CASTELL DE TAMARIT

un any fantàstic.

CASTELL DE TAMARIT

EntradaAutor: YO9 » dg. set. 21, 2008 12:02 pm

Hola! soc nova i m'estic iniciant amb això del Foro i també de la boda...o sigui que a veure si aconsegueixo conectar-me... Bueno la setmana vinent anem a visitar el Castell de Tamarit amb Christian...i des de que vaig veure el castell per internet...em vaig quedar totalment enamorada!!!
Buscavem un lloc especial amb vistes al mar per fer la ceremònia i aquest encaixa...l'unic problem el preu però, per una mica més... Algú té referències d'aquest lloc amb Crhristian? S'accepten tot tipus d'opinions i informacions que tingueu!!!! Gràciesssssssssss :-):-):-):
YO9

Entrades: 2
Membre des de: ds. set. 20, 2008 11:27 am

Tamarit

EntradaAutor: xkahn » dg. set. 21, 2008 2:15 pm

Hola! Et puc dir que:
- el castell de tamarit és preciós, el més especial és l'aperitiu fora al costat del mar. Això és fantàstic en totes les bodes que he anat allà.
- REspecte a la resta, hauries de demanar referències de Christian, jo això ja no ho sé.
-També m'han dit que ara han de vigilar amb l'hora d'acabar per la nit perquè els poden posar multa si es passen. Això "m'ho han dit" o sigui que el millor és que parleu directament amb el lloc a veure quantes hores podeu ampliar.

Ja està, Tamarit és un lloc emblemàtic i tothom en surt content. Espero que vagi molt bé.
xkahn

Entrades: 9
Membre des de: dt. set. 16, 2008 2:43 pm

EntradaAutor: mimijordi » dg. set. 21, 2008 6:21 pm

hola i benvinguda!a veure jo sempre m'agradat tamarit i quan vam decidir de casar-nos va ser el primer lloc q vaig anar a veure, pero ... em vaig pendre una decepció pel preu, surt per uns 155€ em sembla i pel meu pressupost es disparava...
es questio de fer numeros i si pots et dic q es lloc magic... q hi hagi sort ja ens explicars!! *.-o-o.*
Imatge Imatge
mimijordi
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 817
Membre des de: dv. maig 30, 2008 10:30 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: LIDIATGN » dt. set. 23, 2008 8:50 pm

hola wapa!!

Sóc Lidia, i em caso al castell però amb AG PLANNING que surt més económic, realment és un lloc preciós i ple d'encant, espero servir-te d'ajuda.
besitos
LIDIATGN

Entrades: 45
Membre des de: dv. juny 20, 2008 8:05 pm

EntradaAutor: xelahu » dl. set. 29, 2008 7:01 pm

hola,
Yo me caso en noviembre en el Castell de Tamarit, y lo hago con Christian´s la verdad que todo muy bien de momento yo estoy muy contenta son muy cuidadosos en todos los detalles.
Espero servirte de ayuda.
xelahu
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:59 pm

EntradaAutor: MONTSESABADELL » dc. des. 31, 2008 10:24 am

HOLA GUAPAS, YO ME CASO EL 31 DE OCTUBRE, EN EL CASTELL DE TAMARIT, TAMBIEN CON CRISTIAN, Y DE MOMENTO MUY BIEN!!!

AUNQ NO EMPEZADO CON NADA, SOLO TENGO EL SITIO!!X CIERTO ALGUIEN A HABLADO CON EL CURA, SABEIS ALGUNA A Q HORA HACE LAS CEREMONIAS, SI SON DE MAÑANA, ME PREOCUPA XQ VENGO DE BARCELONA, Y SI LO ACE MUY PRONTO, PUEDE SER FATAL!!!

BESOS!!
Imatge
MONTSESABADELL

Entrades: 101
Membre des de: dj. des. 18, 2008 11:07 am

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants