NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 11:23 am

Què guapa!!!!!!!!!! Quin vestit més xul.lo!!!!!!!!!!! Quina emoció no??? i quina enveja...

Ise... mira... d'aquí un anyet o menys starem igual i podrem anar de pack a provar-nos vestits!!!!!!!!!! Vaaaaaaaaaaaa.... i lo guapes que estarem i la indecisió que portarem a sobre... jo ahir, ja sé que falta molt de temps, però em vaig fer un word amb idees sobre la boda coses q pensava fer aquell dia... mira... és una xorrada però així m'animo sola... :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 11:27 am

Nena =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) estas guapissima!!!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 11:28 am

Lluneta no es una xorrada, per res!! jo de sempre que he pensat coses per la meva boda, i quan encara no sabia n que em casaria, pero la ilusio es la ilusio, tu ja tens data, i com mes aviat tinguis coses clares, mes temps tindras despres per a ferles realitat. Aixi que si sen te ganes de fer un llistat, o idees, o mirar coses. Bnevingudes siguin, aixo que tindrem de mes!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 11:55 am

Es que falta taaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn!!! K pensar en algo ara és surrealista!!! Però bno tot arriba!! Què vas comprar a Ikea??? conta conta...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 1:29 pm

Vam comprar milers de cosetes jeje, d´accesoris per la cuina, estanterietes per especies, el mirall del lavabo, i un banc per sota la pica (la estanteria a joc le de anara buscar k no mi cabie) color fusta :-) i despres una tauleta petita per posarhi el tlf i la llum al costat del sofa, blanqueta molt mona, i una lampara que em falta que arribi el color que vui, pel menjador, la lampara us la poso de foto :-)
Despres 2 cosetes per l´habitacio que no se com se diuen, pero va del sostre penjat i es de roba per ficarhi cosetes a dins, rodo :p ja us lensenyare.

Semblen moltes coses pero sumant, no costen tampoc una fortuna.. sino no hagues comprat res de res... i a sobre lo dels moblets ja hu teniem estalviat... ja sabeu que aquest mes... vaig escasa de money :-/
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 1:33 pm

Vas aprofitar el viatge, eh! :-///: :-///: :-///: quan ho tinguis montat ens has d'ensenyar fotitos!!!! Parlan de fotos :hmm:: :hmm:: jo vull veure més fotos dels vestits d'ahir! :-)) :-))
Per cert, que vas trucar per que et donessin el preus d'aquells de Cymbeline?? El tercer que et vas probar em sembla que surt en aquell catàleg petit que vam agafar! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 1:47 pm

Si que surt ise, l'he vist i queda molt millor en directe que a la modelo jijiji Espero jo també comprar tantes coses com a tu i no arruinar-me pq aq mes també vaig massa bé...
Fa una stona que no treballem ties, pq amb les obres hi ha una mena de boira de fum i soroll d'una màquina d'obrir forats q fa un mal de cap... quines condicions per treballar!
Ise... com estàs?? Estàs més animada??? :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 1:50 pm

miriameta ha escrit:Vam comprar milers de cosetes jeje, d´accesoris per la cuina, estanterietes per especies, el mirall del lavabo, i un banc per sota la pica (la estanteria a joc le de anara buscar k no mi cabie) color fusta :-) i despres una tauleta petita per posarhi el tlf i la llum al costat del sofa, blanqueta molt mona, i una lampara que em falta que arribi el color que vui, pel menjador, la lampara us la poso de foto :-)
Despres 2 cosetes per l´habitacio que no se com se diuen, pero va del sostre penjat i es de roba per ficarhi cosetes a dins, rodo :p ja us lensenyare.

Semblen moltes coses pero sumant, no costen tampoc una fortuna.. sino no hagues comprat res de res... i a sobre lo dels moblets ja hu teniem estalviat... ja sabeu que aquest mes... vaig escasa de money :-/

X cert miriameta, ja tens els mobles del pis nou? On és aquest pis d'Alcoletge? Potser és un dels que un dia vaig anar a veure jo... aquestos eren davant de les Escoles hi havia una plaça molt monos...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 1:57 pm

lluneta29 ha escrit:Si que surt ise, l'he vist i queda molt millor en directe que a la modelo jijiji Espero jo també comprar tantes coses com a tu i no arruinar-me pq aq mes també vaig massa bé...
Fa una stona que no treballem ties, pq amb les obres hi ha una mena de boira de fum i soroll d'una màquina d'obrir forats q fa un mal de cap... quines condicions per treballar!
Ise... com estàs?? Estàs més animada??? :-)) :-))

no :-( :-( :-( :-( avui estic xoff! Tinc ganes de ficar-me al llit i no sortir-ne!!
ise

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 1:58 pm

Jo també opino que queda molt millor a la nostra model que a la del catàleg!!!
ise

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 2:50 pm

Jejejej, queden molt millor a la modelo pero del catàleg!!

Veig que us enrecordeu de les altres 2 fotitos jeejjeje!!

Es el residencial jardis d´alcoletge, esta a 5 minuts caminant de les escoles.

Els mobles.. no els tenim, tenim el que ens han anat donant per sortir del pas. Per exemple sofas, habitacio, matalas i somier. Primer es la boda, i despres poc a poc ja anirem fent. Lo indispensable hu tenim. Els accessoris, llençols, cuina, mantes, nordics, tovalloles, etc, etc, tot aixo ja fa temps que hu vam comprar.
Nomes falten els mobles.

L´altre dia vaig obrir un post a l´apartat : nuestra casita!! i he començat a posarhi fotos des del començament i vaig agregant tots els progressos. Aqui us deixo él link per si voleu donar-hi un cop d´ull :D

viewtopic.php?t=16766

Fa dies que no hi fico res, perque espero a tenir totes les cortines penjades.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 2:53 pm

No he tingut temps per trucar al Cymbeline, jo crec que mi pasare en persona. M´agrade mes fer les coses en persona que per tlf. Manies que tinc.

Si que hu surt al catàleg sip :D us deixo aqui els noms dels models que me vaig probar ahir al bianca novias. Son tots de la nova colecció de st. patrick (parabola, perfume, diosa, recor) El recor es el que mes magrade, i el parabola es el que heu vist a la foto d´abans.

Muacs!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 2:55 pm

Per cert, aquests anims els vui ben amunt ehh Ise ¬¬
*.-o-o.* ise *.-o-o.* ise *.-o-o.* ise *.-o-o.* amunttttttttttttttttttttttttttttttt

Llunetaa, ja es pot fer aixo de treballar amb aquest ambient??? es dolent per la salut tragar i tragar i tragar... kines condicions mareta meva...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 3:08 pm

El pis és super xul.lo tia!! Sembla molt gran!!! Quina passada!!! Us quedarà molt xul.lo i la terrassa... ui què xul.la.

Ise!! Ja he tornat de dinar!!! Més me valia quedar-me a l'empresa q no pas anar a dinar!! joe... ara también stik una mika xofff jo también :-( :-( me uno al club... ara stik jo sola a la feina amb tot un munt de paletes... quina me... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 3:13 pm

Doncs no et vull!!!! Amb una que estigui xoff ja n'hi ha prou! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 3:18 pm

jejeje es que... tia... això crec q s'empega o algo així... ànims amunt!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* m'animo sola pq sinó dos xooff POT SER mortal aquesta tarda!!! :-///: :-///: Vinga va... ens hem d'animar... això no pot ser!! Imagineu-vos a mi rodejada de pols i d'obres i de paletes malcarats!!! :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 3:19 pm

Gràcies llunetaa el pis te 86 m2 mas la terrassa de 30 m2. Te piscina comunitaria, parking i traster. Jo estic encantada :D

Escolteu les 2 els anims xof res de res!!!!!!!!! em sentiu????? us vui veure votar i estar alegres ok? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

M´ausento una estoneta, que vaig al piset a penjar cortines!!!!! i barres i a netejar una miquetona muacssssssssssssssssssssssssss!!!!!

recordeu els anims ben amunt!!! *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 3:42 pm

miriameta ha escrit:Gràcies llunetaa el pis te 86 m2 mas la terrassa de 30 m2. Te piscina comunitaria, parking i traster. Jo estic encantada :D

Escolteu les 2 els anims xof res de res!!!!!!!!! em sentiu????? us vui veure votar i estar alegres ok? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

M´ausento una estoneta, que vaig al piset a penjar cortines!!!!! i barres i a netejar una miquetona muacssssssssssssssssssssssssss!!!!!

recordeu els anims ben amunt!!! *.-o-o.*

jA SABEM ON ANIREM A LA PISCINA L'ESTIU QUE VE... jajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 4:26 pm

Jo també m'apunto a la piscineta! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 4:38 pm

Tranquil.la... jo estic intoxicada de fum... no puc gairebé respirar!!!!!!!!! :star:: Stik fatal tia...
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants