Autor: Nata|ia » dc. set. 24, 2008 7:10 pm
Autor: torsaeann » dj. set. 25, 2008 8:21 am

Autor: dcrcmgv » dj. set. 25, 2008 11:05 am
Autor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 4:39 pm
torsaeann ha escrit:Nena¡¡¡¡
Moltes gràcies per mirar si saps alguna coseta d'aquest Restaurant¡¡¡¡
Dons mira, encara no tenim gaire clar el dia i no sap res la famili, primer volem tenir clar el restaurant i el lloc avanç de fer pública la notícia¡¡¡¡¡
Se que queda molt temps, però vull deixar llest el restaurant i llavors ja començaré a mirar fotògraf, vestit, detalls......QUINS NERVIS¡¡¡¡¡¡¡
Em fa molta ilu tenir contacte amb vosaltres, ja que soc nova aquí i ja m'estic enganxan't.
I tu que tal?

Autor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 4:41 pm
dcrcmgv ha escrit:Alguien me puede informar más concretamente sobre castell tallat??????????? alguien lo ha visitado???? que os ha parecido????? El catering creo que es de cal blay, qué tal es??por favor, contestadme rapido que estoy histercica por encontrar un sitio y me han hablado de este pero necesito más informacion y opiniones¡¡¡¡¡¡
besos a o toas¡¡
no se si alguna wapi de por aqui lo ha ido a visitar....

Autor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 4:42 pm
Nata|ia ha escrit:Jolin quina sort! jo demà ja m'he de llevar a les 5.30 per anar a la uni i ala tarda a treballar... la rutina diària, quin stress!! i per rematar se m'ha espatllat la rentadora, i ara em toca rentar a ma!!!!!!!!!!!!!!
no te arreglo??

Autor: torsaeann » dj. set. 25, 2008 4:46 pm

Autor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 4:52 pm
torsaeann ha escrit:Demà divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Demà vaig a veure el restauran les fonts de can sala, a veure que tal.... Per ara ha anat a veure L'Encanteri (guay), Try Port Cambrils (molt car i no em va agradar el menjador, no te finestres...) i el Regina de Salou (molt guay) ara em queda aquest i no se si sabeu algun altre restaurant que pugui ser econòmic.....
Molts petonets a totes guapetones¡¡¡¡¡¡¡
del que m´ han parlat también bé és l´ hotel Palas de la Pineda i el Mas Sedó , té menus de tots els preus el que a molta gent no li agrada es que fan més d´ una boda al dia...nu se.... a veure si alguna et pot dir alguns llocs mes!! 

Autor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 5:05 pm

Autor: Sara_80 » dj. set. 25, 2008 9:55 pm

Autor: Papallona* » dj. set. 25, 2008 10:07 pm
Nata|ia ha escrit:Jolin quina sort! jo demà ja m'he de llevar a les 5.30 per anar a la uni i ala tarda a treballar... la rutina diària, quin stress!! i per rematar se m'ha espatllat la rentadora, i ara em toca rentar a ma!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Papallona* » dj. set. 25, 2008 10:13 pm
torsaeann ha escrit:
Bones nenes¡¡¡¡¡¡ Jo també sóc de Tarragona¡¡¡¡¡
Estic miran't per casar-me el juny del 2010 i vaig mirar l'Hotel regina de Salou, algú em podria dir que tal?
Tenim contacte¡¡¡¡
Quina ilu¡¡¡¡¡¡¡¡¡![]()
![]()

Autor: Papallona* » dj. set. 25, 2008 10:16 pm
dcrcmgv ha escrit:Alguien me puede informar más concretamente sobre castell tallat??????????? alguien lo ha visitado???? que os ha parecido????? El catering creo que es de cal blay, qué tal es??por favor, contestadme rapido que estoy histercica por encontrar un sitio y me han hablado de este pero necesito más informacion y opiniones¡¡¡¡¡¡
besos a o toas¡¡

Autor: dcrcmgv » dv. set. 26, 2008 12:37 pm
Autor: torsaeann » dv. set. 26, 2008 10:25 pm

Autor: torsaeann » dv. set. 26, 2008 10:27 pm

Autor: Arian1682 » dg. set. 28, 2008 4:47 pm
jolin....i pensar que fa uns mesos era jo qui ho preguntava...es que tik enganxada nenis!!! això es va animant wapisss!!!!

Autor: torsaeann » dg. set. 28, 2008 8:55 pm

Autor: Arian1682 » dg. set. 28, 2008 9:49 pm
torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡¡¡
Merci per el tema del compte enrere però solsament he sigut capaç de posar-lo a l'escritori¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ com puc fer pq em surti sota com vosaltres......quin rotllo.....
Demà dilluns....donc si....a part porto tot el finde encustipada i a casona tancada.....
He estat llegin totes les pàguines d'aquest foro per posar-me el dia¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
He vist que vau fer una quedada¡¡¡¡¡ quan es farà un altre?
Boniques vaig a descansar que demà.....
Mua Mua Mua¡¡¡¡¡¡¡
ja tens dia decidit?????
no enserio espero que et recuperis!!!amb aquest temps ja és normal!!!!

Autor: JUDITH REUS » dl. set. 29, 2008 1:46 pm