Autor: miriameta » dc. set. 24, 2008 9:23 pm

Autor: ise » dc. set. 24, 2008 9:26 pm
i els altres que et vas mirar a Saragossa? que tal els preus?
Autor: ise » dc. set. 24, 2008 9:29 pm

Autor: miriameta » dc. set. 24, 2008 9:31 pm
ise ha escrit:Com es passen amb els preus!![]()
![]()
![]()
i els altres que et vas mirar a Saragossa? que tal els preus?

Autor: miriameta » dc. set. 24, 2008 9:31 pm
ise ha escrit:Bueno preciosa, ja tanco l'ordenador i jec una estoneta al sofà![]()
Petonets!!!

Autor: lluneta29 » dj. set. 25, 2008 7:45 am

Autor: lluneta29 » dj. set. 25, 2008 8:01 am
ise ha escrit:jo avui faig una prova...faig calamars rellenos!!!! si em surten la meitat de bons que ma padrina estaran bonissims!![]()
![]()
![]()
Demà al mati segurament també hi haurà la Lluneta!![]()
![]()
![]()
![]()
Fica't bona que t'anyoro!
![]()

Autor: lluneta29 » dj. set. 25, 2008 8:04 am
lanoelieta ha escrit:Jo soc de Lleida, i també tinc 28 anys, ens casarem amb 30, una edat perfecta...a que si???
Hem queden 4 assignatures per acabar la carrera de Dret, se m'ha allargat una mica, però treballant es dificil ficar-se a estudiar, ara treballo a la recepcio d'un centre d'estetica, vaig començar a treballar per treurem uns dinerets i mira! ja fa 4 anys que soc per alli, ara estic pendent de començar a treballar a Caixa Penedes, vaig fer les opos i hem van agafar però ara està xungo, amb la crisi que hi ha fan retalls de personal per tots llocs, no sed, continuarem esperant.....
me veig perduda...
Autor: ise » dj. set. 25, 2008 8:28 am
Ja estas boneta!
bueno però si et va dir que aviat, per Nadal veurem l'anell de la Gemma i el teu!

Autor: ise » dj. set. 25, 2008 8:28 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:jo avui faig una prova...faig calamars rellenos!!!! si em surten la meitat de bons que ma padrina estaran bonissims!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo també t'anyoro!!! Avui ens veurem....![]()

Autor: lluneta29 » dj. set. 25, 2008 8:29 am

Autor: lluneta29 » dj. set. 25, 2008 8:33 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:jo avui faig una prova...faig calamars rellenos!!!! si em surten la meitat de bons que ma padrina estaran bonissims!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neneta meva, a quina hora vindreu????

Autor: ise » dj. set. 25, 2008 8:34 am
lluneta29 ha escrit:JO TAMBÉ VOTO PER LA QUEDADA!!!! no sé com s'ha quedat però voto per fer-ne una altra!!! Perdoneu vaig perduda i no tinc massa temps de llegir el miler de pàgines que heu fet!! Mamones!!!!

Autor: lluneta29 » dj. set. 25, 2008 9:10 am

Autor: ise » dj. set. 25, 2008 9:21 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:jo avui faig una prova...faig calamars rellenos!!!! si em surten la meitat de bons que ma padrina estaran bonissims!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neneta meva, a quina hora vindreu????
A les vuit estarem x allí... segurament serà poca estona així que si vols després ens veiem un momentet... voliem anar a sopar ja q ahir no vam poder però no sé si a mollerussa o bé ja baixem kp a lleida...

Autor: lluneta29 » dj. set. 25, 2008 9:27 am

Autor: lluneta29 » dj. set. 25, 2008 9:29 am

Autor: ise » dj. set. 25, 2008 9:38 am
lluneta29 ha escrit:Hi he anat alguna vegada... no sé què farem encara!!! I x aquí que? Conta'm algo... que vaig super perduda... la gemma com ho té? m'han explicat les meves amigues que aq finde van anar a dos bodes que els hi va agradar més el menjar de la fonda que el palau i que millor la boda a la fonda que no pas al palau, això diuen. Però que el lloc del palau és molt xul.lo. No sé aquesta és la seva opinió. Tu ja vas trucar al rubén del resquitx???

Autor: ise » dj. set. 25, 2008 9:41 am
lluneta29 ha escrit:I per cert... port Aventura què tal¿??? Que no t'havia dit res encara...