NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Nata|ia » dt. set. 16, 2008 7:30 pm

Nenes tinc un sindromes post vacaciones d la mecachis !!!! i mono de foro q a la uni no puc entrar tant!! quina mmeeer... Avui he dit a una amiga meva de la facultat qm caso ijijij se m'ha escapat po és un secret, fins a principis d'estiu de l'any q ve no ho dire als amics encara... Aissssss m vull provar vestits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: aliaga79 » dc. set. 17, 2008 10:35 am

neneees!!! a veure, com deia Jack el Destripador, vamos por partes...
encara no m'he emprovat cap vestit, nenes, només he demanat hora!!! estic super nerviosa, igualment, em fa por que el que m'agrada no em quedi be... no res... dilluns prometo informe complert...
vosaltres ja teniu una idea de quin tipus de dissenyador o vestit us agrada? i a quines botigues anireu? per estalviar-vos feina, us dic que el ribé nupcial, de reus, tanca... no cal ni que aneu..
pel que fa als detallets, arian, encara no ho he pensat... la veritat és que sóc bastant desastre... hi ha noies del 2009 que tenen ja un munt de coses, però jo no... encara no he pensat que donarem, però tinc clar que no vull donar un pongo... és a dir, algo que només serveixi per a agafar pols... tinc molt clar que doni el que doni, serà algo pràctic...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dc. set. 17, 2008 4:40 pm

NENIS, ANDE TAIS!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arian1682 » dc. set. 17, 2008 8:36 pm

Hola Wapis!!!!

bufff quin estres de setmana!!! es que això de currar mati i tarda no tens temps de res!!!només puk knectar-me per la nit :-/

que conteu wapis???

besis!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dc. set. 17, 2008 8:38 pm

Nata|ia ha escrit:Nenes tinc un sindromes post vacaciones d la mecachis !!!! i mono de foro q a la uni no puc entrar tant!! quina mmeeer... Avui he dit a una amiga meva de la facultat qm caso ijijij se m'ha escapat po és un secret, fins a principis d'estiu de l'any q ve no ho dire als amics encara... Aissssss m vull provar vestits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola Natalia!!!!

nosaltres als amics también esperarem a dir-ho quan quedi un anyet!!! a la family al Nadal!!!quines ganes ufffff!!!!!!!

neni JO TAMBÉ VULL PROVAR-ME VESTITS!!!!!!!! ANEM???? jajajajjajajajajjaja....buenu només queda un anyet jijijijijiji :-))
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dc. set. 17, 2008 8:42 pm

aliaga79 ha escrit:neneees!!! a veure, com deia Jack el Destripador, vamos por partes...
encara no m'he emprovat cap vestit, nenes, només he demanat hora!!! estic super nerviosa, igualment, em fa por que el que m'agrada no em quedi be... no res... dilluns prometo informe complert...
vosaltres ja teniu una idea de quin tipus de dissenyador o vestit us agrada? i a quines botigues anireu? per estalviar-vos feina, us dic que el ribé nupcial, de reus, tanca... no cal ni que aneu..
pel que fa als detallets, arian, encara no ho he pensat... la veritat és que sóc bastant desastre... hi ha noies del 2009 que tenen ja un munt de coses, però jo no... encara no he pensat que donarem, però tinc clar que no vull donar un pongo... és a dir, algo que només serveixi per a agafar pols... tinc molt clar que doni el que doni, serà algo pràctic...

jajajajjajaja ha quedat clar Aliaga!!!! nena pero quina ilu!!!! el dilluns!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

miraras més llocs a part de la Clarà??? i el Ricart Núvies??? m´ han dit que està bé de preu nu se...

jo no tink cap en particular!!!m´ agraden tots!!!!!!!!!!jajajajjaja
buaa neni si per comprar-me uns pantalons ja m´ estik deu anys imagina per triar el vestit!!!!!!!!

jajajajajajja aqui les del 2010 pensant en els detallets i tu encara no ho saps!!!jajajajajja neni espavila!!!!! :: orrr:: ah! i tens raó amb lo del pongo jejejejjejeje

neni i les invitacions ja les tens????

no oblidis l´ INFORME COMPLERT EL DILLUNS EH!!!

PETONS WAPI!!! *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: aliaga79 » dj. set. 18, 2008 9:26 am

NENES!!! QUE LUCAS ESTÀ VIU!!! JEJEJE
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dj. set. 18, 2008 12:56 pm

ai, les meves nenes, que estan ocupadetes...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: martolis » dj. set. 18, 2008 2:39 pm

holaaaaa!!!

nenes, que no queda res!!! I us asseguro que els últims dies són una bogeria, crec que no em donarà temps de fer-ho tot!!!!

Ara ja és oficial: començo a estar nervioseta!!! Quan faig algo de la boda se'm fa com un nus a l'estòmac... que ja ho tinc aquí!!!!

Una pregunteta... sabeu on són les clarisses de Tarragona??? He de començar a repartir ous per tot arreu, segons les prediccions la setmana que ve farà un temps de pena!!! (típic de sta tecla...) I jo no vull que plogui o Clos Barenys serà un barrizal, i se m'embrutarà el vestit, i les sabates... vull que faci sol!!!!!!

a la nit torno i us explico cosetes ("la crisis de los puros"). petonets!!!
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: Arian1682 » dj. set. 18, 2008 7:08 pm

NENIIIISSSSSSS!!!!!!! VIVO REKETEVIVO Y MES WAPU QUE MAIIIIII!!!!!! UFFF AHIR EM VA ENCANTAR EL CAPITOL!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dj. set. 18, 2008 7:11 pm

martolis ha escrit:holaaaaa!!!

nenes, que no queda res!!! I us asseguro que els últims dies són una bogeria, crec que no em donarà temps de fer-ho tot!!!!

Ara ja és oficial: començo a estar nervioseta!!! Quan faig algo de la boda se'm fa com un nus a l'estòmac... que ja ho tinc aquí!!!!

Una pregunteta... sabeu on són les clarisses de Tarragona??? He de començar a repartir ous per tot arreu, segons les prediccions la setmana que ve farà un temps de pena!!! (típic de sta tecla...) I jo no vull que plogui o Clos Barenys serà un barrizal, i se m'embrutarà el vestit, i les sabates... vull que faci sol!!!!!!

Holaaa Martolis!!!jajajajja només de llegir-te m´ estresso!!! tranquila neni que segur que si no et fiques nerviosa tot anirà surtint!!!

jo no tinc ni idea de lo de les clarisses!!!! neni ja voràs com no plourà dona!!!!!encara queda 1 setmana i pot canviar!!!pues si no acerten mai les prediccions!! :-))

Esperaré impacient la segona entrega amb "la crisis de los puros"...jopeta...hasta los puros tan en crisis....jejejejje

petons wapa!!!! *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dj. set. 18, 2008 7:12 pm

PAPI CHULI ON ETS??? FA DIES QUE NO ET CONECTES.....
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 19, 2008 12:23 am

aliaga79 ha escrit:
papallona, jo també aniré a la meva pelu... no és res de l'altre mon una pelu de barri, però ja em coneixen i saben el que m'agrada...

Si jo =... a més el meu perruquer fa unes metxes wapiiiiiisimes!!!! jiji
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 19, 2008 12:25 am

aliaga79 ha escrit:arian!!! jejeje quina ratllada, que pensaves que et coneixia???? tranqui, el teu secret està a salvo...
ryr, enhorabona, ara ja si que pots dir que tens fotògraf!!!
arian, tu ho feies a vilafortuny??? nenes, que tinc molt mala memòria... jejejeje...
us havia dit que dinvendres vaig a rosa clará!!??? si ho he dit ho sento, que em repeteixo més que el ajo... es que estic super il.lusionada!!!
elena, què bé tenir-te per aqui... llàstima la mala experiència a vilafortuny!
natalia!!!! què tal?
nenes, que s'ha d'animar el post de tarragona!

si neniiiiiiiiiiiiiii quina iluuuuuuuu

Es diuen Alcolor...

una coseta menos!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 19, 2008 12:27 am

Nata|ia ha escrit:Nenes tinc un sindromes post vacaciones d la mecachis !!!! i mono de foro q a la uni no puc entrar tant!! quina mmeeer... Avui he dit a una amiga meva de la facultat qm caso ijijij se m'ha escapat po és un secret, fins a principis d'estiu de l'any q ve no ho dire als amics encara... Aissssss m vull provar vestits!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo ara tampoc em connecto molt i TINC MONOOOOOOOOOO también jejej

jajaj... a mi a alguna amiga también se m'ha escapat... jejejej
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 19, 2008 12:31 am

Arian1682 ha escrit:Hola Wapis!!!!

bufff quin estres de setmana!!! es que això de currar mati i tarda no tens temps de res!!!només puk knectar-me per la nit :-/

que conteu wapis???

besis!

jo ara casi que no tinc temps!!!
a veure si m'organitzo... pq aixo no pot ser!!!

ja tenim casi segur "padrí" bueno... decidit... no li direm fins que falti menos sera el marido de mi mami!!!!

y el vostre??
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 19, 2008 12:34 am

Eiiiiiiiiii
Martolisssssssssss

si lo extrany sería que no tingues un nus a l'estomac!!!

jo crec que lo de les clarises n'hi ha a Tortosa i también a Barna, pero no a Tgn city..... pero ja et dic em sona n+
potser l'aliaga sap algo! ALI??????????????

a veure si ens explikes + cosetesssssssssss

com diu l'Arian: hasta los puros tienen crisis!!! jejje xp
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. set. 19, 2008 12:37 am

Arian1682 ha escrit:PAPI CHULI ON ETS??? FA DIES QUE NO ET CONECTES.....

Ariannnnnnnnnnnnnn

ja veus a kines hores estic currant i les classes i natació....
jajaj

vaig de culet pero aviat TORNAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

al ataquerrrrrrrrrr :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

os trobo mooooooooooolt a faltarrrrrrrrrrrrrrrrrr

tu com jo portes??? lo del disimulo??? jajaj
jo crec que ho faig prou bé... pero tinc un radar al cap i quan surt la paraula Boda... allí que miro i em fico a escoltar jajajaj
Papallona*

EntradaAutor: aliaga79 » dv. set. 19, 2008 8:58 am

nenes, com li heu donat a la tecla... ara em poso les piles i us llegeixo...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dv. set. 19, 2008 9:01 am

martolis, tia... si es que estás a una setmana i un dia...!!!
què fort... LA SETMANA QUE VE ET CASES!!!! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants