NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 5:02 pm

Canviant de tema,
Heu pensat on us agradaria anar de viatge de nuvis, a mi m'agradaria anar a Argentina, La Patagonia i tot allò, però la millor època es finals de setembre i no tenia idea de casar-me per aquestes dates, també ens agrada Canadà o el nord d'Europa (ideal anar-hi al juny) Perdoneu si trec un tema que no ve molt a "cuento" però vaig estar treballant en una agència de viatges i el tema m'agrada :-><_:::-)
Visitant

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 5:04 pm

Oga31!!! En quina agència vas treballar si no es molt preguntar? Es que la cosina del meu xicot també hi treballa i em va de conya per planejar viatges, de fet, ja ens ha dit q pel viatge no ens preocupem que me l'organitza ella i ja ens està enredant que a més a més de fer Rivera Maia (el somni del meu xiquet) fessim uns dies a Nova York i estem estudiant aquesta possibilitat pq ami Nova York també em mola molt! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 5:06 pm

Nosaltres encara no ho hem mirat bé però segur que és un lloc on hi hagui platja!!! ::love:: ::love:: A mi m'agradaria poder anar a NY i despres combinar-ho amb relax total! jejejejejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 5:08 pm

Veus com pensem igual! :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: jejejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 5:08 pm

ise ha escrit:Nosaltres encara no ho hem mirat bé però segur que és un lloc on hi hagui platja!!! ::love:: ::love:: A mi m'agradaria poder anar a NY i despres combinar-ho amb relax total! jejejejejeje

jajaja... no tinc paraules!!! Jo m'espero i faig el viatge amb vosaltres jajajajaja té pinta que anirem pels mateixos llocs!!! :-)0(-: jajajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 5:09 pm

ise ha escrit:Veus com pensem igual! :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm:: jejejeje

Me fa porrrrrrrrrrrrrrr!!! Mamma porrrrrrrrrrr!! Estàs dins la meva ment!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 5:12 pm

Doncs ja fa molts anys que vaig plegar pq vaig acabar agobiadissima, prò treballava a l'Halcon. Un consell, escolta la cosina del teu xicot, Riviera Maya es molt xulo però Nova York, és parada indispensable... Jo ho faria
Visitant

EntradaAutor: ise » dt. set. 16, 2008 5:17 pm

Bueno nenes, me'n vaig cap a depilar-me!!!

fins demà guapes! :-()-) :-()-) :-()-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 5:29 pm

Bno nenes! Jo també vaig plegant que dintre de 10mins plegoooooooo. Oga31 ens veiem demà... ves ficant-te al dia del foro que aquí a la que et descuides hem xarrat 3 pàgines i perds el fil... a mi em passa!!! Som unes cotorres!!! Però hi ha molt bon rotllo i això agrada molt!!! És fa agradable star per aquí... També acollim

Ise! Que vagi bé la depilació... jo també hi hauria d'anar :hmm:: però em fa mandra!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. set. 16, 2008 5:30 pm

Adeuuuuuuuuuuuu!!! Petonets!!!!!!!!!!!!!! Gemma explica els progressos amb els restaurants!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Visitant » dt. set. 16, 2008 5:33 pm

Si, m'anire ficant al dia, per que amb una sola tarda ja hem xerrat prou, jeje.. Osti, m'ha passat la tarda volant i ja es casi hora de plegar, que guay!! :-)
A veure si em puc conectar aviat, es que avui el jefe es fora i tinc via lliure però demà... ja veurem!
M'ha molat això del foro i coneixer-vos a totes. Fins la pròxima!
Visitant

EntradaAutor: miriameta » dt. set. 16, 2008 10:25 pm

Pues nenes, no pot ser que xarreu tant!!!! quantes pagines.. porto una hora llegint tot el que heu escrit jajaja!!! :-( :-.:·:: :-.:·:: cotorres!!!! jijiij

Benvinguda OGA31!!! :-)ok:

Totes pasareu per NY menos jo jiji, volem anar a Irlanda i els fiords noruegs!! :-)

Ara mateix ja no se que dir ni a qui contestar, ni per on començar i per on acabar jajajja :p :hmm::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 6:44 am

Bon dia guapes! :-)) :-))

Lluneta que vas trucar al Ruben? Com vau quedar?

Gemma, on ets???? volem saber com va anar la tornada dels nens al cole i les visites als restaurants????

Miriameta, que avui ja tens festa! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Oga, ja t'has posat una mica al dia de tot el que hem anat dient? jejejeje

Tinc sooooooooooooooooooooooooooooooooon!!!!! :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 7:12 am

Bon dia!!!!!!!!!!! Primer de tot, tinc soooooooonnnnnnnnnn a més he hagut de venir amb el cotxe fins la feina i aparcarlo en zona blava pq m'he trobat un tractoret per la carretera que anava a 40km i clar arribava tard!!!
Segon, si que el vam trucar però no va contestar potser al ser dimarts feien i festa i no va contestar no sé... avui ho tornarem a intentar!!!
Gemma on etsssssssssssssss?? Aquesta noia ha desaparegut, clar ara deuen fer horari de matí i tarde i deu arribar a les tantes a casa... normal!!! A mi que em té intrigada amb lo dels restaurants tia...
Miriameta vagi bé ikea, nosaltres hi volem anar a finals de mes a veure... com ens arruinem muntant el despatx!!! :-eh_::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 7:28 am

lluneta29 ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!! Primer de tot, tinc soooooooonnnnnnnnnn a més he hagut de venir amb el cotxe fins la feina i aparcarlo en zona blava pq m'he trobat un tractoret per la carretera que anava a 40km i clar arribava tard!!!
Segon, si que el vam trucar però no va contestar potser al ser dimarts feien i festa i no va contestar no sé... avui ho tornarem a intentar!!!
Gemma on etsssssssssssssss?? Aquesta noia ha desaparegut, clar ara deuen fer horari de matí i tarde i deu arribar a les tantes a casa... normal!!! A mi que em té intrigada amb lo dels restaurants tia...
Miriameta vagi bé ikea, nosaltres hi volem anar a finals de mes a veure... com ens arruinem muntant el despatx!!! :-eh_::

Doncs hauràs d'anar fent viatges a ficar més money o et trobaràs la multeta! :-( :-( que per cert, les multes de Lleida arriven????

Ja m'explicaràs com heu quedat amb el Ruben!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 7:44 am

A mi no... de moment... :-)) :-)) :-)) Ja te contaré a veure què ens diu aquesta tarda o al matí quan el truquem... Que llarga se m'està fent la setmana!!! I només som a dimecres... sort que la setmana que ve són festes a lleida i hi ha un dia de festa més... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 7:50 am

A mi també se m'està fent llarga la setmana però després em paro a pensar i dic buff! si ja estem a dimecres! jejejeje

Va dona, que avui podràs fer migdiada! ::snpy:: ::snpy:: i la setmana que vé la tindreu més curteta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 8:04 am

Ei!! Ja tens raó ja i demà dijous però igualment costa arribar al cap de setmana!! I quan arriba passa tant ràpid! Tinc ganes de tornar a tenir vacances jejeje... Mamona, tu rai que et queda poc més d'un mes per marxar de creuer... <-^^> Quina son que tinc!!!!!!! A més ahir em vaig quedar fins tard mirant la tele, que eren vora les 2h que anava a dormir i clar avui son... no tinc sol.lució! Ahir parlant amb una de la meva colla, em va dir que ja estaven pensant putades per fer-me el dia de la meva boda i que gràcies per haver-li dit amb tant temps pq ara tenen molt que pensar. Tia! Quina por que fa tot plegat... :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 8:09 am

ise ha escrit:A mi també se m'està fent llarga la setmana però després em paro a pensar i dic buff! si ja estem a dimecres! jejejeje

Va dona, que avui podràs fer migdiada! ::snpy:: ::snpy:: i la setmana que vé la tindreu més curteta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Migdiada jajajaja que me'n ric!! Que vaaaa avui baixa una amiga meva del poble a fer-se el DNI i vol quedar per xarrar. Està embarassada i li queda poc per baixar a Lleida... i aprofita ara que pot. Aviat seré "tieta" per segona vegada, les meves dos millors amigues, una ja l'ha tingut i l'altra li queda ben poc!!! I a mi, sortosament, em queda moooooooolttttttttttt encara x ser mami, toquem fusta x això!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 8:16 am

lluneta29 ha escrit:Ei!! Ja tens raó ja i demà dijous però igualment costa arribar al cap de setmana!! I quan arriba passa tant ràpid! Tinc ganes de tornar a tenir vacances jejeje... Mamona, tu rai que et queda poc més d'un mes per marxar de creuer... <-^^> Quina son que tinc!!!!!!! A més ahir em vaig quedar fins tard mirant la tele, que eren vora les 2h que anava a dormir i clar avui son... no tinc sol.lució! Ahir parlant amb una de la meva colla, em va dir que ja estaven pensant putades per fer-me el dia de la meva boda i que gràcies per haver-li dit amb tant temps pq ara tenen molt que pensar. Tia! Quina por que fa tot plegat... :--(

Osti, ja en tinc ganes de marxar de creuer!!! <-^^> <-^^> Al final que vas veure per la tele??? vaig pensar amb tu mentres miravem el futbol pq aquell tio no parava de dir que despres farien el penúltim capítol de 700€!!! Qué pesat!!! :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-: Retransmet el partit i ja està!!! No cal tanta publicitat!!!
Doncs nena, amb 1 any i 8 mesos tenen temps de pensar-se putadetes, eh!!! Jo també patiria!! jejejeje :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants