NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: aliaga79 » dv. set. 19, 2008 9:02 am

martolis ha escrit:holaaaaa!!!

nenes, que no queda res!!! I us asseguro que els últims dies són una bogeria, crec que no em donarà temps de fer-ho tot!!!!

Ara ja és oficial: començo a estar nervioseta!!! Quan faig algo de la boda se'm fa com un nus a l'estòmac... que ja ho tinc aquí!!!!

Una pregunteta... sabeu on són les clarisses de Tarragona??? He de començar a repartir ous per tot arreu, segons les prediccions la setmana que ve farà un temps de pena!!! (típic de sta tecla...) I jo no vull que plogui o Clos Barenys serà un barrizal, i se m'embrutarà el vestit, i les sabates... vull que faci sol!!!!!!

a la nit torno i us explico cosetes ("la crisis de los puros"). petonets!!!

A TARRAGONA NO SÉ ON SÓN MARTOLIS, PERÒ A REUS, ESTÀN AL COSTAT DEL SANTUARI DE LA MISERICORDIA... DAVANT DEL SAVECO...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dv. set. 19, 2008 11:54 am

PER CERT, LES FANS DE LOS HOMBRES DE PACO, TENIU UN REGALET AL MEU POST... JEJEJE
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: NATIBG » dv. set. 19, 2008 3:49 pm

Hola tarragonines com anem?
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: aliaga79 » dv. set. 19, 2008 3:51 pm

MIREU LA RECENT CASADA, QUÈ GUAPA!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: martolis » ds. set. 20, 2008 1:14 pm

Al Saveco de excursión esta tarde... no una docena, por lo menos les llevo 100 huevos y que empiecen a hacer pastitas!!!! Gràcies Aliaga!!!!!

Déu meu, que totes les prediccions diuen que plourà i farà tormenta!!!! jooooooo... vale que no m'he estressat gaire organitzant, però... potser no cal un sol esplèndid, però pluja no!!! i tormenta menys!!!!em veig sortint de casa en sabatilles i canviant-me a l'església.... que quan plou una mica el meu carrer és un riu!!!!

A otra cosa, mariposa... doncs sí, la crisis és tan forta que ja no ataca només els Bancs d'Inversió, o els Bancs de les "hipoteca basura", o les Borses... ¡¡¡hasta los puros están hechos polvo!!! Us explico: el meu novio vol donar puros, però els meus pares no estaven per la labor, pq deien que volien donar puros bons, però que llavors són uns 8 euros per puro i que és massa car (estic d'acord que és massa car). El cap de setmana passat sembla ser que els vaig convéncer de "puros sí", però repartint-los nosaltres (no posats a la taula). I l'altre dia, parlant per tlf amb la meva mare, se'm va ocórrer preguntar pels puros i em diu "es que hemos decidido que no habrá puros" i un altre cop el seu rollo dels puros bons/dolents. Em vaig quedar de pedra!! Que no ho havíem parlat ja?? Doncs tornem a estar com al principi, que sí, vale, daremos puros, però els puros ni els he ensumat, encara no se sap res d'ells (i en teòria s'ocupava la meva mare pq la noia que la cuidava quan era petita ara té un estanc)... Una cosa més a fer la setmana vinent!!!

Nota important: és un gran inconvenient no viure a la ciutat on et cases...

En fin nenes, que d'aquí una setmana, a aquesta hora, m'estaran pintant!!!!!!!!!! Per a la meva boda!!!! UUUUFFFFF, que fuerteeeeeeee
Imatge
martolis

Entrades: 39
Membre des de: dt. jul. 22, 2008 2:36 pm

EntradaAutor: martolis » ds. set. 20, 2008 1:18 pm

Neneeeeeeees!!!!!

Que el Servei Meteorològic de Catalunya diu que dissabte que ve farà sol!!!!!! yuhuuuuuu

Per què aquests són els únics que encerten, oi??? De la resta no me'n puc refiar, no????

:-///: : ban : *.-o-o.* *.*.*.*
Imatge
martolis

EntradaAutor: Arian1682 » dg. set. 21, 2008 7:40 pm

NATIBG ha escrit:Hola tarragonines com anem?

Wapiiii!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* com va el matrimoni??jejejejejeje estaves guapíssima tia!!!!

pues les d´ aqui esperant que passin els mesoooosssssss!!!! :-/

petons!!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dg. set. 21, 2008 7:42 pm

martolis ha escrit:Al Saveco de excursión esta tarde... no una docena, por lo menos les llevo 100 huevos y que empiecen a hacer pastitas!!!! Gràcies Aliaga!!!!!

Déu meu, que totes les prediccions diuen que plourà i farà tormenta!!!! jooooooo... vale que no m'he estressat gaire organitzant, però... potser no cal un sol esplèndid, però pluja no!!! i tormenta menys!!!!em veig sortint de casa en sabatilles i canviant-me a l'església.... que quan plou una mica el meu carrer és un riu!!!!

A otra cosa, mariposa... doncs sí, la crisis és tan forta que ja no ataca només els Bancs d'Inversió, o els Bancs de les "hipoteca basura", o les Borses... ¡¡¡hasta los puros están hechos polvo!!! Us explico: el meu novio vol donar puros, però els meus pares no estaven per la labor, pq deien que volien donar puros bons, però que llavors són uns 8 euros per puro i que és massa car (estic d'acord que és massa car). El cap de setmana passat sembla ser que els vaig convéncer de "puros sí", però repartint-los nosaltres (no posats a la taula). I l'altre dia, parlant per tlf amb la meva mare, se'm va ocórrer preguntar pels puros i em diu "es que hemos decidido que no habrá puros" i un altre cop el seu rollo dels puros bons/dolents. Em vaig quedar de pedra!! Que no ho havíem parlat ja?? Doncs tornem a estar com al principi, que sí, vale, daremos puros, però els puros ni els he ensumat, encara no se sap res d'ells (i en teòria s'ocupava la meva mare pq la noia que la cuidava quan era petita ara té un estanc)... Una cosa més a fer la setmana vinent!!!

Nota important: és un gran inconvenient no viure a la ciutat on et cases...

En fin nenes, que d'aquí una setmana, a aquesta hora, m'estaran pintant!!!!!!!!!! Per a la meva boda!!!! UUUUFFFFF, que fuerteeeeeeee

ajjajajajaja quin estrés tia!!!! ja ens explikras com acaba la crisi dels purooosss!!!

neni la setmana que ve a aquesta hora ja estaras casada!!!!!!!!on vas de loney moon???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

besis!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dg. set. 21, 2008 7:44 pm

martolis ha escrit:Neneeeeeeees!!!!!

Que el Servei Meteorològic de Catalunya diu que dissabte que ve farà sol!!!!!! yuhuuuuuu

Per què aquests són els únics que encerten, oi??? De la resta no me'n puc refiar, no????

YUPIIIII YUPIIII!!!! i tant que sí ha de fer sol!!! diuen que durant la setmana farà mal temps però el finde s´ arreglarà!!!millor que ho descarregui tot durant la setmana neni!!!!!!!!! :-)) :-)) ja voras com si!!!!

i no te´ n fiis de la resta!!!!jajajajajjajaja
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dg. set. 21, 2008 7:45 pm

aliaga79 ha escrit:PER CERT, LES FANS DE LOS HOMBRES DE PACO, TENIU UN REGALET AL MEU POST... JEJEJE

OH OH OH!!! com tu curres tiaaaa!!!! aix es que tik més enganxada que mai!!!bueno de fet...em trago totes les series però aquesta i el internado són les meves prefes!!!jejejjejeje
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dg. set. 21, 2008 7:50 pm

Papallona_RyR ha escrit:
Arian1682 ha escrit:PAPI CHULI ON ETS??? FA DIES QUE NO ET CONECTES.....

Ariannnnnnnnnnnnnn

ja veus a kines hores estic currant i les classes i natació....
jajaj

vaig de culet pero aviat TORNAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

al ataquerrrrrrrrrr :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

os trobo mooooooooooolt a faltarrrrrrrrrrrrrrrrrr

tu com jo portes??? lo del disimulo??? jajaj
jo crec que ho faig prou bé... pero tinc un radar al cap i quan surt la paraula Boda... allí que miro i em fico a escoltar jajajaj

Wapiiiii!!!!!!! jo también te trobo a faltar per aquiii!!! organizate organizate que no pot ser que et posem falta eh!! :-))

neni el disimulu va k t kgs!!!!! jo crec que ho estic fent prou bé!!!! però en pic passi nadal jo ja no soy conciente de mis actos y ja ho soltaré a la primera de canvi jejejjejejejejejjee!!!!!!!! jo también tinc un radar però camuflat per si de cas sospiten jejejejejejejje....a la gent que em pregunta els dic...uix es que és molt car això de casar-se ja estem bé com estem...jejejejjejeje

petons!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 22, 2008 9:26 am

Ariannnnnnn
jo cada vegada disimullu menos jajajaja

aixxxxxxxxxx

pero me sento una mica estacada... es que no puc adelantar més coses...

he fet una altre pedido amb vistaprint... amb logo nou... triga 21 dies en arribar.. pero ja us ho ensenyaré!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 22, 2008 10:09 am

Arian??

tu no tens la pagina de nuvis.org...
t'anava a escriupero pero...no .... no ta
Papallona*

EntradaAutor: NATIBG » dl. set. 22, 2008 2:23 pm

MARTOLIS PER LA MEVA BODA DESDE UNA SETMANA ABANS POSABA PLUJA!!!!

TOTA LA SETMANA DOLENT I EL DIVENDRES A LA NIT EL GRAN XAFEC!!!! VA PLOURE TOT EL QUE NO HA PLOGUT EN TOT L'ANY I EL DISSABTE VA AGUANTAR COM UN CAMPIO EL TEMPS AIXI QUE TRANKILA DESDE AQUI PENSARE EN TU!!!!

PER CERT ENHORABONA!!!

ON ET CASES?

ARIAN!! BÉ IGUAL QUE ABANS!JEJEJEJE
Ja hem emprés el nou camí.... jxs
Imatge
Imatge
NATIBG
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13844
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 11:50 am
Ubicació: Valls

EntradaAutor: Papallona* » dl. set. 22, 2008 4:06 pm

ELENA_I_OSCAR ha escrit:BONES!!!

QUINA ILUSIÓ ARIAN!! ANIRÀS DEVANT MEU!! LA TRINI ES MAQUISIMA I EL CASTELL IMPRESIONANT. EL QUE PASSA ES QUE CREC QUE LA SALA ES POTSER UNA MICA PETITA PERQUE NOSALTRES SEREM UNS 130 I AVUI HE PARLAT AMB UNA CONEGUDA QUE HI VA ANAR DISABTE A UNA BODA I M' HA DIT QUE EREN 100 I JA ESTAVEN ESTRETS. PERÒ VAM QUEDAR AMB LA TRINI PER VEURE EL CASTELL AMB LES TAULES PARADES ABANS D' UNA BODA I LI COMENTAREM. A MI AIXÒ EM FA UNA MICA DE POR.... JA HEU DONAT PAGA I SENYAL?? BUF, QUINA SORT TENIRTE I PODER COMPARTIR NEGUITS E IDEES AMB TU, JEJE!!

RAQUEL, AQUEST FINDE EM ANAT A CLOS BARRENYS I LA VERITAT ES QUE VAM SORTIR MOLT DESCONTENTS. NOSALTRES VAM PARLAR AMB LA MARIA I LA VERITAT ES QUE ENS VA DEIXAR MOLT A DESITJAR. NO ENS VA EXPLICAR RES DELS MENUS, SIMPLEMENT ENS VA DONAR LA CARPETETA I ENS VA ENSENYAR LES INSTALACIONS. EN 20 MINUTS JA EREM FORA!! I NO ENS VA AGRADAR GENS EL TRACTE QUE VAM REBRE. NO SE, SUPOSO QUE ES COM UNA LOTERIA. TU VAS FER EL TRACTE AMB LA MARIA TAMBÈ??

ARIAN, ENCARA QUE ENTRIN MES FORERES DE TGN NOSALTRES SOM UNIQUES, EH?? SEMPRE SEREM LES 3 MOSQUETERES!! UN PETÓ WAPES

elena t'he contestat per privi...
pero la veritat es que esta agafant bastant mala fama ella....
Papallona*

EntradaAutor: aliaga79 » dl. set. 22, 2008 5:16 pm

martolis ha escrit:Neneeeeeeees!!!!!

ENHORABONA, MARTOLIS!! JO TAMBÉ HE SENTIT QUE FARÀ SOL!!!
SEGUR QUE SI"!!!!
PERÒ VES A LES CLARISSES, PER SI DE CAS...
VAJA HISTÒRIA AMB ELS PUROS... AL FINAL QUÈ FARÀS?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. set. 22, 2008 5:17 pm

Arian1682 ha escrit:
aliaga79 ha escrit:PER CERT, LES FANS DE LOS HOMBRES DE PACO, TENIU UN REGALET AL MEU POST... JEJEJE

OH OH OH!!! com tu curres tiaaaa!!!! aix es que tik més enganxada que mai!!!bueno de fet...em trago totes les series però aquesta i el internado són les meves prefes!!!jejejjejeje

JEJEJE... :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. set. 22, 2008 5:20 pm

PAPALLONA!!! QUE HE ANAT A LA TEVA PÀGINA DEL NUVIS,ORG... QUÈ XULO! COM HAS FET PER PENJAR LES CANÇONS?
ENHORABONA! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: martolis » dl. set. 22, 2008 8:52 pm

Us podeu creure que encara no tenim puros????? I demà és festa... i dimecres potser és massa just.... ¡¡esta crisis se va a convertir en un conflicto bélico!!!
Com el conflicte de situar les taules, crec que el millor seria assentar-nos el meu novio i jo a una taula, i els pares cadascun amb qui vol. Que pesadets s'han posat els sogres!!!! I com ells s'han posat cabezones i a mi em van fer una mena d'encerrona (si noies... la relació amb els sogres està molt bé quan sou solters però amb la boda... surt el monstre que tots portem dintre!!!), els meus pares han dit que ells tampoc volen cedir així que.... tenemos un marroncito muy bonito!! I dimecres hem de portar els plànol amb les taules al restaurant... i està tot pintat, com si hagués passat per una guarderia, de la quantitat de vegades que ho hem canviat tot de lloc!!!!
En fin... i, a més a més, encara tinc a casa els 6 metres de tul per a començar a embolicar regalets... i he de fer els saquets per als pètals... i crec que no tinc temps de fer res!!!
Imatge
martolis

EntradaAutor: martolis » dl. set. 22, 2008 8:54 pm

¡¡¡¡¡¡¡Falten 5 dies!!!!!
Estic impresionada....
:o-o:
Imatge
martolis