Què xul.lo... i a més amb pluja... sembla de pel.lícula!!! Què xul.lo!!! Què romàntic... el meu és que és un troset d'escombra pobret... no hi ha res a fer... M'ho penso que va ser el dia més bonic de la teva vida, ara vindrà la boda i encara ho serà més!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 1:20 pm

Ja mu diras Lluneta, a vere que tasemblen els modelets que he escollit ::-)

Noelieta que vagi be el dinaret i al feinaaa!!!

- Jo no soc catòlica, soc adventista i el cura el conec desde sempre, aixi que ell fara el sermó, i despres ens casará. Els restaurants sencarreguen de buscarte un actor (aixi se diu) o persona com alcalde que et casi, pero la validesa esta al jutjat.
Ell portara els papers del registre per firmarlos alli que esta tot normalizat i aixi no hi haura problema per lo dels jutjats. En aixo tinc sort.
El restaurant et descompte els diners que els costa llogar aquella persona. Es com si me portes jo a l´actor.

No se si me explicat be jiij
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 1:26 pm

Ai no se, pero cada cop que hi penso, semble que tingui papallones per dins :··;..:

Avui al plegar he anat al casa i he comprat les barres de les cortines, aixi que d´aqui a 2 dies tindre cortines al pisetttt!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 1:46 pm

Nenes que sou unes cotorres!!!!!!!!!!!!!!!!! Quina manera de parlar amb poqueta estona! M'agrada, m'agrada! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Pero ara ja m'he perdut i no se el que he de contestar :-/ :-/ :-/ quin desastre! :o-o: :o-o:
A veure :hmm:: miriameta reitero que estaves preciosa! no m'extranya que tinguis papallones per dins!!!! i encara et queda per probar-te el model sal, tots els altres de rosa clara (que despres a casa miraré quins son) i els de tiara!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Jo a pronovias em sembla que tampoc no hi aniré!!!!! :--(

Lluneta, això del pal d'escombra ha estat boníssim! Però segur que el tindràs aviadet!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: Nena, quina llista més ben feta! >.-<: >.-<: >.-<: Et nomerarem la secretaria de les fantastiques!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Noelieta, segur que us quedarà una boda xulissima a les caves!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: i l'anell, que romantic!!!! :-)(-:

Gemma, com ha anat la tornada al cole dels nens???? que s'han portat bé???

Segur que em deixo algo per dir... :hmm:: :hmm::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 1:49 pm

La proxima trobada quan vulgueu!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* s'ha de repetir i em de coneixer personalment a la noelieta!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 1:52 pm

miriameta ha escrit:Ai no se, pero cada cop que hi penso, semble que tingui papallones per dins :··;..:

Avui al plegar he anat al casa i he comprat les barres de les cortines, aixi que d´aqui a 2 dies tindre cortines al pisetttt!!!

Molt bé preciosa!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Aviat tindràs cortines!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Poquet a poquet ho tindràs tot montat!! Boda, niuet d'amor,...tot!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:52 pm

Iseeeeeee!! Ja et trobava a faltar!!!!!!!!!!!!!! Wuapa!!!!!!!!!!!!!
Miriameta que ja tindràs cortines què wuai!! Quan vulguis ens l'ensenyes eh!!! Jo encantada.
Som unes cotorres, si... jajajaja Jo ara ja marxaré que falten 10minuts :-( :-( Demà us llegiré o a la tarda si em connecto des d'algún lloc on em vulguin jejeje
X cert, m'agrada que us hagi agradat el resum, he fet el que bonament he pogut aquí a la feina... sóc la secretaria de les fantàstiques jejeje vinga! quines cartes vuleu que us escrigui a màquina?? vuleu un cafetet ben calentet (amb el fred que feia aq mat-í...),.. jajajaj demaneu el que vulgueu que us ho porto!!! jajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:53 pm

ise ha escrit:La proxima trobada quan vulgueu!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* s'ha de repetir i em de coneixer personalment a la noelieta!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Podriem pujar a Molle pq si vens sempre tú no és just... és una proposta. Jo fico el cotxe... Tenim mono de vestits tu... amb el catàleg de Rosa Clara ... conto que me'l sé de memòria!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 1:54 pm

lluneta29 ha escrit:Iseeeeeee!! Ja et trobava a faltar!!!!!!!!!!!!!! Wuapa!!!!!!!!!!!!!
Miriameta que ja tindràs cortines què wuai!! Quan vulguis ens l'ensenyes eh!!! Jo encantada.
Som unes cotorres, si... jajajaja Jo ara ja marxaré que falten 10minuts :-( :-( Demà us llegiré o a la tarda si em connecto des d'algún lloc on em vulguin jejeje
X cert, m'agrada que us hagi agradat el resum, he fet el que bonament he pogut aquí a la feina... sóc la secretaria de les fantàstiques jejeje vinga! quines cartes vuleu que us escrigui a màquina?? vuleu un cafetet ben calentet (amb el fred que feia aq mat-í...),.. jajajaj demaneu el que vulgueu que us ho porto!!! jajaja

Jo també vull marxar d'aquí 10 minuts! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Però no, fins a les 7 aquí! :-( :-( :-( O sigui que heu de pasar per aquí a explicar cosetes!! *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:55 pm

I un dubte que se'm plantejava ahir... si jo em caso al maig i m'espero a l'octubre a q surti la nova col.lecció del 2010 no serà massa tard? O ja directament m'hauria de mirar la del 2009?? Es que clar jo aprofitaria les vacances de l'any que ve (dps de opos) per començar a mirar com ara fa la miriameta però no sé si esperar-me a que surti a l'octubre la nova col.lecció q potser m'agrada més... :*:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 1:56 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Iseeeeeee!! Ja et trobava a faltar!!!!!!!!!!!!!! Wuapa!!!!!!!!!!!!!

Jo també vull marxar d'aquí 10 minuts! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Però no, fins a les 7 aquí! :-( :-( :-( O sigui que heu de pasar per aquí a explicar cosetes!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Demà se m'ha acabat el xollo eh!! Fins a les 6.30h aquí clavada a la cadira... així us podré explicar cosetes jo també i no trobar-me amb un munt de missatges a l'undemà jejeje... que m'estresso!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 1:57 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:La proxima trobada quan vulgueu!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* s'ha de repetir i em de coneixer personalment a la noelieta!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Podriem pujar a Molle pq si vens sempre tú no és just... és una proposta. Jo fico el cotxe... Tenim mono de vestits tu... amb el catàleg de Rosa Clara ... conto que me'l sé de memòria!!!

Si voleu venir a Molle, cap problema!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: pero sino no passa res! tampoc es tan lluny! :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Jo també tinc mono de vestits :-( :-( :-( :-( :-( :-( miriameta volem veure't amb més vestits!!!! Així com a mínim una de les fantastiques porta vestit de novia! :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
ise

EntradaAutor: ise » dl. set. 15, 2008 1:59 pm

lluneta29 ha escrit:I un dubte que se'm plantejava ahir... si jo em caso al maig i m'espero a l'octubre a q surti la nova col.lecció del 2010 no serà massa tard? O ja directament m'hauria de mirar la del 2009?? Es que clar jo aprofitaria les vacances de l'any que ve (dps de opos) per començar a mirar com ara fa la miriameta però no sé si esperar-me a que surti a l'octubre la nova col.lecció q potser m'agrada més... :*:-)

No crec que sigui massa tard! però jo ja et vec plantada a les botigues a principis de setembre! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jo m'esperaria que sortís la col·lecció del 2010! :-/ :-/ :-/
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 15, 2008 2:03 pm

Nena com ho saps eh!!!! Jo a principis de setembre allí clavada com un clau!! Bé, nenetes, marxo a dinar i a fer cosetes per la tarda, con tal de no estudiar... faig el que sigui!!! :-)) :-)) sóc la pera... llimonera!!!
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant