Casament civil al ajuntament de Granollers?

un any fantàstic.

Casament civil al ajuntament de Granollers?

EntradaAutor: AnnaP » dl. set. 15, 2008 5:33 pm

algu en aquesta cituacio?
AnnaP
:: núvia experta

Entrades: 617
Membre des de: dc. set. 10, 2008 12:05 pm
Ubicació: sentmenat

EntradaAutor: ARARE » dl. set. 15, 2008 6:56 pm

Hola, jo no estic a aquesta situació però tinc alguna info pq vaig anar a demanar al registre civil de granollers com va el tema.

Tema papers:
- Per tramitar-ho al registre civil de Grano necessiteu estar un dels dos, empadronats a Granollers. Si és així s'ha de recopilar una sèrie de papers i entregar-los al registre civil (edifici dels jutgats), un cop entregats i signats amb un testimon ells tramiten l'expedient de matrimoni a un organisme superior i quan aquest organisme contesta i diu que ok al casament, tens un any per fer-lo efectiu, sinó caduca.
- Papers necessaris:
- Registre civil (és com la partida de naixement i te la donen al lloc a on et van enregistrar, és el lloc que posa al DNI. Jo p.ex. soc de Les Franqueses però enregistrada civilment a Granollers).
- Certificat d'empadronament dels últims dos anys.
- Certificat de fe de vida (t'ho fan al jutgat también)
- DNI.
- Si la teva parella és estrangera es segueix un procediment diferent però que desconec.

Tema ajuntament:
- Jo per exemple, tramito tots els documents al meu ajuntament i allà demanes per que et casi l'alcalde (el meu cas és una mica diferent, pq ho tramito aqui pero em caso a igualada).

Bé, espero haver-te ajudat una miqueta!!!
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant