Nena que ja sóm a la pàgina 50!!!!!!
Autor: ise » dj. set. 18, 2008 4:57 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 5:11 pm
Demà ja és divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: ise » dj. set. 18, 2008 5:20 pm

Autor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 5:26 pm

Autor: gemma84 » dj. set. 18, 2008 6:53 pm

Autor: gemma84 » dj. set. 18, 2008 8:48 pm

Autor: miriameta » dj. set. 18, 2008 9:04 pm
I per nadal al balneari!!!

Autor: ise » dv. set. 19, 2008 6:57 am
i nena, quina terrassa!!!!
ja m'agradaria tenir una terrassa així!!! Estic impacient per poder veure els altres vestits que et vas probar!
ànims que ja sóm divendres i només treballes pel matí!

Autor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 7:14 am
miriameta ha escrit:A per les 100 pàginesssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ueeeeee![]()
Hola gemmaaaa, gràcies jejejej a mi también me va agradar molt, dema a la nit us posare un altra fotito de la prova d´ahir, es que ara soc a Vendrell, me vingut a estar amb el meu petit, no podia esperar fins dema jijijij. S´ha d´aprofitar la festa que s´acaba rapidissim.
Una altra cosa gemma tu tranquil.la, a mi ma costat moltissim decidirme pel restaurant, i sempre, sempre trobes el lloc ideal. Anims, que estas mes aprop de trobarlo.
I per totes, hem d´arribar al sopar!!!!! a les 100 costi el que costi. Que no costara gens perque aqui cada dia es xarre una passada.. jejejeI per nadal al balneari!!!
Amunt les fantàstiques!!!!

Autor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 7:20 am
ise ha escrit:Bon dia noies!![]()
![]()
Així no et va agradar com et van atendre? Qui ho va fer??Ja els hi vau dir que ho volieu fer a la finca?????? Però clar a les 8 de la nit quasibé ja és fosc i a la finca massa cosa no haguessiu vist
![]()
Jo t'animo que la vaguis a veure...però si no t'ha agradat el tracte, hi ha molts més restaurants!!!
![]()
![]()
De la Dida també m'he n'han parlat molt bé però jo no hi he anat mai i no et puc dir gaire cosa. On si he anat és a l'Espigol!!!
El menjar està molt bé i el lloc és bonic!
No se noia, ara és anar mirant i comparant i el lloc que us doni més confiança, apostar per ell!
![]()
![]()
![]()
![]()
Miriameta, tens un pis molt bonic!![]()
![]()
i nena, quina terrassa!!!!
![]()
![]()
ja m'agradaria tenir una terrassa així!!! Estic impacient per poder veure els altres vestits que et vas probar!
![]()
![]()
![]()
Lluneta, com va la intoxicació per la pols?![]()
ànims que ja sóm divendres i només treballes pel matí!
![]()
![]()
![]()
a veure si aprenen!!!

Autor: ise » dv. set. 19, 2008 7:33 am

Autor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 7:44 am
Ànims!!! No és per desmoralitzar-te però en aquestes alçades no sé si trobarieu un lloc per fer-ho al 2009 a més si ho haguessis fet al 2009 poder no ens haguessim conegut totes i tindríem aq bon rotllo!! Ànims al 2010 que no falta tant!!!
Tenim temps per arribar a les 100 pàgines i les 200pàgines i anar fent soparets!!!!!!!!!!!!!! Això és lo millor!!!
Autor: ise » dv. set. 19, 2008 7:55 am
no hi perds res per mirar-ho i així et quedaràs més tranquil·la! Jo de tu hi aniria aquest cap de setmana!!! 
Autor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 8:01 am

Autor: ise » dv. set. 19, 2008 8:14 am

Autor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 8:30 am
ise ha escrit:Nose noia, però si el dimecres ja voleu anar a donar la paga i senyal potser us ho haurieu de mirar bé abans...parleu amb ells a veure el preu final que us queda i després decidiu!!!
Jo hi trucaré o mi passaré la pròxima setmana a veure que em diuen...
Nena, és veritat! ens falten nuvies al 2010!!!!![]()
![]()
Tu i jo aquí clavadetes cada matí, ens hauran de fer núvies d'honor!!! Aquí fidels cada matí xarrant... gràcies a tu se'm fa el matí més llevader!!!
Bé, dimecres decidirem... tachan!!!! Es que m'enfado quan passen aquestes coses i dsps em desenfado ràpid així que no sé... EL LLOC ÉS XUL.LÍSSIM. LES CAVES PASSA QUE NO TENEN JARDÍ... DA IGUAL AVUI STIK KM EL TEMPS, VARIABLE!!! no em facis cas...
Autor: ise » dv. set. 19, 2008 8:35 am
necessito tenir més feina i anar una mica estressada!!!

Autor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 9:30 am
Quin rotllo de tot... a més avui no puc anar a esmorzar i tinc una gana... no m'ha donat temps de fer-me el bocata sinó arribava tard!!! Res, el menda ho vol fer allí, acabo de parlar amb ell, en fi... no serveix de res queixar-me... 

Autor: ise » dv. set. 19, 2008 9:54 am