VIAJE DE NOVIOS EN SEPTIEMBRE??

un any fantàstic.

VIAJE DE NOVIOS EN SEPTIEMBRE??

EntradaAutor: jpatinho » dt. set. 16, 2008 8:57 am

Hola...otra vez...

De verdad que ya están llegando los días de escoger el destino de nuestro viaje de novios...y no tenemos ni idea...así que ¿qué hacer? pues pedir ayuda!!! jejeje!!

El caso es que queriamos ir al Caribe pero visto lo visto con los huracanes, mejor buscar un destino donde haga buen tiempo...

¿Nos ayudais? La idea es tener un poco de playa si puede ser...
jpatinho
:: núvia rookie

Entrades: 130
Membre des de: dl. juny 18, 2007 1:51 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS EN SEPTIEMBRE??

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. set. 16, 2008 8:59 am

jpatinho ha escrit:Hola...otra vez...

De verdad que ya están llegando los días de escoger el destino de nuestro viaje de novios...y no tenemos ni idea...así que ¿qué hacer? pues pedir ayuda!!! jejeje!!

El caso es que queriamos ir al Caribe pero visto lo visto con los huracanes, mejor buscar un destino donde haga buen tiempo...

¿Nos ayudais? La idea es tener un poco de playa si puede ser...

Que tal las islas griegas? Mi cuñada estuvieron y se lo pasaron super bien.

Nosotros vamos a Estado Unidos pero allí playa poquita.
Nuria&Jose
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:30 pm

EntradaAutor: Nuria&Jose » dt. set. 16, 2008 9:06 am

Que guay nena quin viatge més xulo!!
Nuria&Jose

EntradaAutor: jpatinho » dt. set. 16, 2008 9:43 am

I de preu que tal surt? Aprox.
jpatinho

Entrades: 130
Membre des de: dl. juny 18, 2007 1:51 pm

EntradaAutor: irenusky » dt. set. 16, 2008 10:01 am

Bones! Jo també tinc aquest problema… que al setembre a gaires llocs no es pot anar pq està mig món empantanegat!

Farem N.Y. amb extensió a Niagra i Canadà!

Una cosa… a Tailandia va estar la meva cosina a l’agost i súper bé, només va ploure un dia crec, però m’ha dit que al juliol i setembre plou bastant…
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: irenusky » dt. set. 16, 2008 10:45 am

Si és el que em va dir la meva cosina plovia 5 min. I ja està!

Que way NyiNyi!!!! si vols saber alguna cosa li pregunto a la meva cousin, a part de que ha estat, treballa a una agència de viatges :-)ok:
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Leo79 » dc. set. 17, 2008 9:26 pm

Jo em vaig casar al setembre i a l'agència ens van descartar el Carib pel tema huracans, és un viatge en el que no has de patir. Vaig mirar moltíssimes opcions: Safari+Seychelles, Isla Maurici, Maldives, Sri Lanka, Thailandia,... I al final la noia que era una amiga de la meva cunyada ens va comentar anar a Bali. I ha estat el millor viatge de la meva vida. Va ser fantàstic, tens platges, tens naturalesa, tens cultura,... A més ho vem fer amb Catai i teniem un guia per nosaltres dos. Va ser genial. Sempre diem que tornarem.
Leo79

Entrades: 10
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:24 pm

EntradaAutor: Nuria&Jose » dc. set. 17, 2008 9:34 pm

Leo79 ha escrit:Jo em vaig casar al setembre i a l'agència ens van descartar el Carib pel tema huracans, és un viatge en el que no has de patir. Vaig mirar moltíssimes opcions: Safari+Seychelles, Isla Maurici, Maldives, Sri Lanka, Thailandia,... I al final la noia que era una amiga de la meva cunyada ens va comentar anar a Bali. I ha estat el millor viatge de la meva vida. Va ser fantàstic, tens platges, tens naturalesa, tens cultura,... A més ho vem fer amb Catai i teniem un guia per nosaltres dos. Va ser genial. Sempre diem que tornarem.

Bali es molt car?
Nuria&Jose

EntradaAutor: suyoscar » dj. set. 18, 2008 10:02 am

BON DIA NENIS!!!!

NOSOTROS TENEMOS PENSADO IR A NUEVA YORK Y A LA RIVIERA MAYA.

EN TEORIA LOS DOS DESTINOS NO SON AMENAZA DE HURACANES PORQUE EL CARIBE ES TREMENDO ESTE AÑO.
Imatge
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
suyoscar
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4887
Membre des de: dj. abr. 19, 2007 11:54 am
Ubicació: BARCELONA-BLANES

EntradaAutor: Papita » dj. set. 18, 2008 3:47 pm

Nuria&Jose ha escrit:
Leo79 ha escrit:Jo em vaig casar al setembre i a l'agència ens van descartar el Carib pel tema huracans, és un viatge en el que no has de patir. Vaig mirar moltíssimes opcions: Safari+Seychelles, Isla Maurici, Maldives, Sri Lanka, Thailandia,... I al final la noia que era una amiga de la meva cunyada ens va comentar anar a Bali. I ha estat el millor viatge de la meva vida. Va ser fantàstic, tens platges, tens naturalesa, tens cultura,... A més ho vem fer amb Catai i teniem un guia per nosaltres dos. Va ser genial. Sempre diem que tornarem.

Bali es molt car?

Hola Nuria!!

Bali és un dels destins més barats d'Àsia, clar.. jejeje
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: Leo79 » dv. set. 19, 2008 9:21 pm

Bali és molt barat comparat amb altres destinacions. Em sembla que només hi ha un hotel que faci el tot inclós, però era un 4 estrelles i el vem descartar. Jo vaig anar al Melià Bali, que era només Allotjament i Esmorçar, però vem contractar des d'aquí un altre menjar, i ens va sortir molt millor que menjar en l'hotel de carta. Vem fer un grupet de "lunamieleros" i si algú volia un plat car el demanavem nosaltres que podíem escollir qualsevol plat i després feiem el canvi. :o-o: :o-o:
I tot lo que compris allà és baratísim.
Leo79

Entrades: 10
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:24 pm

EntradaAutor: Kaoru » dg. set. 21, 2008 11:43 pm

Nosaltres anirem al Japó i també per lliure, el viatge el preparo jo!!!
Kaoru

Entrades: 5317
Membre des de: dj. juny 26, 2008 8:52 pm
Ubicació: Esplugues del Llobregat

EntradaAutor: txellb » dl. set. 22, 2008 9:50 am

hola! nosaltres vam anar a l'agencia a preguntar perque estavem molt perduts, haguessim hagut de fer la volta al mon!!!
com que viatjarem a l'octubre ens va descartar tailandia perque ens va dir que plou i plou molt i hores.
i al final farem segurament nova york i punta cana perque a rivera ja hi hem estat.

a rivera hi vam estar al setembre i cap problema, ens va ploure dues nits pero ni ens vam enterar. i tema huracans... nomes dir-te que si que en vam trobar un: a las azores!!!!!! quan tornavem amb avio i ens vam haver de desviar!
txellb
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

EntradaAutor: SUSI 76 » dl. oct. 27, 2008 4:04 pm

Pues nosotros haremos un combinado. De safari por Kenya y despues de relax a las Maldivas.
Mejor no ir al Caribe que los huracanes cada vez son peores. Tailandia tambien es muy bonito.
Imatge
SUSI 76

Entrades: 366
Membre des de: dj. maig 22, 2008 12:35 pm
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Oscmar » dt. oct. 28, 2008 8:33 am

Hola,

Nosotros nos casamos en septiembre e hicimos un circuito por el Peloponeso + unos dias en atenas + unos dias en Santorini, chicas os lo recomiendo, sobretodo Santorini, es precioso.
Oscmar
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1446
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 10:06 pm

EntradaAutor: irenusky » dt. oct. 28, 2008 5:47 pm

Oscmar ha escrit:Hola,

Nosotros nos casamos en septiembre e hicimos un circuito por el Peloponeso + unos dias en atenas + unos dias en Santorini, chicas os lo recomiendo, sobretodo Santorini, es precioso.

y os hizo buen tiempo?? que way! a mi todo eso de ahí me gusta mucho! unos amigos hicieron por el adriático y Santorini no lo pudieron ver de lo que diluviaba... se casaron en octubre
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Oscmar » dc. oct. 29, 2008 2:03 pm

Un tiempo excelente, solo nos llovió un día en Atenas.
Oscmar

Entrades: 1446
Membre des de: dt. gen. 25, 2005 10:06 pm

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants