NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dv. set. 19, 2008 10:05 pm

Doncs això de deixar-te de banda s'ha acabat!!!! :-)) :-)) :-)) aquí nosaltres sóm igual que los mosqueteros "todos por una y una para todas" *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ara t'envio un privi!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dv. set. 19, 2008 10:11 pm

ei bonica que jo ja tanco l'ordenador que estic bastant cansada! :o-o: :o-o:

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaccccccccccccccccckkkkkkkkkkkkssssssssssssssss!!!
ise

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 19, 2008 10:12 pm

Bona nit wapetona, jo vaiga sopar i a dormir tambe.

muacs!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: gemma84 » ds. set. 20, 2008 10:38 am

Hola wapes!!!!!

Lluneta gracies per enviar-me els menus, aquets mati els he vist i realment no es el full que hem van donar a mi, els meus fulls es veuen clarament que són del Resquitx de Mollerussa i no el menú de la Finca, A mi també em va atendre el Ruben, també em va semblar un noi majo, peró debia ser que vam anar-hi massa tard i al no anar a la finca doncs clar.... no te'n fas la idea... però bueno, de totes maneres hi anirem a veure-la i segur que canviem d'opinió! no es el mateix veure el restaurant de Mollerussa que estar a la finca, segur que quan vegi all'o em quedo al.lucinada! ja m'hi vaig quedar quant la vaig veure passant amb el cotxe!!!!

Avui aquesta anirem a sopar amb els meus pares i dema amb els seus i comentarem una miquetona el que em vist fins ara! ja us informaré sobre si hi ha hagut eleccio final o no! jejejejeje. Jo de moment potser on ho faria seria al Palau de Margalef, però bueno....encara no hi ha res segur.

Per cer...jo també m'apunto al balneari!!!! uffffffffffffffff........quines ganes!!!!!! :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)

Nenetes us deixo que ahir vaig arribar que no em trobava massa be, al cole a la tarda fa una calor espantosa i al entrar al cotxe amb l'aire doncs el contrast em va matar!!
Molts petonets boniques!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: Visitant » ds. set. 20, 2008 11:23 am

gloria argiles ha escrit:Doncs ja fa molts anys que vaig plegar pq vaig acabar agobiadissima, prò treballava a l'Halcon. Un consell, escolta la cosina del teu xicot, Riviera Maya es molt xulo però Nova York, és parada indispensable... Jo ho faria

Nena!!!! Tu ets la gloria argiles de Tarrega, que ara estas treballant a Vila-sana a Ramaderies Salado, oi???? Pues si nosaltres ens coneixem i molt, osti quina bona noticia, aixi que us caseu el 2010, quina gracia enterar-me que et cases xafardejant aquest foro!!!!!!
Jo de moment no vull donar res a llum pk sino....ja se sap , pero bueno tambe tenim previst de fer-ho porai, porai...... Ah!!!! dona-li molts records a l'Andreu, jejejeje......
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. set. 20, 2008 5:12 pm

Ei gloria!!! es que m'he tornat a conectar una altra vegada per a veure si hi havia novetats i veig que tot continua igual, pk deunido com avancen les converses en aquest foro
:-///:
Teniu bastant clar el lloc que us agrada ja oi? *.-o-o.* us agradaria la finca del Resquitx, a mi me n'han parlat bastant be, jo no l'he vist, i el viatge tambe no? al Canada o a Argentina, deunido :mu::

Amb les altres a veure si parlem una mica pk jo m'he d'assabentar de bastantes cosetes i veig que vosaltres ja esteu bastant adelantades.

Be gloria, quan ens veguem ja li donare l'enhorabona a l'Andreu a tu ja te la dono ara :-///:
He llegit que ja estaves estressada i tot, pero si falta molt.....i que l'Andreu esta pendent dels examens encara, bueno ara ja li queda poquet, anims :-eh_::
Visitant

EntradaAutor: lanoelieta » dg. set. 21, 2008 9:19 am

Hola noies!!!

Quans dies....!!!No he tingut temps de res aquesta setmana!!!

De dilluns a dimecres treballant a saco i dijous vam marxar cap a València, al concert de la Madonna (per cert va ser espectacular!!que bé que m'ho vaig passar!!!), i hem aprofitat per quedar-nos el cap de setmana, vam arribar ahir i ara marxem cap a Calafell a veure uns amics que no se quan temps fa que no ens veiem i que no saben que ens casem!!!

Volia llegir-vos però...com escribiu!!uns dies sense conectar-me i tinc molta feina enrraderida...!!!

Si no arribem massa tard hem conecto aveure que dieu!!
Imatge
lanoelieta

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 21, 2008 6:46 pm

Nenessssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!! ja soc aqui jijij al final me ne anat de cap de setmana a la vall d´aran, oi que be mu he passat.
Jo ja pensava venir i trobarme mil paginetes mes pero bueno, els findes la gent no s´hi conecte gaire. *.-o-o.*

Al final no he pogut anar al mas de sant llei i aixo que m´hagues agradat pero un finde amb la familia tots juntets de vacancetes no es presente cada dia. La familia s´ha de cuidar. :o-o:

Gemma cuidat, no et fiquis malalta que els teus nenes et necessiten jejejej i has d´estar be per anar a veure la finca i decidirte :D :-)

Hola Noelieta ja tens feina a llegir pagines i mes pàgines jejejje si jo em queixo d´una o 2 imaginat 7 o 8 :p :-)

Demá començo ja les clases i nomes podre conectarme a la nit i al mati aquesta setmana.

Besitos!!!!! :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:24 pm

miriameta ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Visca les fantàstiques i lo bones jardineres que som!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Com pot ser que estigui tant a gust jo i tan feliç amb vosaltres si fa poquisim que us conec. Us feu estimar eh!!!
Soc part del grup, :-) a mi que sempre ma deixat tothom de banda..

Sou uns celets!!! : kissd :

A mi també em passa... sou totes uns celets!! Tinc ganes de fer una altra kdada!!! :-)) :-)) :-))
Miriameta i tant que ets part del grup i la primera ara mateix pq ets la primera q et cases... l'exemple a seguir!!! jejejeje :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:25 pm

lanoelieta ha escrit:Hola noies!!!

Quans dies....!!!No he tingut temps de res aquesta setmana!!!

De dilluns a dimecres treballant a saco i dijous vam marxar cap a València, al concert de la Madonna (per cert va ser espectacular!!que bé que m'ho vaig passar!!!), i hem aprofitat per quedar-nos el cap de setmana, vam arribar ahir i ara marxem cap a Calafell a veure uns amics que no se quan temps fa que no ens veiem i que no saben que ens casem!!!

Volia llegir-vos però...com escribiu!!uns dies sense conectar-me i tinc molta feina enrraderida...!!!

Si no arribem massa tard hem conecto aveure que dieu!!

Tranquil.la per aquí vaig ficar un resum jo... ves-lo llegint... :-)) :-)) Es que som unes xarraires i km ke hem kdat q a les 100 fem un sopar doncs nem xarrant a veure si arribem aviat...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:29 pm

gemma84 ha escrit:Hola wapes!!!!!

Lluneta gracies per enviar-me els menus, aquets mati els he vist i realment no es el full que hem van donar a mi, els meus fulls es veuen clarament que són del Resquitx de Mollerussa i no el menú de la Finca, A mi també em va atendre el Ruben, també em va semblar un noi majo, peró debia ser que vam anar-hi massa tard i al no anar a la finca doncs clar.... no te'n fas la idea... però bueno, de totes maneres hi anirem a veure-la i segur que canviem d'opinió! no es el mateix veure el restaurant de Mollerussa que estar a la finca, segur que quan vegi all'o em quedo al.lucinada! ja m'hi vaig quedar quant la vaig veure passant amb el cotxe!!!!

Avui aquesta anirem a sopar amb els meus pares i dema amb els seus i comentarem una miquetona el que em vist fins ara! ja us informaré sobre si hi ha hagut eleccio final o no! jejejejeje. Jo de moment potser on ho faria seria al Palau de Margalef, però bueno....encara no hi ha res segur.

Per cer...jo també m'apunto al balneari!!!! uffffffffffffffff........quines ganes!!!!!! :--=-) :--=-) :--=-) :--=-)

Nenetes us deixo que ahir vaig arribar que no em trobava massa be, al cole a la tarda fa una calor espantosa i al entrar al cotxe amb l'aire doncs el contrast em va matar!!
Molts petonets boniques!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Lo del balneari al nadal ho mirem ok??? Jo ja en tinc ganes...
Ja ens diràs que t'han dit els pares i ke heu decidit... ok?
Ànims amb els nens!!! Són la cosa més mona del món!! M'encanten!! M'he equivocat de professió :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:33 pm

Ise!!! Vas mirar lo dels preus??? A que no és lo mateix??? No entenc res pq si a la gemma els va atendre el rubén i a mi también, pq ens van donar preus diferents?? Si els preus ja els tenien de fa temps els de la finca??? No entenc res!!!! Es igual...
Demà al igual no em puc connectar fins més tard al matí pq no tinc ordinador... ok? Així ke et desitjo els bonssssssssss diesssssssssssss ara!! >.-<: >.-<: Ànims que som dilluns!!! (Quina merda) :--( Espero que no m'anyoris gaire aq troset que no hi seré aq matí... jejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 21, 2008 7:37 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Visca les fantàstiques i lo bones jardineres que som!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Com pot ser que estigui tant a gust jo i tan feliç amb vosaltres si fa poquisim que us conec. Us feu estimar eh!!!
Soc part del grup, :-) a mi que sempre ma deixat tothom de banda..

Sou uns celets!!! : kissd :

A mi també em passa... sou totes uns celets!! Tinc ganes de fer una altra kdada!!! :-)) :-)) :-))
Miriameta i tant que ets part del grup i la primera ara mateix pq ets la primera q et cases... l'exemple a seguir!!! jejejeje :-)) :-))

Quedadaaaaaaaaaa!!!!!!!! voto a favor!!!!!!!!!!!!! jijijiji :-) Gràcies wapa!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 21, 2008 7:41 pm

Siiiiiiiiiiiii!! Tia a mi m'agrada el tercer vestit, perdona que no t'ho he dit!! M'he despistat!!! Tu si que ets wuapa i deixa't d'òsties... ara q jo sóc igual que tu eh... tinc l'autoestima per terra!!! ens hem d'animar mútuament aquell dia seràs la més guapa de lleida... >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 21, 2008 7:50 pm

jejejejje, a mi tambe m´agrade el tercer, aquest tipus m´agrade molt i molt i a la foto no esta perque mel va posar despres pero amb el vel... vaig alucinar... ooooo

Pero a vegades me miro la primera foto i tambe m´agrade l´estil... ja veurem el dia 3 d´octubre quan me probi el model sal i d´altres del rosa clara jejeje i hem d´anar totes a casajuana. que memociono sola quan hi penso!!!!

Gràcies wapa!!! Tu l´autoestima ben amunt.. amb mi amb l´autoestima baixa ja en tenim prou :o-o: jejeje

muacss
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. set. 22, 2008 7:01 am

Bon dia nenes! :-)) :-))

Estic rebentada!!! :-( Ahir vam anar a port aventura amb els meus cosins i deu meu! no es cansen!!!!! :-/ :-/ això si, al tornar es van mig adormir els dos! jejejeje Pobre Enric, va acabar d'atraccions i nens fins al monyo! :star:: :star::

Lluneta, que em deixes sola aquest mati???? :-( :-( :-( :-( Els preus si que els vaig mirar, si! Aquesta setmana m'hi passaré! Que hi anireu el dimecres vosaltres??

Miriameta, ja saps que quan vulguis anar a Casajuana només cal que ens diguis el dia!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Gemma, que vau decidir algo amb els pares??? Com et trobes avui??

Noelieta, quants dies! Així que va estar bé el concert de la Madonna? Hi devia haver una gentada...

Vaig molt adormida però em sembla que hi havia una noia nova :hmm:: :hmm:: :hmm:: si és així benvinguda!!! i explicans cosetes teves!!!

PD: Res d'ànims per terra!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ise

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 22, 2008 9:37 am

Bon dia Ise, que semble nit perque esta el cel negre i plou bastant....

Aquesta setmana vaig ja a clase per la tarde i quan sapigui avui els horaris sabre si tinc algun dia de festa o algun que acabi aviat ejejej aixi podrem anarhi una tarde que puguem totes :D

Port aventura canse de per si i si vas amb els nens... canse el doble, aixi que avui prentu en calma jiji.

Com es presente el dia?????
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. set. 22, 2008 10:10 am

Hola guapa! :-))

Doncs ara aquí està plovent i amb ganes! :--( :--( i he d'anar al banc i el paraigua és a casa! :-( :-( em fotre molla com un gat!!!

Quan sàpiguis els horaris ja ens ho diràs! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: ja tinc ganes de tornar-te a veure vestida de novia! :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: miriameta » dl. set. 22, 2008 10:18 am

Ara sembla que ha parat una mica, me donará temps d´anar a comprar pintura jejeje la pistatxo.. i si algun dia d´aquets voleu pintar, jo us invito a ajudarme que ja has vist el menjador... jiji :-)

Vigila no et mullis que no es gaire agradable portar la roba molla i pots agafar una bona galipandria... a cuidarse!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. set. 22, 2008 1:22 pm

Ja torno a ser per aqui! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Miriameta ja has comprat la pintura?

Jo m'he fotut bastant molla! :-( Quan era al banc que havia aconseguit aparcar al davant, em truquen de l'oficina que tenia una client esperant...au torna cap a l'oficina i deprés al tornar al banc he hagut d'aparcar llunyissim!!!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants