CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 16, 2008 6:59 pm

JB ha escrit:LABANDA que tal el primer dia con las fieras!!!!

superado!!! :-)ok: si pasamos el primero bien,.... el resto... ta xupao!! ejjejeej

ojalá!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Anuka » dt. set. 16, 2008 7:27 pm

Hola noies!

Sóc de Manresa i em caso el 21 de març de 2009 a CA N'ALZINA!!
He anat llegint pel post i pel que veig tothom que comenta com li va anar diu que molt bé.
L'altra dia parlant amb una dona ens va comentar que a Cal Ble si menja bastant malament, alguna de vosaltres ha fet el tast ja?
Dissabte hi vam anar i l'Ariadna ens va comentar que aviat ens diria alguna cosa, però jo ja pateixo perquè no queda tant.
Bé, ens veiem per aquí!
Anuka

Entrades: 19
Membre des de: dl. set. 15, 2008 10:45 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: ARARE » dt. set. 16, 2008 7:38 pm

Hola Anuka!!

Bevinguda!!!! La ultima en apareixer pel foro i de les primeres en casar-te (encara hi ha algú que et supera eh J&B???).

Estic segura que has triat bé, tothom parla marevelles de Ca n'alzina i espero que a totes ens surti rodó el dia!!!

El tema preparatius... tindràs que posar-te en marxa, sino és que ja ho estàs, pq el març està aqui ja! Suposo que contactaran ràpid amb vosaltres, jo estic una mica a la espera pq vam fer la paga i senyal el 10 d'agost i encara no ens han dit res!!! (vaig trucar per assegurar-me que tot estigués ok i em van dir que si.. bufff és que sinó... em dona algo!!!).

Bé, crec que parlo per totes quan et dic que estem aqui pel que necessitis, les veteranes et podran ajudar més però en general totes posem "el granito de arena".

Res més, benvinguda de nou i enhorabona!!!!
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: Anuka » dt. set. 16, 2008 7:48 pm

Gràcies Arare!
En principi ho portem bastant malament perquè ens queden un munt de coses per lligar i amb el tema vacances pel mig fatal perquè no busquis a ningú.
Estem mirant fotògrafs i Djs però encara no hi ha res decidit.
Les invitacions estan en marxa i espero que a finals d'octubre o principis de novembre les haguem pogut entregar totes. Bé tampoc són moltes perquè en principi serem com a molt 80. Però ja es veurà.
Quant et cases tu?
Anuka

EntradaAutor: ARARE » dt. set. 16, 2008 8:20 pm

Jo em caso el 26 de setembre.. així que encara em queda més d'un anyet. Ho vam decidir a l'agost i el primer que vam fer és buscar el fotògraf. El dissabte ens veiem amb el Dj per parlar de preus i tal.. Et cases pel civil? Ho dic pq hauràs de moure el tema papelo.

I el vestit??? Jo tinc hora el dia 4 a una botiga de Granollers que és a prop d'on visc. Has pensat alguna cosa? Jo vull una cosa sencilla, mes hippie que de núvia però no se si al final em quedaré amb un entremig ja us explicaré un cop vagi a la primera botiga.

Ara explica tu que som unes cotilles!!! jajajajja

Un petó
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 16, 2008 8:58 pm

Anuka ha escrit:Hola noies!

Sóc de Manresa i em caso el 21 de març de 2009 a CA N'ALZINA!!
He anat llegint pel post i pel que veig tothom que comenta com li va anar diu que molt bé.
L'altra dia parlant amb una dona ens va comentar que a Cal Ble si menja bastant malament, alguna de vosaltres ha fet el tast ja?
Dissabte hi vam anar i l'Ariadna ens va comentar que aviat ens diria alguna cosa, però jo ja pateixo perquè no queda tant.
Bé, ens veiem per aquí!

MANRESANAAAAA!!!! que bé!!! ja som 3 !!! una casada i dos per casar,jijijijijij

FELICITATS PEL CASAMENT!!! i no et preocupis... sempre hi ha comentaris de tota mena a tot arreu.... ja he après a conviure amb alguns comentaris no gaire agradables de CA n'alzina, però al final, tot correcte....

bufff, 21 de març , això és aviat eh? però bueno, encara queda temps... el que més m'estranya és que encara no tingueu fotògrafs... necessites ajuda? voleu un fotògraf de la zona? alguna predilecció? t'ho dic perquè nosaltres en vam mirar bastants....

i bé, ja som moltes moltes noies ca n'alzineres!!! això és molt bona senyal!!

i el que t'ha dit l'arare! aquí pel que necessitis
LABANDA

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 16, 2008 9:08 pm

LABANDA ha escrit:CA N'ALZINA 2009

[b][color=red][size=18]J&B 17 DE GENER 2009
ANUKA 21 DE MARÇ 2009
MAFALDA 28 DE MARÇ 2009
JUDITH-RAUL 2 DE MAIG 2009
LAIA07 16 DE MAIG 2009
ANNAYJAVI 23 DE JUNY 2009
NINOS 4 DE JULIOL 2009
S&X 24 DE JULIOL 2009
LABANDA 1 D'AGOST 2009

ARARE 26 DE SETEMBRE 2009[/size][/color][/b]

[/size]Hola!! Tal y como hay un post en el 2007 y otro en el 2008, abro este post porque he visto ya que somos dos chicas del 2009 que nos casamos en este precioso lugar!He visto en la lista general que se ha sumado otra ca n'alzinera:  ERETZE, pero no se ha manifestado mas... bueno, quizá al ver este post se anima!En fin, que mejor que poner unas fotos de CA N'ALZINA, para así, si hay que aun estan buscando restaurante tengan una opcion mas!

10 CA N'ALZINERAS JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dt. set. 16, 2008 9:18 pm

Benvinguda anuka!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo em caso al juliol, i a vegades me fa por llegir comentaris pq algu diu coses dolentes i penso merda l'he cagat!! però després llegeixo uns altres que tot molt be... i aqui totes som positives, i segur que ens surt tot be!

Jo ja tinc fotògraf: mk creaciones i acabo de reservar la música :)

Com et cases d.aqui no res! has de començar a mirar ja coses, però tens sufient temps per tot!

Jo de vestit encara no he mirat res, no veig cap per mi, arare ja ens diràs si tu tens sort a la teva primera cita!

Arare faràs cerimonia civil? Jo si, si tot va bé vindrà l'alcalde rubió a casar-me però els paperots no començaré fins gener-febrer.

Petooons a totes
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. set. 17, 2008 6:33 am

Good morning everybody!!!

Si jo faig cerimonia civil,. Encara no hem parlat amb l'alcalde o el jutge de pau de Rubió, suposo que els de ca n'alzina ens diran com fer-ho i ens donaran el contacte.

El que si que he fet és demanar tota la documentació per tramitar l'expedient. Vaig aprofitar el pont i vaig anar al registre civil, a l'ajuntament i als jutgats i ara ja tinc tots els papers. A final de mes torna la noia de l'ajuntament que porta els matrimonis, quan arribi li donarem tota la paperassa perque tramiti l'expedient. Un cop l'organisme que t'aprova el bodorrio diu que SI tens un any per casar-te així que si ho fas aviat no passa res. Ah i després hem de traspassar l'expedient a Rubió, però no a l'ajuntament, a la Majestic li van dir als Jutgats d'Igualada, això ho hem de mirar...

Dels vestits ja us diré. Soc bastant complicada, vull alguna cosa sencilleta, m'agrada molt el tema ibicenco i veig que yolancris en fa algun d'aquest estil. también m'han agradat alguns vestits de Pepe Botella. Aniré el 4 d'oct. a nuvies d'or (grano) i m'esperararé a que surtir la colecció 2009 de yolancris!!! Ja ens anirem explicant!!!!!

Bé noietes, us deixo que és molt d'hora i he de pirar cap a la feina!!!
ARARE

EntradaAutor: Anuka » dc. set. 17, 2008 7:50 am

Bon dia noies!

En principi de fotògrafs ne'm mirat varis però trobem el preu tant desorbitat que encara no ens hem decidit per cap. I la música vam contactar amb una gent de Vic que ens van recomanar però estaven de vacances i fins aquesta semana no tornaven a la feina. Espero poder-los trucar aquesta semana i a veure què ens diuen, però la tenim una mica atepaida.

Em caso pel civil i els paper ja els tenim només ens queda acabar de parlar amb l'ajuntament de Rubió per veure si no ens falta res ja quan hi vam trucar ens va dir que necessitàvem un paper (no recordo quin) i a l'ajuntament de manresa ens van dir que això no podia ser i que eren uns altres. Quins papers us han demanat a l'ajuntament de Rubió? (és per si ens en falta algún)

Del tema vestit començarè a mirar la semana que ve, ja us explicaré. En principi vull un vestit llis sense pedreria i m'agradaria amb coll de pic, però els que he estat mirant per internet no m'acaben de fer el pes, no sé a veure si trobo algo.
Anuka

EntradaAutor: xipieta » dc. set. 17, 2008 9:34 am

eiiii i jo!!! 25 d'abril! jejejej que encara que no escrigui gaire, us llegeixo spvint! =)
xipieta

Entrades: 16
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 11:59 am

EntradaAutor: JB » dc. set. 17, 2008 11:02 am

BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!

Felicidades a las nuevas CANALZINERAS!!!!!

Si yo yo yo (socorro) soy la primera!!!!!

Chicas habeis de poneros una imagen como tenemos nosotras.jajaj
Depsues habeis de hacer la pagina de nuvis para conoceros!!!

Bueno y si eso se hace una pequeña quedada o grande!!!
LABANDA que te parece!!!

www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: LABANDA » dc. set. 17, 2008 5:11 pm

JB ha escrit:BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!

Felicidades a las nuevas CANALZINERAS!!!!!

Si yo yo yo (socorro) soy la primera!!!!!

Chicas habeis de poneros una imagen como tenemos nosotras.jajaj
Depsues habeis de hacer la pagina de nuvis para conoceros!!!

Bueno y si eso se hace una pequeña quedada o grande!!!
LABANDA que te parece!!!

pues que me va a parecer???????''

ESTUPENDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
ya tantearemos la cosa....
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dc. set. 17, 2008 5:12 pm

xipieta ha escrit:eiiii i jo!!! 25 d'abril! jejejej que encara que no escrigui gaire, us llegeixo spvint! =)

EIS WAPA!!! DONCS ARA MATEIX T'APUNTO!!!!

m'alegra que ens segueixis llegint , però encara ens agradaria més que participessis!!!!!

bé, espero que ara que ja es van apropant les nostres dates... ens convertim en una gran família!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LABANDA

Re: CA N'ALZINA 2009

EntradaAutor: LABANDA » dc. set. 17, 2008 5:19 pm

LABANDA ha escrit:CA N'ALZINA 2009

17 DE GENER.............................J&B
21 MARÇ...................................ANUKA
28 MARÇ...................................MAFALDA
25 ABRIL...................................XIPIETA
2 MAIG......................................JUDITH-RAUL
16 MAIG....................................LAIA07
23 JUNY.....................................ANNAYJAVI
4 JULIOL....................................NINOS
24 JULIOL..................................S&X
1 AGOST...................................LABANDA
26 SETEMBRE.............................ARARE

ESTRENEM IMATGE!!!!!!JEJEJEJEJE

ho remodelat perquè no 'agradava com estava....

ah!!! I A LES QUE NO TENIU AVATAR NI PAGINA WEB DE NUVIS....

DONCS A L'ATAQUER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!si teniu algun dubte , ho demaneu... ok?

[/size]Hola!! Tal y como hay un post en el 2007 y otro en el 2008, abro este post porque he visto ya que somos dos chicas del 2009 que nos casamos en este precioso lugar!He visto en la lista general que se ha sumado otra ca n'alzinera:  ERETZE, pero no se ha manifestado mas... bueno, quizá al ver este post se anima!En fin, que mejor que poner unas fotos de CA N'ALZINA, para así, si hay que aun estan buscando restaurante tengan una opcion mas!
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dc. set. 17, 2008 7:45 pm

Hola!!!

Jo vaig començar la web però em fa vergonya que tothom pugui entrar... soc rara no???? Però no us preocupeu que un dia o un altre us faig la sorpresa i la faig bé ok???

Un petó a totes!!! I sobre la quedada podria estar bé!!!! Quins nervis.....

M'encanta aquest foro, és com una droga, no puc parar!!!!
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dc. set. 17, 2008 7:47 pm

Hola!!!

Jo vaig començar la web però em fa vergonya que tothom pugui entrar... soc rara no???? Però no us preocupeu que un dia o un altre us faig la sorpresa i la faig bé ok???

Un petó a totes!!! I sobre la quedada podria estar bé!!!! Quins nervis.....

M'encanta aquest foro, és com una droga, no puc parar!!!!
ARARE

EntradaAutor: xipieta » dc. set. 17, 2008 8:16 pm

buenu....ara ja m'he posat un avatar d'aquests.....que ja prou m'ha costat!! jejeje que tot això si no ho tens per mà és una mica complicat! :P
Lo de la web a veure si m'hi poso amb cama i ho aconsegueixo.....ara que com s'enteri el meu xicot em mata.....diu q tot això és cutre! jejejejeje homes...que hi farem!! fins aviat!
xipieta

Entrades: 16
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 11:59 am

EntradaAutor: S&X » dc. set. 17, 2008 10:32 pm

Bona nit noies!!

Les veteranes... com es fica una foto vostre d'"avatar" (mai havia sentit aquesta paraula referida a la foto del foro, em sona més a truc de màgia)?

Et demana sempre una adreça web oi? Per tant no la puc anar a buscar a la meu pc, ha d.estar penjada a internet. O m'equivoco?

Avui he anat al Novissima! però com anava sense cita no m.he pogut provar res, a sobre no hi havia ningú! només estan per la tarda (hipercor de cornellà) :-/
Per un dia que em decideixo a anar amb l'emoció...
m'he comprat la revista Telva especial Novias per compensar-ho :mu::
S&X

Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: S&X » dc. set. 17, 2008 10:33 pm

pd: no he dit res pero ok tema quedada :) *.-o-o.*
S&X