Hola guapa!
jo vaig estar fa no gaire a una boda com a convidada y m'hi vaig quedar a dormir i tot!!
es un lloc molt maco ademes es un puntazo aixo que despres de la borratxera tinguis la opcio de quedarte a dormir!!! del pica pica hem va agradar perque era en un jardi baixant unes escales molt llargues y chules!! la zona de les taules estava molt be perque eres molt grans y podies fer el pica pica tranquilament sense haverte de barrallar amb els buitres que sempre ocupen totes les taules!!! sobre el menjar la veritat es que era molt bo tot!! pero suposo que tambe depen del menu que triin els novios, nO??

sobre les bromes y la juerga dels amics, molt be!! la metre molt cachonda no ens va posar cap empediment!! sobre el ball la veritat es que te donen opcio a molta estona, pero a mi no me va agradar gaire el detall de la barra lliure!! el ball era en una punta de la sala y la barra a l'altra, quan es va acabar la musica, els novios van pactar un parell d'hores mes de ball ( previo pago segurament) y la barra va desapareixer!!! se la van endur al jardi!!!! aixi que no veguis quina odisea per anar a pendre algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pero la resta molt be!! en serio!!