CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: JB » dj. set. 18, 2008 7:38 am

S&X la foto cuando pones examinar has de buscar por el ordenador donde la tengas. Pero has de hacerla pequeña apra no desconfigurar la pagina.!!!!

Por cierto BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: LABANDA » dj. set. 18, 2008 7:56 pm

BONES!!!JIJIIJJI!!!bueno, almenys algunes heu intentat fer els deures!!LA web d nuvis és xula, així ens podem anar deixant missatgets i posar-vos cara!!!! que no m'imagino ni com sou!
ah!!! i el meu novio també diu el mateix, no pateixis.... AQUÍ ELS DOMESTIQUE, TAMBÉ!!!! jeejejejeper posar AVATAR (sí, es paraula rara, molt rara... jo no havia sentit fins entrar aquí) , ara mateix no recordo com es fa... crec que tal com diu la J&B, sinó, hi ha un post d'ajuda per a totes les cosetes tècniques aquestes i en un plis plas ho trobes...

s&x, Jolín, quina mala sort amb lo de NOVÍSSIMA, pero bueno... ara ja saps... a demanar hora, JO DEMÀ VAIG A PROBAR.ME VESTITS :-)) :-)) de Jesús perió y de victorio&luchino... a veure que tal!

per cert, teniu destins de VIATGE JA???
nosaltres estem tant idnecisos!! volem anar a tants llocs que no ens posem d'acord.... q crussssss!!!

va explique a veure si s'ens encèn la bombeta...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dj. set. 18, 2008 8:04 pm

Destins???????????????????????????

Crec que és el que tenim més clar, però tot es veurà pq tal i com estan les coses avui en dia, no se si podrem pagar!!! jajajajja... No us fa por el tema CRISISSSSSSS

En agradaria anar a Canadà, fer un viatge d'aquests d'un parell de setmanes o algun dia mes, un costa a costa o alguna cosa aíxí. M'hauré de comprar una guardiola moooolt gran pq és bastant car. Sinó una ruta pels EEUU, p.ex. NY - SFrancisco - Las vegas (tot CSI menys Miami jajajajja).

Vosaltres que teniu pensat????

Per cert Labanda, vaig veure a la teva web que la India era una opció no?. Nosaltres hi vam anar far un parell d'anys i ens va encantar!!!! També vam fer ruta però per lliure, vam agafar un vol a Bombai i el de tornada desde Delhi, motxilles a la esquena i a viatjar... va ser genial!!!

I les altres???? Que fareu?????
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. set. 18, 2008 8:17 pm

CANADÀ??? mmmmm, ha de ser realment genial! de veritat!

M'agrada la segona opció també!!! és una de les nostres. Fer costa oest i després alguna extensió a illa si els € arriben.

La ÍNDIA!!!!??? oh!!!! és destí sommiat per mi... pero no sé, cap de les agències on mirem ens ho recomanen per a viatge de lluna de mel... no sé, no ho acabo d'entendre... i l'hem aparcat per un altra any. Eis, doncs vaja cosa m'has dit... si hi vau anar t'ompliré de preguntes!!!!

i una deles altres opcions triunfadores pot ser EL SAFARI A TANZANIA...
com que m'agraden tant tant tant les bèsties! ha de ser apassionant!

PATAGONIA&ARGENTINA descartat perquè realment és el que més ens puja i a més... es ple hivern a l'agost....

si NO ENS FA POR LA CRISIS???????????????????????????????????????????

hi ha algú que no li faci por?????????????????????????????????????????

pd-. JO también M'HAURÉ DE COMPRAR UNA GUARDIOLA TAMANY XXXXXXL :--(
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dj. set. 18, 2008 8:22 pm

Us poso aquest link pq ens coneixeu. Em sembla que per entrar teniu que tenir mail de hotmail, proveu a veure si est pot vale? Sinó ja faré alguna cosa pq ens coneixeu!!! Si entreu aneu a veure els albums de fotos,un que posa Brighton and Friends i la última foto que hi ha és de nosaltres. El nom de la foto és Walk About.

La veritat és que aquest space està bastant desfasat. El vaig començar fa un any i pico, quan viviem a UK (vam marxar un any a viure allà per estudiar angles). Veureu que hi ha poques fotos, però son moments representatius de lo bé que ens ho vam passar allà.

Labanda, a l'album que diu Patri i Victor veuràs a la meva amiga de Manresa, potser la coneixes!!!

http://fullofhappyenergy.spaces.live.com/
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dj. set. 18, 2008 8:26 pm

voy pa allà!!!

nena, 1 any a LONDRES els 2?????????? que bé no????
seria ideal... però clar... amb feines estables ja... como pa irse...

(eis que no volia ficar pressió amb lo de POSAR-VOS CARA eh??) que ara em sap greu... :o-o:
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dj. set. 18, 2008 8:34 pm

eis!!! ja t'he vist!!!

buenu, almenys ara puc posar-te ulleres fashion molt xules, morena i amb somriure molt maco!!!

és que sinó ... en aquest foro... amb només nicks... una se vuerve locaaa!

ah!!! molt xules les fotos per cert!

LA DE LA FESTA GAY TOT UN FESTIVAL!!!! anda que no!!!

i la teva amiga de Manresa no em sona, i això que a primera vista he pensat, ay sí ! però no. I això que per aquí ens coneixem força tots, ni que sigui de vista... buenu, també t'he de dir que jo visc al poble del costat, a Sant Joan de Vilatorrada, toma ya!
LABANDA

EntradaAutor: JB » dj. set. 18, 2008 8:37 pm

Hola!!!!

ARARE ya he visto la pagina!!!!!
Encatada de poner cara a esos nombre!!!

Y como dice LABANDA estan domesticados!!!jajajaaj sino que se lo digan al mio que va a todas partes que se quede!!!jajajaja
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dj. set. 18, 2008 8:43 pm

ya ves...

JUANRA ya venia de serie así eh Bea??? que a la primera quedada ya vino y todo...

a Sergi, me costó algo más convencerle pero bueno... ahora le gusta y todo... con lo raro que es pa estas cosas!!!

alguien irá el DOMINGO al MAS DE SANT LLEÍ? al décimo aniversario de guia nupcial?? nosotros creo que iremos porque soretaran viajes y alguna cosilla más... quien sabe....
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dj. set. 18, 2008 8:44 pm

Uaaalllla que guay!!! M'encanta que veieu l'space!!! Ja l'aniré actualitzant i us ho diré...

Labanda, la meva amiga viu a Manresa i treballa a Navàs, però crec que al teu poble también hi ha estat, hi ha una caixa sabadell??? és que em sembla que va fer alguna suplència!!!

El tema Anglaterra va estar super bé, ho vam decidir. Jo tenia feina estable "de lo mio" però vaig pensar: o ara o mai. I així ho vam fer, la meva sorpresa és que quan estava allà em van trucar de la feina: torna, torna!!! jajaja i després d'un any vaig tornar així que em va surtir rodó.

L'experiència és molt maca pq fas molts amics d'arreu del mon, i mols d'aqui también eh!! Després tens amics per anar a visitar, al juliol vam estar a ST. Fermin amb un amic de Pamplona i fiesta loca, per exemple.

Jo hi repetiria...

JB i tu faras lluna de mel????
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dj. set. 18, 2008 8:48 pm

L'arcadi també em diu que estic enganxada al foro i que em prenc massa a pit les coses del casament.. però ell també entra al foro i tafaneja!!! jajajjaaa l'he vist més d'un cop!

Suposo que nosaltres tenim més obsessio pq ho volem tenir tot perfecte, que sigui genial, inolvidable per tothom... no?
ARARE

EntradaAutor: JB » dj. set. 18, 2008 8:51 pm

Nosotros el domingo no iremos porque nos vamos mañana.

LUNA DE MIEL?? pues si se puede iremos a venecia murano burano, etc, 4 dias y el resto pues a lo mejor vuelvo para galica!!

JJAJAJAJA LABANDA cuanta razon tienes jajajaja con Juanra!!!!
Hombre a pringar despues de decirme que es el el que quiere casarse y yo pringando con todo pues conmigo a todas partes. Bueno te he de confesar que no siendo parte del AMPA tambien lo meto en todas las fiestas a ayudarnos!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dj. set. 18, 2008 8:58 pm

buaaa, quin post més animat!!!!! y yo aquí sin hacer la cena aun!!!!!!

ARARE: doncs molt bé per l'experiència a UK!!! ben fet!!! Nosaltres ens conformem amb marxar-hi 4 dies per Halloween.... jops!
sí que hi ha Caixa sabadell, potser ha estat aquí!
el teu futur entra al foro????????????? que bo!! el meu ni jarto vino!!!! jolín, pero llavors hi haurà coses que no les podras explicar.... i està registrat i tot??

J&B!!! a donde sus vais que yo me entere?????????????? ijiijjiiiijijijiji
ah!!! y vamos, entonces a APECHUGAR!!! si fue él que dió el primer paso!!!!!!!! BUENAZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

VAIG A FER EL SOPAR QE SINÓ........................

DEMÀ DIVNEDRES!!!!!!!

per cert, a què et dediques Arare???
LABANDA

EntradaAutor: JB » dj. set. 18, 2008 9:04 pm

JAJAJAJA
A Venecia y alrededores, no dormir ahi mismo porque es mas caro pero solo iremos 4 dias.
Sin el crio. Y cuando volvamos pues nos lo llevamos y seguramente nos iremos para galicia!!! como lo añoro!!!

SI SI DE VERDAD QUE ES UN BUENAZO!!!!!!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: ARARE » dj. set. 18, 2008 9:10 pm

Jo soc Staffing & Development Coordinator que traducido es Coordinadora de Selecció i Desenvolupament (recursos humans) treballo a una empresa d'automoció... per això dic lo de la crisi....jajajjaja

En quant a lo del foro, no està registrat però sap la meva contrasenya i li va el maruejo que t'hi cagues jajajaj!!!

J&B Venecia tiene que ser precioso, muy romantico. No sabia que eras mamá!! Cuando he leído lo del AMPA me lo he imaginado!!!

Yo también os dejo que tengo que hacer la cena y mañana por fin viernes!!!!! Trabajo hasta las 2 y luego.. Fin de semana!!!!!

Bueno, me alegro mucho de haber estado hablando un ratillo. Me desconecto que sino me conozco... Mañana seguimos!!!

Un petonet mooolt fort a les compis!!!!
ARARE

EntradaAutor: JB » dj. set. 18, 2008 9:14 pm

Igualemnte arare!!!
Yo le cambie un poco la contraseña porque tambien la sabia asi que ya no entra seguro!!!

Bueno bueno hay que quedar ehh!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: xipieta » dj. set. 18, 2008 11:11 pm

eiss! si que heu escrit!!! jejejejej ara ja podré escriure més sovint, pq ja tinc internet a casa!!! :)
Avui he anat a veure vestits a una noia d'aquí igualada que els fa ella....i em sembla que ja m'he decidit i no miraré enlloc més!!! he tingut un flechazo!! jejejejejej
També he anat a buscar l'album de contactes (les fotos aquestes en petit de mostra que et dona el fotograf), que jo tampoc sabia que es deien així!! jejeje ens vam fer el previ el 6 de setembre i avui ja les hem pogut veure!!! son molt xules!!! un dia ple de novetats.... :O
en fi...marxo a dormir, que demà san tornem-hi!!!! Bona nit!
xipieta

Entrades: 16
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 11:59 am

EntradaAutor: JB » dv. set. 19, 2008 7:29 am

BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!!

MAdre que sueño!!!!!

Ya es viernes!!!

La semana que viene para algunos tiene dos lunes y dos viernes!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: ARARE » dv. set. 19, 2008 7:44 pm

Para mi!!!! El miércoles fiesta!!!! Que bien!!!
ARARE

EntradaAutor: ARARE » ds. set. 20, 2008 3:14 pm

Hola noies, tinc un dubte a veure que en penseu:
Avui hem anat a veure un DJ. Ens han donat molt bones referències pq no és el tipic que posa musica i ja està sinó que també fa "shows" que li diuen. Per exemple, si tens molts amics per donar nuvis, en comptes de fer lo tipic, ell monta una prova pq aconsegueixin els nuvis... No se. Pel que ens ha explicat ens fa un test de música, ens passa cançons per cada moment per tenir idees, posa el ball molt al nostres gust....

El cas és que és molt car, o això penso jo. Val 600 euros + 100 pq ha de posar un segon equip de música (un per la cerimònia i un pel ball). La veritat és que tampoc se el que valen altres dj però no em pensava que fos tan car. No ens cobra desplaçament ni extres per hores (estarà fins que el casament acabi, no hi ha res pactat d'hores).

Que penseu??? Quan valen els dj de ca n'alzina? I d'altres que hagueu agafat???

Espero les vostres opinions!!!!!
ARARE

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants