BODA EN DISSABTE O DIUMENGE???

un any fantàstic.

BODA EN DISSABTE O DIUMENGE???

EntradaAutor: La I » dv. set. 19, 2008 8:01 pm

Hola a totes.
Primer de tot, dir-vos que soc nova en aquest forum tot i que fa molt de temps que el llegeixo. El cas es que ara el seguire de manera mes continuada, ja que soc una de les que hem caso al 2009.
Encara no tenim data perquè estem dubtant sobre el dia.
DISSABTE O DIUMENGE.??
El restaurant per diuemenge es super bonic, de fet es el que m'agrada mes pero es clar, es amb diumenge i no ens casarien fins les 13.30.
Com ho veieu? creieu que es massa tard?
El restaurant de dissabte no esta gens malament però es clar. No es el que es l'altre!
De totes maneres ens casarem al mes d'agost i es probable que molta gent amb diumenge pugues fer tard si tenen vacances el dilluns.

Nu se! Estic feta un embolic!!!

Tenim que decidir-nos!

A veure que n'opineu i així igual m'ajudeu!
La I
:: núvia rookie

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Soribla » dv. set. 19, 2008 8:34 pm

Primer de tot benvinguda al forum!!!! personalment, jo prefeixo el dissabte perque encara que et cassis a l'agost pot ser que hi hagi gent que treballi al dia següent. Després els problemes amb la perruqueria, tant per tu com per les convidades. I si teniu ganes d'allarga la festa del casament, el diumenge hi han menys coses obertes....
No sé, jo preferiria DISSABTE. Aixó sí, si ho fas un diumenge, els preus del menus són molt més baratos igual que si ho fas un divendres!
Imatge
Soribla
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1208
Membre des de: dt. març 25, 2008 9:32 pm
Ubicació: SABADELL

EntradaAutor: MonicayMateo2009(MYM) » dv. set. 19, 2008 8:37 pm

home jo crec que si un es casa en disabte se aprofita mes el dia i aixi al dia seguent es pot descansar una mica mes que si et cases en diumenge, i la gente no estara tan cansada per anarhi
MonicayMateo2009(MYM)
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4937
Membre des de: dv. jul. 27, 2007 2:13 pm

EntradaAutor: amy29 » dv. set. 19, 2008 8:45 pm

hola! jo tambe penso ke millor dissabte, aixi parofites millor el dia. Lo ke jo no faria si vols un consell es casarme a l'agost, primer perke molta gent no anira al casament perke esta de vacances, i si et vols casar al migdia la gent es morira de calor, pero bueno es un consell.
amy29
:: núvia experimentada

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: Hansen » dv. set. 19, 2008 9:14 pm

Jo també soc de les partidaries del dissabte.
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Repo » dv. set. 19, 2008 9:32 pm

Sí, fent-ho dissabte tindreu/tindran tamps diumenge per descansar i dissabte podreu fer més festa, no?
Imatge
Repo
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 735
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:34 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 19, 2008 10:08 pm

Jo em caso el primer diumenge de setembre, i estic molt contenta. Em caso al mati i tindrem tot el dia per festejar-hu, a les 10 de la nit haurem acabat el ball i els que vulguin anar a casa aniran a casa, els que no vulguin marxar es vulguin quedar una mica mes amb nosaltres, pues alguna coseta farem i a sobre te hotel i enim habitacio alli i qui vulgui tambe si podra quedar.

Ens surt mes barat per ser diumenge i es tenen mes dates per escollir als llocs on mes demanda hi ha, perque els disabtes es el mes demanat.. Jo li vec ventatges jejejeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: irenusky » dv. set. 19, 2008 10:12 pm

hi ha molta gent que ve de fora o s'ha de desplaçar (un troç considerable) de casa al restaurant??? si és aixi lis nirà millor si és dissabte :-)ok:

però realment fes-ho quan volgueu i on us agradi més!

ahhhhh i per finalitzar.... BENVINGUDAAAAAAAAA *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Ana27 » dv. set. 19, 2008 10:17 pm

doncs jo prefereixo els divendres, així tens tot el cap de setmana per descansar i también et surt més económic :-)ok:
Imatge

Imatge
Ana27
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10551
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 11:22 am
Ubicació: Masquefa però de Sant Esteve Sesrovires

EntradaAutor: Evie » ds. set. 20, 2008 11:26 am

Hola La I!!1

Benvinguda al foro!!! ja ets una més a Lleida!

Personalment, jo també prefereixo la boda en dissabte, és el que diuen totes...les perruqueries ho tenen més fàcil, si la gent ve de fora, pots allargar més la festa i segur que tens un dia de festa després per recuperar-se jejeejjje, pero bueno, he anat a bodes en diumenge i també han estat molt bé. :)
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: arale020 » ds. set. 20, 2008 1:26 pm

Hola La I!

Jo em vaig casar un diumenge a las 13h i tot va sortir de conya!
La veritat és que ens vam decidir a casar-nos per l'octubre de 2006 y l'1 de juliol de 2007 ens casàvem.
Vam començar mirant dissabtes pero no hi havia res, y divendres no ens agradava. Així que ens vam decidir per diumenge al migdia y cap problema, a més ens va sortir més bé de preu tant el restaurant com el fotògraf.
Pels convidats, pensa que qui vulgui venir vindrà igual ja que jo creia que em faltaria molta gent i vam ser 180!!!
El ball el vam haver d'allargar perquè la gent no volia marxar, i finalment a les 23.30 vaig dir PROU!! No podia més, estava molt cansada, ja que la nit abans no vaig dormir i també em vaig llevar molt d'hora.

Ufff quina parrafada t'he fotut :-/ :-/ , ho sento... és que quan penso en el dia encara m'emociono.
Bé si necessites més consells, aquí estic. Espero haver-te ajudat.
Un petó
arale020

Entrades: 301
Membre des de: ds. gen. 20, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Jess_1981 » ds. set. 20, 2008 1:39 pm

A mi me gusta la opción del sábado. Asi tienes tiempo de descansar al dia siguiente.
Jess_1981
:: núvia d'argent

Entrades: 2614
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 10:46 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Neus2009 » ds. set. 20, 2008 2:33 pm

Hola!!

Crec que també depent molt si la gent es de fora o no. Si ve gent de lluny ho veig dificil pero si la gent es de per aqui no crec que sigui un inconvenient fer-ho diumenge, et surt tot més econòmic!!! Jo em caso diss pero es perquè vindrà molta gent de fora....

Pel que fa a les perruqueries si que trobaràs algú que et pentini a casa però serà més car...

Els convidats que realment vulguin venir a la teva boda vindran tan si es diss o dium. així que per aquesta banda estigues trankila!!

Espero haver-te ajudat una miqueta...
Neus2009

Entrades: 1415
Membre des de: dg. maig 04, 2008 4:11 pm

Dissabte

EntradaAutor: ISer » ds. set. 20, 2008 8:10 pm

Estic amb les noies de dissabte... i més si es a l'agost, ja que com molt bé ha dit algú per aquí molta gent marxa, arriba o estan de vacances i no tenen ni el cos ni les butxaques per bodes...

Nu se es una opinió...

Però bé, tan sabal serà el vostre dia i res ho pot espatllar vingui més o menys gent per vosaltres serà un dels dies més especials de la vostre vida, així que jo hem guiaria per el que us vingui de gust a vosaltres...

Un petonet i molta sort amb l'elecció... segur que l'encerteu!!

:-)ok:
Imatge
ISer

Entrades: 102
Membre des de: dv. ago. 01, 2008 3:32 pm

EntradaAutor: bet2009 » dg. set. 21, 2008 11:57 am

Nosaltres també ens casem el dissabte, perquè com totes dieu el diumenge és més complicat per tothom, sobretot per la peluqueria..
Imatge oriol_eli2009
Imatge
bet2009

Entrades: 183
Membre des de: dl. set. 24, 2007 3:35 pm
Ubicació: Mollet del Vallès

EntradaAutor: Nuria&Jose » dg. set. 21, 2008 12:30 pm

Benvinguda guapa!!

Jo prefereixo Dissabte sobretot per la gent ja que per nosaltres no hia ha problema perque al dia seguent es festa, pero a l'hora del ball la ent començarà a marxar i la veritat no fa molta gràcia. Una amiga meva es casaba en Diumenge i a les 20h de la tarda la gent començava a marxar.
Nuria&Jose

Entrades: 2620
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:30 pm

EntradaAutor: flit » dg. set. 21, 2008 1:24 pm

jo tambe soc partidaria del dissabte sobretot si la gent es de fora, però si la gent no es de fora tampoc no ho trobo malament, l'estiu passat vam estar a un casament el diumenge i si que va faltar molta gent perque tots eram de fora però els pocs que erem ens ho vam passar de conya fins a les 24:00 i a mes et surt mes varatet. Això has de ser tu la que desideixis. i a l'agost molta gent fa vacances i l'endemà no treballen i es poden quedar mes estona
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: Papita » dg. set. 21, 2008 3:09 pm

HOla!!!!!!!!!!!

Felicitats pel casament!!!

Jo penso que és igual en realitat dissabte o diumenge.. ahir viag anar de casmanet que va ser a la una, i ales 10 es va acabar i si avui hagués hagut d'anar a treballar, doncs no passa res..
i més si és a l'Agost, que generalment la gent surt més i estàs a una terrasseta prenent algo fins tard (t'ho dic jo que tinc una bar sota casa!!!)!!
Si el restaurant que et cases t'agrada més el de diumenge, jo no m'ho pensaria i el reservaria!!!!

ànims!! sigui com sigui la gent que realment vol estar amb tu, no crec que marxi més d'hora!!!!!
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: annaflis » dg. set. 21, 2008 7:50 pm

Hola! jo crec que es millor el dissabte, perque així l´endemà pots descansar. No ho se, es la meva opinió.
Petons. :-///:
annaflis

Entrades: 12
Membre des de: dg. set. 21, 2008 4:57 pm
Ubicació: Blanes (Girona)

EntradaAutor: La I » dg. set. 21, 2008 8:33 pm

Moltes gràcies a totes!
Sou genials! Super ràpid ja he tingut respostes!
Doncs veig que la majoria de la gent prefereix dissabte. Si. Jo de fet
també! Però si el lloc que m'agrada més no te lloc..........

L'església Santa teresita ens casaria a les 13:30 perque hi ha missa de 12:30 fins 13:15h

Vull mirar a la catedral perque he vist que fan missa a les 12 i per tant si ens puguessin casar en diuemnge i a les 13h guanyariem 30 minuts!
(ja seria algo per a estar mes trankila)

Miriamet on et cases? Ho dic perquè dius que a les 22h eu de marxar del restaurant.¿? A nosaltres ens han dit que podriem allargar fins que vulguessim. A més, tenim també l'habitació allí mateix. A veure si serà al mateix lloc!???

Arale, si que m'has ajudat. No hi ha massa gent que es casi amb diumenge i tu que si que ho vas fer i no et va anar malament!!!

Neus2009, com altres noies comentes lo de la peluqueria. Jo la peluquera es de confiança i no crec que hi hagues problema almenys per mi claro!

Per lo de la gent de fora. Crec que no hi ha ningu que sigui de fora.
Ell es d'un poble a mitja hora de lleida. Això es tot lo lluny que poden tenir casa alguns dels convidats.

També penso que si s'ha de fer amb diumenge, doncs millor a l'agost que la gent fa vacances que no al setembre que segur que tothom treballa dilluns.

Be doncs, demà anire a la catedral a veure que hem diuen.

Gracies a totes.
La I

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm

Següent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants