NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 15, 2008 10:01 pm

Ja he arribaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttt, mes cansada que una mula i amb una son que no mi vec jejjej amb un dit chafat i sabent que nomes quede un dia per agafar festeta!!!! *.-o-o.*

Ise, jo tinc la solució als teus mals de no poder dormir i es........ Balneariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejeje :-) :-) :mu:: :-)ok:

Jejeje que guay, aqui t´espero, que avui vinc sopada :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 6:44 am

Bon dia!!! :-)) :-))

Miriameta, ahir me vaig quedar mig grogi al sofà després de sopar i no et vaig poder comentar els vestits :-( :-( :-( :-( Ara miro a la web si els vec i t'ho vaig dient però clar, serà de memoria :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 6:54 am

El de la pàgina 8 em sembla que era aquest i és una passada!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 7:11 am

ara n'he ficat una quants junts i se que en falta però no recordo exactament quins eren :o-o: :o-o:

El lombardia ja t'he dit abans que ha de quedar preciós! Té una caiguda =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

El languido també és molt bonic, molt finet! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:

El salomé no és del meu estil però m'agrada molt! jejejeje Trobo molt xulo el dibuix que fa la faldilla :-///: :-///: :-///:

El salvia també ha de quedar molt bé! És un dels que jo em provaria :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Del sal no cal que et digui res! :-)0(-: :-)0(-:

I el Sabor potser és el que m'agrada menys (però és que tots m'agraden i és per ser una mica crítica! jejejeje) però crec que en directe és més bonic que per aquí la web!!!

Resum: que em fas molta enveja i t'has de provar tots els vestits, que són tots una passada!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 7:37 am

Lluneta que no hi ets avui??????????? :-( :-( :-( :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 7:41 am

Bon dia a totes!!!
Ui quina xarrera que teniu!! JIJIJIJI
En fi, miriameta ahir em vaig mirar els vestits que vas dir i estic d'acord amb tu en molts però m'he deixat els deures a casa. El model Sal ok el de la pàgina del cantó ok del tot, també me'l provaria i no sé més pq m'he deixat la pàgina a casa... Jo sincerament em costaria molt decidir quin... són espectaculars! i ficats a sobre deuen quedar encara millor!
:-)) :-)) Quina enveja que em fas, estic am la ise.

Ise!! Estic molt estressada i m'he aixecat amb un mal de cap q no m'hi veig... Anem a un balneari o què? Jo al igual que tu no dormo massa bé, jo crec que és el coixí pq el matalàs és nou, pro m'aixeco amb un mal de cervicals que no m'aguanto. :--( :--(

Si si, anem a Casajuanas... i un dissabte al matí em va perfecte!! Allí también en tenen de xul.los i econòmics. >.-<: >.-<: >.-<: Quan diguis miriameta... nosaltres a fer de jurat!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 7:42 am

Stik out ise!!! Em fa un mal lo cap que no m'aguanto!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 7:49 am

Per mi, el dissabte que vulgueu podem anar a Casajuana! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Sabeu on vaig aquest cap de setmana? A port aventura amb ma cosi i ma cosina!!! pot ser mortal!!! jejejeje
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 8:12 am

Si ja me'n he pres un però no fa efecte... segueixo igual!!! Això és una merda... Si, ja hem decidit canviar d coixí, no me'nrecordo on el vaig comprar x no tornar-lo a comprar!!! :-)) :-)) Ahir parlava amb la meva amiga de Golmés, i diu que està igual que jo... amb les cervicals fotudes i ara es ficarà a nadar x afortalir els músculs d'aquella zona... però és que jo no em queda més temps per fer activitats tinc els dies copats...
no sé pas què es farà amb mi!!!
Osti port Aventura fa un any que no hi vaig però igualment com que no m'agrada pujar a les atraccions, doncs, només vaig a mirar i és una mica avorrit!! Jo aq finde a caseta... bé no ho puc dir això q després... :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 8:28 am

Segur que a casa no t'hi quedes! :-) :-) :-) :-) :-)

Comprat un coixí d'aquells que tenen una forma rara.

Per cert, que hi anirà algú al mas de sant Lleí???? Nosaltres no hi podem anar però em faria gracia... :-/ :-/ :-/
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 8:31 am

A mi si que m'agraden les atraccions però clar, ma cosi te 15 anys i ma cosina 9 i estan els dos com una punyetera cabra!!! :mu:: :mu:: :mu::

Suposo que marxarem el dissabte a la tarda, ens quedarem a dormir a Salou i el diumenge al mati cap a port aventura!!! Dilluns no m'aguantaré dreta! jejejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 8:32 am

Joooooooooo... pos nosé si no s'hi apunta ningú més jo ni hi aniré... lleidatanes us animeu alguna???? Jo fa dies que proclamo però res... Bé, i ara que hi penso tampoc és segur que hi vagi ... sóc un desastre!!! A mi també em faria gràcia!! :-)) :-)) Aquesta nit tinc un dilema molt gran a la tele tia: fan ventdelplà, anatomia de grey i 700 euros que és el darrer episodi i no sé què fer pq no puc grabar a casa meva!!! :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 8:33 am

ise ha escrit:A mi si que m'agraden les atraccions però clar, ma cosi te 15 anys i ma cosina 9 i estan els dos com una punyetera cabra!!! :mu:: :mu:: :mu::

Suposo que marxarem el dissabte a la tarda, ens quedarem a dormir a Salou i el diumenge al mati cap a port aventura!!! Dilluns no m'aguantaré dreta! jejejeje

Ojalà agafeu bon temps!!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 8:34 am

Va baixant el contador... tinc ganes que fiqui un 6 per dir any i mig jejjeejeje... *.-o-o.* *.-o-o.* :-eh_::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 8:44 am

lluneta29 ha escrit:Joooooooooo... pos nosé si no s'hi apunta ningú més jo ni hi aniré... lleidatanes us animeu alguna???? Jo fa dies que proclamo però res... Bé, i ara que hi penso tampoc és segur que hi vagi ... sóc un desastre!!! A mi també em faria gràcia!! :-)) :-)) Aquesta nit tinc un dilema molt gran a la tele tia: fan ventdelplà, anatomia de grey i 700 euros que és el darrer episodi i no sé què fer pq no puc grabar a casa meva!!! :-( :-(

No vec cap de les tres series :o-o: :o-o: com a molt anatomia de grey però com vaig estar uns dies sense veure-la i ara me perdo :-/ :-/

No sóc massa partidaria però t'ho pots baixar per e.mule :o-o:
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 8:46 am

lluneta29 ha escrit:Va baixant el contador... tinc ganes que fiqui un 6 per dir any i mig jejjeejeje... *.-o-o.* *.-o-o.* :-eh_::

Doncs jo no vec que baixi gaire :-( :-( :-( :-( :-( :-( ja hauriem de ser a nadal pq llavors si que em faltaria un any i mig! wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 8:55 am

Era per animar-me una mica en aquest dia taaaannnnnnnnn trist... em toca tarde i solaaaaaaaaaaaaaaaa, la meva companya està de vacances i tinc el doble de feina i el doble de mal de cap.... : sgra :
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 9:01 am

lluneta29 ha escrit:Era per animar-me una mica en aquest dia taaaannnnnnnnn trist... em toca tarde i solaaaaaaaaaaaaaaaa, la meva companya està de vacances i tinc el doble de feina i el doble de mal de cap.... : sgra :

pensa que així no us emprenyareu! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: va dona, que ja son les deu! ja han passat 2 horetes! :-)ok: :-)ok: quin horari fas avui?
ise

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 9:05 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 9:12 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Era per animar-me una mica en aquest dia taaaannnnnnnnn trist... em toca tarde i solaaaaaaaaaaaaaaaa, la meva companya està de vacances i tinc el doble de feina i el doble de mal de cap.... : sgra :

pensa que així no us emprenyareu! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: va dona, que ja son les deu! ja han passat 2 horetes! :-)ok: :-)ok: quin horari fas avui?

Pos de 8 a 3h i de 4h a 6,30 dimarts i dijous. :-( :-( Un pal... sort de vosaltres que sereu per aquí que sinó... no hi veig res positiu!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant