NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 8:19 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:A mi també se m'està fent llarga la setmana però després em paro a pensar i dic buff! si ja estem a dimecres! jejejeje

Va dona, que avui podràs fer migdiada! ::snpy:: ::snpy:: i la setmana que vé la tindreu més curteta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Migdiada jajajaja que me'n ric!! Que vaaaa avui baixa una amiga meva del poble a fer-se el DNI i vol quedar per xarrar. Està embarassada i li queda poc per baixar a Lleida... i aprofita ara que pot. Aviat seré "tieta" per segona vegada, les meves dos millors amigues, una ja l'ha tingut i l'altra li queda ben poc!!! I a mi, sortosament, em queda moooooooolttttttttttt encara x ser mami, toquem fusta x això!!! :-))

Nena però és que tu no pares!!! :-///: :-///:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 8:25 am

Jo és que estic molt bé així, tinc temporades per això, hi ha dies que en voldria tenir un (sobretot quan veig el de la meva amiga) però hi ha dies que penso que la vida canvia molt que és per tota la vida i que se'ns acabarà la llibertat amb un nen, depèn del dia, com que sóc una mica llunàtica!!! Així me va... Però està bé això de ser tieta postissa com li dic jo... és emocionant també... Conto que a la meva colla hi ha més embarassos que bodes tia, que no se casen ni a la de 3... de moment de totes, només s'han casat 2 (una em va tocar la lliga i l'altra la parella de nuvis) i jo que vull anar de boda... res de res. Ahir em deia un altra amiga que s'estaven pensant casar-se el 10 - 10- 2010.. a veure si hi ha sort! Em smbla que aquell any hi haurà moltes bodes! Lo únic que tinc por és que la meva coincideixi amb alguna altra, per això m'agradaria dir-ho amb temps pq dsps no digui la gent que no l'hem avisat amb temps... >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 8:32 am

Doncs ja pots anar dient-ho!!! A veure si ho dius amb un any i mig tampoc és tant temps... i així ja es poden anar preparant les putadetes i les seves bodes! jejeje *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
A les bodes que he anat jo d'amics, tots m'ho han dit amb aquesta antel·lació, més o menys. :-/ :-/ :-/
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 8:57 am

Si si, de cara al Nadal ja ho direm segur a tothom, lo que passa que a les meves amigues QUE hi parlo cada dia i kdem i això pos els hi vaig dir l'altre dia per anar-les preparant però esperaré a les altres a dir res pq encara queda temps. A la feina encara no he dit res... pq em pendràn per boja jejeje Nadal crec jo que és la data clau...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 9:00 am

A la feina tens temps, jo tampoc no els hi diria :-/ i a les amigues, per Nadal dones la gran notícia! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 9:01 am

s'ha repetit el missatge! :-/ :-/ :-/ :-/
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 9:38 am

Ostres tu!! Ja m'he quedat sola a la feina... se'n han anat a esmorzar fins daquí tres quarts d'hora no tornen... :-( quina paciència!!! jo q esmorzo a l'oficina.... quines penúries!! x cert, tu saps com es fa una fondie de formatge??? X curiositat...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 9:51 am

Doncs de formatge no n'he fet cap!! Les que fem nosaltres són amb carn i salsetes diferents!!! Ai nena, que em fas venir gana!!!! :e:-)e :e:-)e :e:-)e
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 10:28 am

Ostres quina pena!! Bé, li preguntaré a algú altre... Gràcies de totes maneres... i la de carn només s'ha de calentar l'oli oi? n'he menjat però no n'he fet mai cap!!! Estan boníssimes.
X cert, m'estic menjant uns croassanets... :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 10:55 am

lluneta29 ha escrit:Ostres quina pena!! Bé, li preguntaré a algú altre... Gràcies de totes maneres... i la de carn només s'ha de calentar l'oli oi? n'he menjat però no n'he fet mai cap!!! Estan boníssimes.
X cert, m'estic menjant uns croassanets... :-/ :-/

No crec que sigui difícil fer-la la de formatge! :-/ Ara que hi penso hi ha uns preparats amb els formatges per posar a la fondie. Tot és buscar-ho :-/ :-/ i la de carn, si, només s'ha de calentar l'oli i anar provant amb diferents carns i salses!! :e:-)e :e:-)e :e:-)e :e:-)e Tinc molta ganaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 11:07 am

tu rai que aviat aniràs a dinar!! Jo fins a les 3h aquí clavada com un clau sense moure'm de la cadira, l'oficina amb olor a pintura i dissolvent i un tio al meu costat fent una regada... avui acabo boja rematada!! M'hauràn d'internar a un loquero... tia... així no es pot treballar... estik kom a marejada del dissolvent i agobiada amb tant de soroll!!! : muaahhhh :
: muaahhhh :
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 11:15 am

Pobreta!!!!!!!!!!!!! Revela't :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: i pq això no ho fan el cap de setmana? o el dissabte al mati ? o quan no hi hagi ningú a l'oficina????????????????
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:30 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 11:35 am

El dissabte a tothom li agrada fer festa i total que en aquesta oficina sempre hi ha algo, matí i tarda així que a aguantar el chaparrón... però ja em comença a cansar l'assumpte, que amb el martellet aquest paio fa un sorroll que un no és pot ni concentrar!! En fi no res... sort d'aquests moments de foro que sinó... m'avurriria més que una ostra!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 11:47 am

Doncs em sap greu nena però no tens més remei que aguantar!!! Pensa que aquesta tarda tens festa! :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 11:51 am

Ei cuca que jo ara marxaré!!!! Despres parlem! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 11:53 am

Mooooooooooolt béeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! bon profit!!!! :-()-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 1:24 pm

Ja sóc per aquí una aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltra vegada!!!! M'hagués quedat a casa més agust!!!!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 1:28 pm

Quina puntualitat!!! UAU!!! Jo també me'n aniria ara mateix a dormir... pq a mesura que passa el matí encara tinc més son!!! No em recupero, al contrari... tornen els copets!!!!! Vull marxaaaaaaaaaaaaaaarrrrr!!! Algú s'ha penjat a les agulles del rellotge i el temps no passa... :-///: :-///: Tia no creus que el temps passa molt a poc a poc!!!???
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 1:35 pm

El matí encara em passa més o menys ràpid però la tarda es fa eterna!!!!! Sort que avui a la tarda em sembla que he de venir a Lleida a l'advocat... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 1:41 pm

Menys mal... t'airejaràs!!! jo quan surto a obres, se'm passa el temps més ràpid (la pena que no surto gaire) jo también he de baixar a lleida aq tarda però em fa pal... pq a part tinc son i estic molt cansada... així q m'ho estic repensant... :o-o:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant