CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Anuka » dl. set. 22, 2008 7:48 am

JB,

Tu que seràs la primera a ignagurar els casaments canalziners m'agradaria comentar-te si faràs cerimonia civil, i si us han recomenat de fer-ho fora. És que em fa por que al ser hivern-primavera ens faci fred i a fora faci una rasca de nasos.

Alguna ha estat en un casament civil dins la casa? Què tal és?

Aquest dissabte vaig anar al casament d'una amiga a Mas Can Ferrer i la preparació de l'"altar" per la cerimonia civil era preciosa, com és a Ca n'Alzina?

Anuka

Entrades: 19
Membre des de: dl. set. 15, 2008 10:45 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: JB » dl. set. 22, 2008 7:53 am

ANUKA pues no te puedo ayudar mucho. si yo me caso en enero pero todo depende de que dia hará.
A demas nos casamos por la mañana asi que si sale el sol se estara de coña.

ARARE DJ pues no se. nosotros traemos unos que ya conozco por otras ocasiones del colegio.
Pero ya hemos hablado con ellos para la musica y todo, y no hay problema con nada.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: LABANDA » dl. set. 22, 2008 10:51 am

Anuka ha escrit:JB,

Tu que seràs la primera a ignagurar els casaments canalziners m'agradaria comentar-te si faràs cerimonia civil, i si us han recomenat de fer-ho fora. És que em fa por que al ser hivern-primavera ens faci fred i a fora faci una rasca de nasos.

Alguna ha estat en un casament civil dins la casa? Què tal és?

Aquest dissabte vaig anar al casament d'una amiga a Mas Can Ferrer i la preparació de l'"altar" per la cerimonia civil era preciosa, com és a Ca n'Alzina?

BON DIA WAPES!! vaig rapid perque estic a l'escola i tinc poc temps...
et contesto per sobre i després ja continuaré.

BODA CIVIL A DINS, es preciosa també! si mires la crónica d ela RU&manel 2008 hi haurà fotos! jo hi vaig estar i realment em va agradar molt i em va tranquilitzar el fet que si plou hi ha un lloc alternatiu ben bonic.

vas estar a mas can ferrer??????????????? deu meu!!! que preciós!! era un dels nostres finalistes!!!! realment no se li pot demanar més! aquella taula de fusta eh??? wapa wapa!!! nosaltres el vam descartar per la carretera i perque consideravem que estava una mica massa lluny ja... pero l'haguessim agafat encantats!!!!! tot era perfecte!

tinc fotos del muntatge de la cerimònia a casa, a la tarda les puc posar!

petons!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. set. 22, 2008 10:53 am

JB ha escrit:ANUKA pues no te puedo ayudar mucho. si yo me caso en enero pero todo depende de que dia hará.
A demas nos casamos por la mañana asi que si sale el sol se estara de coña.

ARARE DJ pues no se. nosotros traemos unos que ya conozco por otras ocasiones del colegio.
Pero ya hemos hablado con ellos para la musica y todo, y no hay problema con nada.

Piensa en el viento que hace allí nomalmente tambien eh?? que es puñetero!! si hace sol yo la veo viable fuera, si no es muy extensa... pero vamos,lo dicho, que dentro es muy acogedor y queda realmente genial... la alfombra dentro es roja, a mi eso me encantó!!!
LABANDA

EntradaAutor: JB » dt. set. 23, 2008 8:16 am

Creo que tiene todos los numeros de que sea dentro pero tampoco es una cosa que me preocupe mucho. Me preocupan otras cosas.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: S&X » dt. set. 23, 2008 11:06 am

Bon dia!!

Ahir vaig tornar de Donosti :)
Vaig veure 3 bodes!! jo crec que em persegueixen :)

Arare, tema dj, no se gaire com està el mercat però no veig el preu excessiu, jo crec que cobren tothom por ahi. Però no em feu gaire cas.

El viatje.. primer voliem bali, després al Xavi li agrada Tanzania, también hem pensat que estaria bé las Vegas, NY,... però estem com vosaltres.. tema leuros és important! Com ens casem al juliol, jo crec q podem esperar fins febrer per decidir-ho, pero no gaire més.
Pq marxo en ple juliol, temporada alta, quien dijo crisis? *.-o-o.*

Labanda quin xof lo de novissima! però hi tornaré amb cita! también vull anar a Jesus Peiró. A tu com et va anar?? Ja tens el teu???

Com va anar el mas de sant llei?? Jo no hi vaig anar pq estava a Donosti! Sino... menjar gratis i amb sortejos, allí me teneis!

No treballeu gaire!!
:-///:
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 23, 2008 4:42 pm

eis wapa!!

que bé el viatget, molt maco DONOSTI OI???

temes temes...

veig que els destins que tneiu són similars als nostres.... menys BALI, que jo ni de conya.

NOVÍSSIMA :--( , bueno no passa res!
A mi a Jesus PEiró em van encantar 2, molt molt!! vaig penjar fotos al meu post pero ja les he tret si les vols te les passo per privi, pero encara he de mirar molt! DEMA VAIG A RC i a un multimarca de BUNDÓ, pepe botella , yolancris i lasposa. a vera que, pero el peiró té molts punts!!
són fantàstics!!!!

al final no vaig anar a la trobada del Mas, entre una cosa i altra.... ja era tard. Diuen que en faran més, espero no perdreme-la perquè jolin van sortejar de tot!

J&B, la verdad es lo que tu dices, lo que menos te tiene que preocupar es eso.... pero que es lo que te preocupa de verdad???
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dt. set. 23, 2008 7:31 pm

Hello!!

Doncs si Donosti maquíssim... es car però es menja.. unos pinxos! a veure si em passa les fotos ma germana i penjo aqui alguna amb els pinxos!

Labanda saps quan valen els de jesus peiro?? Jo a partir de l'octubre aniré els dissabtes per la tarda a veure que trobo. Vull anar también a un parell de tendes multimarca a veure que hi ha. Ja ens explicaràs que tal demà :)

J&B crec que ja t.ho vaig dir però trobo fantàstic el viatge a Venecia, jo i vaig anar (amb amics) i vull tornar amb la meva parella, és un lloc maquíiiiiisim i super romàntic!!

La cerimonia a l'interior, jo vaig veure unes fotos, però no se on!! i es veia molt bé.

J&B ja ho tens tot?

Jo aniré a la fira de cornellà a veure si m'inspiro amb alguna cosa. Anireu vosaltres?

Petoooooons
S&X

EntradaAutor: ARARE » dt. set. 23, 2008 7:40 pm

Ei!!

Si penseu que el preu de Dj és normal ja està!!! és que no tinc ni idea!!!!

Jo la setmana que ve vaig a un lloc que tenen St.Patrick, La Sposa i el meu estimat Pepe Botella!!!! Pero tinc super clar que esperaré a provar-me els nous de yolancris (estic enamorada de aquest estil hippiós!!!!).

Demà fiestuki!! Em passaré tot el dia mirant per internet vestidets i cosetes...això és una malaltia!!!

El divendres quedara un any perqué em casi i per la previsió meteorològica és que ploura.... ay!!!!! aquest any ha plogut en tots els mesos bodorrils jajajaj!!!!!

Bueno xurris estic per aqui!!!!
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S&X » dt. set. 23, 2008 8:13 pm

Bona nit a totes!

Jo arare no se si el preu és normal pq no m.en entero de res!! Però et dic que el meu ronda per aquí i el d'una amiga que és va casar también.
*.-o-o.*

Faràs alguna cosa pel teu aniversari pre-boda???

jo em passo el dia buscant coses per internet de la boda, estic fatal. M'he comprat revistes de núvies i tot! I al final hauré d'anar amb un vestit del zara pq no trobo res per mi!!!

Petooons
S&X

EntradaAutor: ARARE » dt. set. 23, 2008 8:20 pm

Jo tenia pensat fer-li un regalet al company pel pre-boda, però al final no se que faré. Sopar romantic segur però d'extres no tinc res decidit.

Quin tipus de vestit t'agrada? Jo la veritat és que dec ser super rara però jo entro a qualsevol dissenyador i potser de tota la col·lecció m'agrada un!!!. Veig molts vestits macos però que no fan per mi, per això penso que yolancris serà la millor opció.

El tema boda és un vici!!! M'encanta mirar cosetes i pensar en detallets, coses que faré pels amics...
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dt. set. 23, 2008 8:20 pm

Per cert!!!!! Des d'agost que vam fer la paga i senyal i ENCARA NO ENS HAN DIT RES DES DE CA N'ALZINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARARE

EntradaAutor: S&X » dt. set. 23, 2008 8:36 pm

Hola arare,

no se com el vull, pero si se el que no vull!! no vull res amb fruncidos, ni vull palabra de honor, ni els tipo sirena.

Jo de tu trucaria a la Ariadna, a mi la veritat que em va trucar a la setmana de fer l'ingrés. Se que estava de vacances l'agost, però al setembre tornava. Igual se li ha passat, nuse.

Jo miro invitacions, els detallets (q no tinc ni idea pq hi ha cada cosa més fea... ).

Per cert els números de les taules, posareu alguna cosa?? i personalitzareu els menus???
Teniu fotos (això va per tu Labanda..) del taulell on posen els convidats i les taules i del paperot on posen el menú???

Petooooooooons
S&X

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 23, 2008 10:39 pm

EIS WAPES!!! com m'agrada aquest post animat!!! amb els mesos que ens hem passat la j&b i jo aquí soletes....

Bé, a veure si m'enrecordo de tot:

PREUS VESTITS J.PEIRÓ... jo sempre miro preus quan vaig a per els vestits... potser no ho hauria de fer , però penso que és inevitable i més si t'el pagues!! bé, doncs mira, els que em van agradar a mi rondaven els 1700€ -2000€ i llavors un que em va agradar també pujava a 3000€ pero ja em va dir la noia que era el més car de la colecció. així que això, entre els 1500 i 2000euros, la veritat, pensaba que picarien més! (que no es poc pero... visto lo visto...)

ah! i jo també soc delicada pels vestits.... m'agraden 2 estils concrets i ja està. PEPE BOTELLA =0-0-) ! Que tinguis sort ARARE!!

DJ: pels preus crec que es el que cobren, entre 400 els més barats i 600 euros. Però no penseu que és molt d'hora per agafar dJ?? No sé si us ho he comentat, però l'Annakaes i el seu marit també posen música a casaments i ja n'han fet uns quants a Ca n'alzina! jo ho comento per si us interessa.! :-)ok:

FOTOS DEL TAULELL... el busco en un plis, i pel tema dels cartellets de la taula, allà a Ca n'alzina posen unes pedres amb el número de la taula... la veritat és que no em desagrada gens perquè almenys no hi ha res al mig cap amunt que molesto veure al de davant... però potser fem alguna coseta....

TRUQUEU A L'ARIADNA si teniu qualsevol dubte!

aps i S&X ja està molt bé que tinguis clar el que no vols! però.... fins que no vas a probar..... res de res... (te lo digo yo...)jejejejejeje

suposo que em deixo alguna cosa....

eis, VENECIA, ESTIC AMB VOSALTRES, A mi em va encantar... bé, TOTA ITÀLIA M'ENCANTA!!! ja hi he estat 3 vegades!!!!

pd.- A VEURE si trobo una foto del taulell de més lluny!

alguna cosa més nenes?

I LA PARET LLETJA?????????????? ja la coneixeu??????????????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 23, 2008 10:42 pm

ah! una cosa, a mi els vestits de Yolancris m'encantaven... però després de probarme'ls varies vegades m'ha decepcionat força... les teles, les costures, els acabats, la qualitat.... deixa força que desitjar amb d'altres firmes amb les quals equiparen els preus.

es una opinió personal, però realment, els veig i m'agraden molt!!! a veure la nova colecció, jo l'espero amb ànsia!
LABANDA

EntradaAutor: ARARE » dc. set. 24, 2008 9:16 am

Jo.. no em diguis això de Yolancris!!!!! Jo ahir vaig trucar i em van dir que la nova col·lecció és de 70 vestits (crec) i que els de la passarel·la gaudi només son una mostra. La noia em va recomanar que hi anés a més dissenyadors per poder comparar tracte, diu que a altres llocs et diuen que t'ho has de quedar ja que sinó s'acaben... Si fossin tan dolents de qualitat no em diria que comaparés no???

Per sort la mami vindrà amb mi que ella si en sap de qualitat, roba, costura... (es dedica això jajaja... bé, no fa roba pero tota la seva vida ha cosit i de jove es feia la seva propia roba). És que jo soc tope ruca amb això, a vegades em compro una roba tan mal feta.... jajajjaa...

Com abans hi hauré anat a provar-me alguna coset de Pepe Botella, podré veure la diferencia.

El tema del DJ: vam decidir agafar-ho tot ara i així no tenir que pensar, mirar, tornar a mirar, comparar... La fotografa (que és amiga) ens va recomanar aquest DJ pq fa molts espectacles per la gent i vam pensar que li donaria un toque diferent al casament (això si, sense que sigui una cutrada, o es fiqui amb la gent, tots els espectacles els triem nosaltres previament).

Un cop tinguem papers (ja casi està), fotograf (ok), video (casi), dj (ok) i Restaruant (ok of course) ja ens podem dedicar a les invitacions, detallets, regalets varis (és que ho vull preparar jo, amb l'ajuda del post de "Ideas para hacer los detalles nosotras")

Bé i ja està! A mi també m'encanta que això estigui actiu, es guay eh!!!!

Ara, com estic de festa, vaig a llegir una mica els vostres comptes enrera- JB en tens??? ho vaig a mirar....

Un petonarro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ARARE

EntradaAutor: S&X » dc. set. 24, 2008 12:14 pm

Bon dia!!!

Us escrit ràpid q he de marxar a un dinar amb el sogres.....

Labanda tens raó amb això dels vestits, fins que no m.els provi... pq igual penso uufff això no, i després me queda divino de la muerte! o al contrari.. :-/

Jo también he agafat a annakaes i al seu marit :)

La fotografa también la tinc ok... nomès em falta el vestit, les invitacions, les xorrades varies, l.expedient, el menu,... AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

petons!!!
S&X

EntradaAutor: JB » dj. set. 25, 2008 7:42 am

BUENOS DIAS POR LA MAÑANA!!!

Por fin, movimiento!!!!

Tienes razon LABANDA solas como la una, ajjajaja

Ayer hablaba con Juanra y me comentaba que cuando quedariamos, mas que nada porque lo tenemos todo muy programado y era para meterlo tambien!!!jajaja

Tranquilas a mi tampoco me llamaron llame yo para preguntar si habia llegado el ingreso.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: ARARE » ds. set. 27, 2008 8:44 am

Bon dia!!!!

L'any que ve a aquesta hora estaré esmorzant a ca n'alzina!!! ueeeee!!!!! Des d'ahir em queda menys d'un any per casar-me!!!

Un petonet!!!!!!!!!!!
ARARE

EntradaAutor: LABANDA » dg. set. 28, 2008 5:38 pm

uaaa Arare,ara si que comença la conta enrera!!! felciitats, ja veuràs que ara tot anirà molt més ràpid!!! que bé, almenys una ca n'alzinera qu es casa després que jo!!!!!!!! que pensava.. seré la última????

Bea, pues si que teneis la agenda apretada!!!!! pues venga, os parece para primeros de noviembre??? normalmente aun no hay nada y casi octubre ya debe estar planeadito.... como lo veis????????
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants