Autor: martolis » ds. set. 20, 2008 1:14 pm
Al Saveco de excursión esta tarde... no una docena, por lo menos les llevo 100 huevos y que empiecen a hacer pastitas!!!! Gràcies Aliaga!!!!!
Déu meu, que totes les prediccions diuen que plourà i farà tormenta!!!! jooooooo... vale que no m'he estressat gaire organitzant, però... potser no cal un sol esplèndid, però pluja no!!! i tormenta menys!!!!em veig sortint de casa en sabatilles i canviant-me a l'església.... que quan plou una mica el meu carrer és un riu!!!!
A otra cosa, mariposa... doncs sí, la crisis és tan forta que ja no ataca només els Bancs d'Inversió, o els Bancs de les "hipoteca basura", o les Borses... ¡¡¡hasta los puros están hechos polvo!!! Us explico: el meu novio vol donar puros, però els meus pares no estaven per la labor, pq deien que volien donar puros bons, però que llavors són uns 8 euros per puro i que és massa car (estic d'acord que és massa car). El cap de setmana passat sembla ser que els vaig convéncer de "puros sí", però repartint-los nosaltres (no posats a la taula). I l'altre dia, parlant per tlf amb la meva mare, se'm va ocórrer preguntar pels puros i em diu "es que hemos decidido que no habrá puros" i un altre cop el seu rollo dels puros bons/dolents. Em vaig quedar de pedra!! Que no ho havíem parlat ja?? Doncs tornem a estar com al principi, que sí, vale, daremos puros, però els puros ni els he ensumat, encara no se sap res d'ells (i en teòria s'ocupava la meva mare pq la noia que la cuidava quan era petita ara té un estanc)... Una cosa més a fer la setmana vinent!!!
Nota important: és un gran inconvenient no viure a la ciutat on et cases...
En fin nenes, que d'aquí una setmana, a aquesta hora, m'estaran pintant!!!!!!!!!! Per a la meva boda!!!! UUUUFFFFF, que fuerteeeeeeee