NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 4:57 pm

Pero com us deixen treballar en aquestes condicions???????????? :-/ :-/ :-/ .

Nena que ja sóm a la pàgina 50!!!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 5:11 pm

Tia... quan arribem a la 100 fem un sopar!!! de celebració de les 100 pàgines!! JAJAJAJA pos mira... em tenen aquí amb una polseguera i un agobio que és massa... stik fins i tot marejada... no sé rara... :-( :-( :-( Demà ja és divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 5:20 pm

Per mi perfecte!!! OBJECTIU: FER 100 PÀGINES PEL SOPARET!!!

Et queda poquet d'estar intoxicada :-)ok: :-)ok: jo també aviat plegaré i aniré a passejar una estona amb la Nina, a veure si m'airejo :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. set. 18, 2008 5:26 pm

Ei anima't molttttttttttttttt molttttttttttttt, si necessites algo m'ho dius eh!! Me'n vaig jaaaaaaaaaaaaaaa... fins demà....

soparet a les 100 pàgines :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. set. 18, 2008 5:29 pm

Fins demà guapa! *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: gemma84 » dj. set. 18, 2008 6:53 pm

Bona tarda a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja estic una mica mes actualitzada del que podia estar ahir, pero es que quan vaig entrar i vaig veure que tenia unes 6 pagines per llegir...agobio!!! a veure anire per ordre:

- Ahir tal i com us vaig dir vam anar al Resquitx, ens van fer anar a Mollerussa i no a la finca, si he de ser sincera em va descepcionar una mica, l'home que ens va atendre va venir amb els menus del Resquitx i no de la finca, l'unic que va fer va ser llegir-nos els menús que portava tal i com estaven escrits al foli, i ens va dir que teniem que afegir uns 20 o 30 euros més.
La veritat es que molt molt no em van agradar els menús,no se si va ser per la manera com m'ho va vendre o es que realment els vaig trobar una mica massa elaborats i hi havia molts plats que no havia sentit mai i molt molt sofisticats, nu se....igual es que soc més tradicional o es que em va faltar veure la finca, pero m'esperava sortir amb mes ganes de fer-ho allà i al contrari, vaig sortir força desanimada! dimecres segurament anirem a veure la finca i m'imagino que llavors canviare una mica de pensar.
Els preus la veritat que no me'ls va deixar molt clars, hi havia un menu de 99 euros i un de 99 i un parell de 102... nu se...jo hi anava preparada per sentir: 165! jejejjeje, quan vaig sortir de Margalef i la Prats vaig fer-ho més animada, em devien vendre millor el producte! estic feta un lio!!
Ara quan arribi l'Enric potser anem al Petit Català, a veure que ens diuen. Jo volia decidir aquest finde pero crec que encara no podre fer-ho pk no estic convençuda, vull mirar i buscar algun lloc més, m'agradaria veure la Dida ( crec que es diu així, no ho conec, pero com que n'he sentit a parlar... que tal esta?? ho sabeu??? i también m'agradaria anar a veure els castell d'albatarrec abans de decidir cap on decantar-me.

-Miriam he vist la foto amb el vestit.... estas guapissima!!!!! en serio! i tambe he vist les del teu piset i la veritat que es molt xuli! es veu super acollidor! estareu super be, segur!!!

- Estava intentant fer un text força llarg per a veure si arribava a la pagina 100! jejjejeje, ja tinc ganes de que es faci aquest sopar! m'ha semblat una idea excel.lent, amb el pas que anem, pero, no crec que quedin massa dies per q tinguem que tornar-nos a veure!
Pel que fa a Ikea, jo ja vaig comentar que nosaltres tenim el despatx, i la veritat es que hi han coses monissimes! aixó si....vigileu que despres a l'hora de posar-les a l'ascensor i poden haver-hi sorpreses!!!!jejejejje (tal i com us vaig explicar, poc va faltar per tenir que portar 4 armaris de 2.36 per les escales fins al 4r pis!)

-Pel que fa al cataleg, jo también el porto a tot arreu, el dia que vam anar a dinar a casa de la meva avia com no me'l vaig emportar i em va dir, ja mires vestit??? i jo..... i tan que si! començo agafar idees, i despres ella también es va passar forá estona mirant, comentant i aportant la seva opinio!

- Ja per últim: la Benvinguda a les noves!!!!! i a escriure força per a que les 100 arribin força aviat!!

mOltS pEtOnETsssss a totesssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: gemma84 » dj. set. 18, 2008 8:48 pm

Al final no hem anat enlloc, l'Enric ha arribat tardíssim i ja no era hora d'anar enlloc, a veure si dema hi ha una miquetona mes de sort i podem anar de visita a algun altre lloc.

Petonets per a totes i naniiiiitttttttttttttt!

Dema quan arribi a la tarda ja em posaré al dia!

FINS DEMA FANTÀSTIQUES!!!!!
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: miriameta » dj. set. 18, 2008 9:04 pm

A per les 100 pàginesssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ueeeeee *.-o-o.*

Hola gemmaaaa, gràcies jejejej a mi también me va agradar molt, dema a la nit us posare un altra fotito de la prova d´ahir, es que ara soc a Vendrell, me vingut a estar amb el meu petit, no podia esperar fins dema jijijij. S´ha d´aprofitar la festa que s´acaba rapidissim.

Una altra cosa gemma tu tranquil.la, a mi ma costat moltissim decidirme pel restaurant, i sempre, sempre trobes el lloc ideal. Anims, que estas mes aprop de trobarlo.

I per totes, hem d´arribar al sopar!!!!! a les 100 costi el que costi. Que no costara gens perque aqui cada dia es xarre una passada.. jejeje *.-o-o.* I per nadal al balneari!!!

Amunt les fantàstiques!!!! :mu::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dv. set. 19, 2008 6:57 am

Bon dia noies! :-)) :-))

No se noia, ara és anar mirant i comparant i el lloc que us doni més confiança, apostar per ell! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Miriameta, tens un pis molt bonic! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i nena, quina terrassa!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) ja m'agradaria tenir una terrassa així!!! Estic impacient per poder veure els altres vestits que et vas probar! :-///: :-///: :-///:

Lluneta, com va la intoxicació per la pols? :-( :-( ànims que ja sóm divendres i només treballes pel matí! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 7:14 am

miriameta ha escrit:A per les 100 pàginesssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ueeeeee *.-o-o.*

Hola gemmaaaa, gràcies jejejej a mi también me va agradar molt, dema a la nit us posare un altra fotito de la prova d´ahir, es que ara soc a Vendrell, me vingut a estar amb el meu petit, no podia esperar fins dema jijijij. S´ha d´aprofitar la festa que s´acaba rapidissim.

Una altra cosa gemma tu tranquil.la, a mi ma costat moltissim decidirme pel restaurant, i sempre, sempre trobes el lloc ideal. Anims, que estas mes aprop de trobarlo.

I per totes, hem d´arribar al sopar!!!!! a les 100 costi el que costi. Que no costara gens perque aqui cada dia es xarre una passada.. jejeje *.-o-o.* I per nadal al balneari!!!

Amunt les fantàstiques!!!! :mu::

Aposto pel nadal anar al balneari. FET!!!! Ja tinc ganes que arribi el relax pq no puc més!!! :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 7:20 am

ise ha escrit:Bon dia noies! :-)) :-))

Així no et va agradar com et van atendre? Qui ho va fer?? :-( Ja els hi vau dir que ho volieu fer a la finca?????? Però clar a les 8 de la nit quasibé ja és fosc i a la finca massa cosa no haguessiu vist :-/ :-/ Jo t'animo que la vaguis a veure...però si no t'ha agradat el tracte, hi ha molts més restaurants!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* De la Dida també m'he n'han parlat molt bé però jo no hi he anat mai i no et puc dir gaire cosa. On si he anat és a l'Espigol!!! *.-o-o.* El menjar està molt bé i el lloc és bonic! *.-o-o.* No se noia, ara és anar mirant i comparant i el lloc que us doni més confiança, apostar per ell! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Miriameta, tens un pis molt bonic! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i nena, quina terrassa!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) ja m'agradaria tenir una terrassa així!!! Estic impacient per poder veure els altres vestits que et vas probar! :-///: :-///: :-///:

Lluneta, com va la intoxicació per la pols? :-( :-( ànims que ja sóm divendres i només treballes pel matí! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bon dia!!! Anem a pams!! Com van els ànims ise?? Crec que et veig més animada... t'has animat sola o t'han animat? jijiji spero que estiguis millor.
Gemma no et creguis el que et van dir pq no és veritat això dels menús, t'han fet com a mi i a la ise la primera vegada que hi vam anar, i jo ho vaig calcular en base a aquests menús del restaurant i després la segona vegada em van donar la fulla real de la finca i no era el mateix, eren 20e més!!!. Ja us l'escanejaré i us la deixaré pq compareu, no té res a veure... deu ser una estratègia comercial que et fiquen el peixet per després picar, però no m'agrada això q fan. S'aprofiten que el lloc és bonic. No te'ls creguis t'ho dic jo! Ja saben prou els preus sinó d'on he tret la fulla jo? M'estic fins i tot plantejant si fer-ho allí, aquestes coses no m'agraden... :-( :-( a veure si aprenen!!!
Miriameta que ve que stiguis al Vendrell!!! Aprofita el dia de vacances!!! Avui ja és divendres!!! A la tarde relax!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 19, 2008 7:33 am

Bueno, algo més animada estic però des de les 2.30 de la nit que dono voltes pel llit!!! :-( :-( :-(

Ei Lluneta, passa'm això que et van donar, si us plau!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 7:44 am

Jo també em feia muntanyes però ara fa temps que no... no sé deu ser q m'estic fent gran!! T'he passo els preus aq nit o demà que no ho tinc aquí!! Perdó... Els escanejo i t'ho passo allí hi ha les condicions i lo que inclou el preu però tia no poden fer això pq si que saben els preus, van dient això i dsprés és una altra cosa... stik per fer-ho a les caves de Raïmat eh i deixar-los plantats això no m'agrada gens... :-( :-( Ànims!!! No és per desmoralitzar-te però en aquestes alçades no sé si trobarieu un lloc per fer-ho al 2009 a més si ho haguessis fet al 2009 poder no ens haguessim conegut totes i tindríem aq bon rotllo!! Ànims al 2010 que no falta tant!!! :-///: :-///: Tenim temps per arribar a les 100 pàgines i les 200pàgines i anar fent soparets!!!!!!!!!!!!!! Això és lo millor!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 19, 2008 7:55 am

jejejej que ho fem el 2010 SEGUR!!!! jejejeje que no us abandonaré!!! que us trobaria molt a faltar!!!! hi ha vegades que quan se l'hi fica una cosa al cap ja pots dir, ja que és com picar sobre un ferro fred! :o-o: :o-o: :o-o:

Escolta nena, mira-ho a les caves Raimat!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* no hi perds res per mirar-ho i així et quedaràs més tranquil·la! Jo de tu hi aniria aquest cap de setmana!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 8:01 am

No si ja sé com són hi he anat a una boda i els preus també els sé que ho va dir una noia aquí al foro de lleida, q per cert, no ha tornat més... No sé tia ho parlaré amb ell aveure què diu però es que la finca m'agrada molt molt... aveure dimecres què aclarim i decidim el què al final... Quan vegis el full ja me diràs què tal... a més que em va dir que feia poc que havien tret aquests fulls nous de la finca així que ho saben segur quins preus son lo que juguen a despistar. Clar a mi quan em van dir lo que a tu i a la gemma em vaig fer un excel amb els preus del restaurant, el iva + el plus de la finca i em sortia el més car 145 e!!! Clar, quan em van ensenyar el full de la finca em vaig quedar de pasta de moniato... Ara ise, hi has de trucar tu a veure què et diuen... això comença a ser divertit.
X cert Gemma qui et va atendre? Un tal Rubén?? Pq a mi aquest noi em va semblar molt majo... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 19, 2008 8:14 am

Nose noia, però si el dimecres ja voleu anar a donar la paga i senyal potser us ho haurieu de mirar bé abans... :-/ parleu amb ells a veure el preu final que us queda i després decidiu!!!
Jo hi trucaré o mi passaré la pròxima setmana a veure que em diuen...

Nena, és veritat! ens falten nuvies al 2010!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 8:30 am

ise ha escrit:Nose noia, però si el dimecres ja voleu anar a donar la paga i senyal potser us ho haurieu de mirar bé abans... :-/ parleu amb ells a veure el preu final que us queda i després decidiu!!!
Jo hi trucaré o mi passaré la pròxima setmana a veure que em diuen...

Nena, és veritat! ens falten nuvies al 2010!!!! :hmm:: :hmm:: :hmm::

Si tia... han desaparegut!! :-eh_:: Tu i jo aquí clavadetes cada matí, ens hauran de fer núvies d'honor!!! Aquí fidels cada matí xarrant... gràcies a tu se'm fa el matí més llevader!!! :-()-) Bé, dimecres decidirem... tachan!!!! Es que m'enfado quan passen aquestes coses i dsps em desenfado ràpid així que no sé... EL LLOC ÉS XUL.LÍSSIM. LES CAVES PASSA QUE NO TENEN JARDÍ... DA IGUAL AVUI STIK KM EL TEMPS, VARIABLE!!! no em facis cas...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 19, 2008 8:35 am

es veritat! jejejejeje nosaltres dos cada matí aquí!!! sembla que haguem de fixar!!! jejejeje però és que ara que hi ha poca feina m'aburreixo molt! :-( :-( necessito tenir més feina i anar una mica estressada!!! :-///: :-///:
Sort de tu!!! :-()-) :-()-)

A veure, has de ficar els dos llocs en una balança i llavors decidir!!! o escriure en un paper els pros i contres de cada lloc! :-/
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 19, 2008 9:30 am

Eiii!!!! que mhe hagut de canviar de lloc i d'ordinador... x aquestes obres ditxoses!!! Ara stik a un ordinador i no sé fins a quant hi podré estar!!! >.-<: >.-<: Quin rotllo de tot... a més avui no puc anar a esmorzar i tinc una gana... no m'ha donat temps de fer-me el bocata sinó arribava tard!!! Res, el menda ho vol fer allí, acabo de parlar amb ell, en fi... no serveix de res queixar-me... :-):-):-):
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. set. 19, 2008 9:54 am

:-)ok:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant