NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 1:46 pm

Mandrosa!!!! Que no has de veure a la amiga embarassada??? :hmm::

Jo m'estic adormint!! i ademés fot molta xafogor i encara tinc menys ganes de treballar! Vull marxar! : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Nena, quantes pàgines hem escrit avui?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 1:52 pm

Si l'hauria de veure pq ja li queda poquet i així però em fa mandra sortir de casa, a més fa un temps ennuvolat i molta calor i m'aixafa a mi també! A veure què faig al final...
Tia no sé quantes n'hem escrit, però sort d'això i que no tinc jefes x aki k sinó no podria escriure!!! Som unes cotorres eh... així me desfogo lo que poc de la boda podem parlar fins l'any que ve o la fira de nuvis, x cert que he vist que és el dia 7-8-9 de novembre!!!!!!!!!! 8 minuts i marxooooooooooo!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 1:56 pm

Bandarra!!!! Que puc venir amb tu???????? :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Ja tinc ganes d'anar a la fira i així mirar més cosetes. Es que nena amb el temps que falta no podem fer res més!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Mirar i pensar :hmm:: :hmm:: :hmm:: :hmm::
ise

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 1:57 pm

Ves a veure-la i així també t'airejaràs! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Penseu a trucar al Ruben! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 1:59 pm

Ja és un rotllo... i remirar remirar el catàleg de Rosa Clarà... si vols vine!!! per mi cap problema... me'n vaig a dinar!!! I dsps ja vurem!!! *.-o-o.* *.-o-o.* em despedeixo ja... fins demà!!! Petonets!!!! :mu:: :mu:: Por fin!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. set. 17, 2008 1:59 pm

ise ha escrit:Ves a veure-la i així també t'airejaràs! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Penseu a trucar al Ruben! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::

Si si ara li tornaré dir al menda lerenda!!! Demà te dic com hem kdat i tot ok? Petonets i fins demà!!! Tu también airejat que va bé!!! Baixa a Lleida...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. set. 17, 2008 2:01 pm

Fins demà reina!!!

Et queden quatre missatges per la floreta!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: gemma84 » dc. set. 17, 2008 6:21 pm

holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!!!!!!!!!! uoooo acabo d'entrar i he vist que ja hi ha escrites 47 pagines, peró abans de llegir-les he decidit escriure pk d'aqui a 30 min anem al Resquitx i sino no us podre explicar res, quan torni ja em posare al dia i us dire que tal el resquitx.
Ahir vaig estar al Palau de Margalef, els preus suposo que son els que us van dir a vosaltres, el plat mes barat era de 105 i el més car anava sobre els 130 aproximadament, segons ens van dir tenen previst reformes de cara a l'any que ve, aixi que si al final anessim a Margalef, doncs mira, encara ho trobariem mes be del que està,ara a veure que em diuen al resquitx, pero bueno, ja vaig sobreavisada per vosaltres sobre el que em trobare, aixi que quan em diguin: 165 euros ho trobare normal pk ja ho tinc pait i fliparan!jejejej, dissabte anirem a sopar amb els meus pares i diumenge amb els de l'Enric per a comentar el que ens han donat i suposo que ja pendrem una decisió, així fora que ens prenguin el dia. Pel que vaig veure i cosa que no sabia era que a Margalef incloia la nit a l'hotel AC de Lleida.
Aiiii fantastiques...no se que fer, pk vaig a un lloc i penso...aquest m'agrada! pero despres veig l'altre i....ufff...aquest també m'agrda! m'agraden tots! i evidentment avui la finca de Bellvis m'agradara també, esclar!
Aquest dies no me pogut conectar, he arribat morta i tard a casa, el primer dia al cole va ser força dur... tenia els de 3 anys que els pobres no sabien ni on eren, a part, només començar i ja era l'aniversari d'un, a preparar la corona, els dibuixos.... un caos!!! i despres els de 7 anys que es morien de ganes de començar els llibres nous, llavors mentres jo els explicava apareixia un de P3 que es queixava que no li deixaven no se quina joguina.... però bueno...anecdotes del primer dia, sort que el segon i avui la cosa ja ha estat una mica més normalitzada i sembla que poc a poc es van troban a lloc i es van adaptant, encara que queda molta feina per fer, lo primer i fonamental: aprendre a posar-se la bata! crec que no havia cordat mai tant botons com en els ultims 3 dies!!!!! jejejjejee

Q tal vosaltres???? espero que tot molt be, vaig a posar-me una miquetona al dia( a llegir les 5 pagines que m'he trobat de repen!!!!jejjeje) i despres cap al Reesquitx! quines ganes que en tinc! Despres us explico!

petonets wapetonessss!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 7:00 am

Bon dia guapes! :-)) :-))

Gemma!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Ja em pensava que els nens t'havien abduit!!!jejejejeje M'he n'alegro que et vagi bé amb tots els nenets >.-<: >.-<: >.-<: Fes que els més grans ajudin als petits a posar-se les bates! :hmm:: jejeje. Doncs ja ens explicaràs que et va semblar el Resquitx i els preus que et van donar! I al cap de setmana a decidir per quin us quedeu! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Miriameta, com va anar per Ikea??? Et vas emprovar més vestits???

Lluneta, que vas anar a veure la teva amiga o et vas quedar fent la mandrosa per casa?
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 7:21 am

Hola wuapes!!!
Gemma m'alegro que estiguis bé i que els restaurants t'agradin, és díficil la tria però segur que l'encertes!!! Tots els llocs que has dit em semblen fantàstics, què he dir!!! Així que... trobo més econòmic el Palau de Margalef pel lloc que és i tot, més que la Finca però bno... a mi encara m'han d'arreglar el preu.
Miriameta... què vas comprar a Ikea? Jo hi vaig el dia 29 de Setembre si tot va bé a comprar estanteries a veure si les podem fer càpiguer al cotxe...
Ise... al final vaig baixar, si... poca estona per això pq estava taaaaaan cansada q només em faltava sentir el monotema bebés!!! Bufff... :-)ok: Ara t'envio un privi... i t'explico altres coses! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 7:25 am

ok reina! :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 9:38 am

Tia fa un temps més horrible!!!! Que es per quedar-se a casa veient la tele al sofà!!! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 9:41 am

A dins el llit sense que ningú et molesti!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 10:33 am

Ja tens raó ja... quina mandra... i avui treballo per la tarda!! :-( :-( i segueixen les obres aquí hi ha un pols i una boira q no es pot treballar!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 10:37 am

Bon diaaaaaaaaaaaaaaa nenes!!!

Pues ahir al ikea va anar de maravilla, alli dintre et perds, hi ha de tot i mes, i uns preus increibles. Ja tinc el catàleg per mirar-mel mes d´aprop jejeje.

Y encara no vaig poder comprar una lampara pel menjador i una estanteria pel bany.... no mi cabien al cotxe... Aixi que tinc una altra visita obligada :D

Tema vestits!!!!!! men vaig probar 4 en 1 hora i mitja !!!!!!!!!!!! jajajajj
Va ser a bianca novias!! tots ells de st patrick. I me van encantar, me van fer fotos els pares d´amagat i tot jijiji

Primer et deixen un ordinador amb 287 vestits i mentres vas mirant, pots escollir els que temprobaras i despres tels van a buscar i ale a probartels!!

Ara he danar a rosa clara, casajuana i tiara... perque si vaig a mes llocs me fare un embolic i no sabre quin triar, perque hi han verdaderes preciositats!!! Ajudeumeeeeee jajajajaj :-) :: orrr::
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 18, 2008 10:45 am, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 10:44 am

Lluneta al ikea ves amb un bon cotxe i espai que si no... no ti cabra res jejejeje perque vas per una cosa i tenduus mil...

Gemmaaa, menalegro de que tot vagi be amb els nenes, i ja se sap que els primers dies se va de cul pobrets :p :-) ens has de mantenir informades sobre els restaurants ehhh !!!! *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 10:52 am

Benvinguda i retrobada miriameta!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Què guai això de provar-te vestits!!! Què deien tons pares??? Els hi va agradar??? Volem les fotos!!!!!!!!!!! Jo que a Ikea vull carregar estanteries no sé pas com ho farem!!! :: orrr::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 10:59 am

ejejejje Ja torno a ser aqui a la xarrera, que le trobat a faltar!!!

A mon pare li va agradar el primer vestit, a mamare el segon vestit i a mi el tercer ejjej a magermana tots... voleu fotitos??? jijij

Quan me van veure amb els vestits ficats se van callar en sec...i la noia que mu probave va dir: aquesta reaccio es la que pase amb tothom i van començar a riure ejejje :-)

- Lo que pase a ikea que son paquets ben llargs, i no hi caben si no tens baca al cotxe o el seients es tumben, etc...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 11:02 am

Jo si que et vull veure amb els vestits! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: A veure si m'animes el dia :-( :-( :-(
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 11:11 am

Us en poso un jejeje, despres el borrare quan l´hagueu vist que si hi ha moros per la costa.. jejeje que ni ha un que chafardeje de vegades :o-o: jijij

Animsssssssssssssssssss Iseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, awuets anims amuntttttttttttttttttttttt *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Heu de mirar el vestit, la que el porte no......
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. set. 21, 2008 11:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent