OS PASA COMO A MI?

un any fantàstic.

EntradaAutor: xurdit » dt. set. 16, 2008 8:21 am

A nosaltres ens està costant molt també!
No vivim junts... i tot el què feiem fora de casa, ja siguin sopars els dos, o lo que sea, eren els nostres moments pels dos... Als que hem hagut de dir prou i sopar a casa dels pares més sovint...
Jo us asseguro que he ratallat amb despeses (com la majoria tinc la ma foradada amb roba, bolsos, sabates,...) i fa mesos que no compro res, així que això almenys està funcionant :-)ok:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. set. 16, 2008 8:24 am

Nenas me consolais un monton!! Entre todas saldremos adelante!! Es el unico sitio que me puedo desahogar ya que los de mi entorno no tienen actualmente tantos gastos como los que tengo yo madre mia!!
Nuria&Jose
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:30 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dt. set. 16, 2008 8:33 am

NyiNyi ha escrit:Núria! com t'entenc...

Nosaltres hem intentat reduïr els sopars al cap de setmana,i la roba.. que jo sóc una butxaca oberta amb tot!!

També fem més sopars al pis, a part que fa il.lusió tenir gent a casa, redueixes molt el cost.
No et diré que de tan en tan sortim a menjar a fora, però jo i en Francesc sols mai. Si sortim és per no perdre el contacte amb els amics, no m'agradaria estalviar i no fer res amb ells, o sigui que de tan en tan ens deixem anar.
Molts dies, el cap de setmana també anem a sopar a casa meva o a casa seva..
I la roba.. doncs comprem el necessàri, i per rebaixes aprofito per comprar coses que no em són tan necessàries durant els altres messos, com bolso, roba interior, xandal...

No sé si viviu junts, el que ens serveix molt per veure amb que ens marxen els € es fent un llistat excel.
Nosaltres ho fem com si ens portesim la comptabilitat, posant a cada cosa a que correspon, si a roba/restaurant/pis/extres... i la veritat es que t'en adones compte del que gastes amb cada cosa..

Espero haver-te ajudat!!

NyiNyi, sembla que m'has llegit el pensament, perque fem tot el que has explicat!!! jajaja
som compis de pobresa... jajaja o d'estalvi...
ves, nuria? estamos todas más o menos igual... como dice el refrán, mal de muchas... :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. set. 16, 2008 8:36 am

Bueno yo pienso que el sacrificio vale mucho la pena para poder tener la boda de nuestros sueños!! :-))
Nuria&Jose

EntradaAutor: aliaga79 » dt. set. 16, 2008 8:38 am

claro que sí!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. set. 16, 2008 8:42 am

Jejeje!! Vaya tela!!
Nuria&Jose

EntradaAutor: Bloomie » dt. set. 16, 2008 8:45 am

te explico lo que hacía yo cuando tenía los gastos de la tienda por las nubes, el coche recién comprado y mi vida era "salir y gastar".
Un dia, cuando lo ves todo muuuy begro, como si fuera imposible ahorrar sin vivir en un agobio, te centras, y en ese momento de cabreo contigo misma te planteas hacer una lista diaria.
En esa lista pones todo, absolutamente todo lo que gastas al dia, y asi durante un mes.

revista, 1, 50
cafelito de la mañana con donut en el trabajo, 2, 30
cafe de la tarde, 1,10
si fumais, tabaco, 2,80
camiseta, 12,90
cine y cena, 30

etc.

una vez pasas el trance del primer mes, te planteas todo lo que es innecesario.

Haces el balance de los gastos habituales y separas lo necesario de lo chorra, e intentas limitarte en lo chorra.

Si cada dia has dejado de gastarte esos 4, 40 de los cafes o los 3,9 del cafelito y el tabaco, eso directo a una cuenta o una hucha.

(sin hablar de salir 2 semanas al mes en vez de 4, no tomar más de 2 copas al salir, no hacer viajes chorras con el coche si se pueden hacer en transporte público, etc.)

si ponemos que ahorramos al dia unos 5 euros, más un extra de no salir tanto de unos 20 euros a la semana, resulta que a final de mes te ahorras: 150 + 86 = 236 euros.

si hablamos en termino boda, cada mes tienes un invitado y medio cubiertos.

y, salid a la montaña, haced manualidades, alquilad pelis, cenad en casas de amigos y familiares, y que vengan a la vuestra, en verano, playita, en invierno, turismo por Barcelona o alrededores, que hay mil cosas que no conocemos de nuestros lugares más cercanos, leed libros, planead música, etc.

Es como en todo, las ganas hacen el "milagro" . :-)ok:
al mal tiempo, un buen abrigo.
Bloomie
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7016
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 11:52 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. set. 16, 2008 8:58 am

Nenes que cracks!! Jo tambè tinc nocions de comptabilitat i farè un llistat de coses que gasto mes o menys. Gairebé sempre durant totes les setmanes tinc les mateixes depeses així que ho tien bastant fàcil a priori.
Nuria&Jose

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. set. 16, 2008 12:06 pm

NyiNyi ha escrit:Núria... jo sóc comptable! jejeje es nota??

Es nota es nota!! Jo vaig treballar una temporada tambè d'auxiliar comptable. Tinc cursos de comptabilitat però la veritat es que no m'agrada gaire jejeje!!
Nuria&Jose

Anterior

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants