NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Nata|ia » dc. set. 24, 2008 7:10 pm

Jolin quina sort! jo demà ja m'he de llevar a les 5.30 per anar a la uni i ala tarda a treballar... la rutina diària, quin stress!! i per rematar se m'ha espatllat la rentadora, i ara em toca rentar a ma!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Nata|ia
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

Arian 1682

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 25, 2008 8:21 am

Nena¡¡¡¡
Moltes gràcies per mirar si saps alguna coseta d'aquest Restaurant¡¡¡¡
Dons mira, encara no tenim gaire clar el dia i no sap res la famili, primer volem tenir clar el restaurant i el lloc avanç de fer pública la notícia¡¡¡¡¡
Se que queda molt temps, però vull deixar llest el restaurant i llavors ja començaré a mirar fotògraf, vestit, detalls......QUINS NERVIS¡¡¡¡¡¡¡

Em fa molta ilu tenir contacte amb vosaltres, ja que soc nova aquí i ja m'estic enganxan't.

I tu que tal?
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: dcrcmgv » dj. set. 25, 2008 11:05 am

Alguien me puede informar más concretamente sobre castell tallat??????????? alguien lo ha visitado???? que os ha parecido????? El catering creo que es de cal blay, qué tal es??por favor, contestadme rapido que estoy histercica por encontrar un sitio y me han hablado de este pero necesito más informacion y opiniones¡¡¡¡¡¡
besos a o toas¡¡
dcrcmgv

Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 06, 2008 6:50 pm

Re: Arian 1682

EntradaAutor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 4:39 pm

torsaeann ha escrit:Nena¡¡¡¡
Moltes gràcies per mirar si saps alguna coseta d'aquest Restaurant¡¡¡¡
Dons mira, encara no tenim gaire clar el dia i no sap res la famili, primer volem tenir clar el restaurant i el lloc avanç de fer pública la notícia¡¡¡¡¡
Se que queda molt temps, però vull deixar llest el restaurant i llavors ja començaré a mirar fotògraf, vestit, detalls......QUINS NERVIS¡¡¡¡¡¡¡

Em fa molta ilu tenir contacte amb vosaltres, ja que soc nova aquí i ja m'estic enganxan't.

I tu que tal?

Uolaaaa!!!! neni tu enganxa´ t que ja veuràs que bé tu passes per aqui!!jejejejejejje :-)) :-))

quin dia serà el teu bodorrio?????
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 4:41 pm

dcrcmgv ha escrit:Alguien me puede informar más concretamente sobre castell tallat??????????? alguien lo ha visitado???? que os ha parecido????? El catering creo que es de cal blay, qué tal es??por favor, contestadme rapido que estoy histercica por encontrar un sitio y me han hablado de este pero necesito más informacion y opiniones¡¡¡¡¡¡
besos a o toas¡¡

Hola dcrcmgv (jolin que complicao....)!!!!! :-))

pues yo no puedo informarte sorrys :hmm:: no se si alguna wapi de por aqui lo ha ido a visitar....

besis!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 4:42 pm

Nata|ia ha escrit:Jolin quina sort! jo demà ja m'he de llevar a les 5.30 per anar a la uni i ala tarda a treballar... la rutina diària, quin stress!! i per rematar se m'ha espatllat la rentadora, i ara em toca rentar a ma!!!!!!!!!!!!!!

ups!!no pretenia fer-te enveja jejejejejejjeje :-/

va wapi que el finde ja està aqui!!!!!! :-)) :-))

jajajajaja neni a frotar!!!! c[]c no te arreglo??

besis!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: torsaeann » dj. set. 25, 2008 4:46 pm

Demà divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Demà vaig a veure el restauran les fonts de can sala, a veure que tal.... Per ara ha anat a veure L'Encanteri (guay), Try Port Cambrils (molt car i no em va agradar el menjador, no te finestres...) i el Regina de Salou (molt guay) ara em queda aquest i no se si sabeu algun altre restaurant que pugui ser econòmic.....

Molts petonets a totes guapetones¡¡¡¡¡¡¡
torsaeann

EntradaAutor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 4:52 pm

torsaeann ha escrit:Demà divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Demà vaig a veure el restauran les fonts de can sala, a veure que tal.... Per ara ha anat a veure L'Encanteri (guay), Try Port Cambrils (molt car i no em va agradar el menjador, no te finestres...) i el Regina de Salou (molt guay) ara em queda aquest i no se si sabeu algun altre restaurant que pugui ser econòmic.....

Molts petonets a totes guapetones¡¡¡¡¡¡¡

Neni naltrus también ens va agradar molt l´ ENcanteri!!! era un dels prefes!!! :-)) del que m´ han parlat también bé és l´ hotel Palas de la Pineda i el Mas Sedó , té menus de tots els preus el que a molta gent no li agrada es que fan més d´ una boda al dia...nu se.... a veure si alguna et pot dir alguns llocs mes!! :-))
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dj. set. 25, 2008 5:05 pm

MARTOLIS!! 1 DIA PEL BODORRIO NOMES!!!

Tia si no parlem més espero que tot surti de maravella!!!!! a més han dit que dissabte farà bon temps!!!!! OE OEOE OEOEOEOEOE!!!*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Sara_80 » dj. set. 25, 2008 9:55 pm

Felicitats a totes les núvies tarragonines del 2010!!!!

Jo em caso al 2009, concretament el dia 21 de Març.
M'he passat per qui perquè la torsaeann ha demanat referència del Regina de Salou no??
Doncs bé jo soc una de les núvies que ho celebrarà en aquest hotel, que et puc dir? Vam estar mirant varies possibilitats i quan vaig anar a veure l'encanteri em va agradar moltíssim, tant que el meu novi no volia mirar-ne cap més però vaig insistir en mirar el Regina de Salou i al final ens vam quedar amb aquest!! La veritat que m'agrada molt, el jardí, el tracte del director de l'hotel, els detalls que tenen amb la gent (no se si t'ho haurà explicat el sr. Guillemat) i no se el lloc es bonic.
Si necessiteu alguna cosa no dubteu en entrar al 2009 que en som unes quantes també.
torsaeann si necessites alguna coseta del restaurant, ja saps on trobar-me.
Una abraçada a totes
Imatge
Imatge
Sara_80
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 158
Membre des de: dl. set. 17, 2007 11:11 pm

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 25, 2008 10:07 pm

Nata|ia ha escrit:Jolin quina sort! jo demà ja m'he de llevar a les 5.30 per anar a la uni i ala tarda a treballar... la rutina diària, quin stress!! i per rematar se m'ha espatllat la rentadora, i ara em toca rentar a ma!!!!!!!!!!!!!!

natalia.. nena que haviat t'aixeques, no????
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 25, 2008 10:13 pm

torsaeann ha escrit:
Bones nenes¡¡¡¡¡¡ Jo també sóc de Tarragona¡¡¡¡¡
Estic miran't per casar-me el juny del 2010 i vaig mirar l'Hotel regina de Salou, algú em podria dir que tal?

Tenim contacte¡¡¡¡

Quina ilu¡¡¡¡¡¡¡¡¡ :-) :-) :-)

eiiiiiiii
BENVINGuDAAAAAAAAAAAA que no t'havia vist!!!

doncs,, del regina no se res... del Palace m'han dit que molt be
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. set. 25, 2008 10:16 pm

dcrcmgv ha escrit:Alguien me puede informar más concretamente sobre castell tallat??????????? alguien lo ha visitado???? que os ha parecido????? El catering creo que es de cal blay, qué tal es??por favor, contestadme rapido que estoy histercica por encontrar un sitio y me han hablado de este pero necesito más informacion y opiniones¡¡¡¡¡¡
besos a o toas¡¡

neni,,, trankila... que falta tiempo....
el castell tallat es una torre y poco más..
visita esto:
http://www.***********.com/bodas/espacios ... allat.html

y sino creo que lo lleva los agplanning! contacta con ellos
Papallona*

EntradaAutor: dcrcmgv » dv. set. 26, 2008 12:37 pm

Muchas gracias por la respuesta¡¡¡ la página ya la he visto... pero qué quieres decir con una torre y poco más? dice que tiene zonas ajardinadas y tal... creía que tenía buena pinta, por que no recuerdo quien me hablo bien... tu has estado?? no te gusto?? gracias¡¡¡¡¡¡
dcrcmgv

Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 06, 2008 6:50 pm

Sara

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 26, 2008 10:25 pm

Moltes gràcies per la informació¡¡¡¡
Vam anar a parlar amb el Sr.Guillemat i em va agradar el lloc i el tracte però el meu xicot li agrada més el castell del Rourell, però és molt més econòmic el Regina, i la veritat es que serem uns 150 convidats i ens pagarem nosaltres el bodorrio...

Ja em passaré per el bloc del 2009 a veure la gent que tal¡¡¡¡

Saps algú que s'hagui casa't al Regina?

Molts petonets i moltes gràcies¡¡¡¡¡¡¡¡

:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. set. 26, 2008 10:27 pm

PAPALLONA GRACIES¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

COM ES POSA EL CONTADOR DEL DIA DE LA BODA?
torsaeann

EntradaAutor: Arian1682 » dg. set. 28, 2008 4:47 pm

Tarragonines wapis!!!!!!!com anem???? buaaa...demà dilluns nenis...i fins al desembre ni una festeta...pfff....quin pal deu meu!!!!!!!!!! :-( :-( :-(

Torsaeann per ficar lo del compte enrera clica a un dels nostres i et redirigeix a la web per fer el teu...igualment he vist que el Toni ha posat l´ anunci de que hi ha nous tickers i són molt chulis els de nuvis.org!!! :-)) :-)) jolin....i pensar que fa uns mesos era jo qui ho preguntava...es que tik enganxada nenis!!! això es va animant wapisss!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Petons!
Imatge
Arian1682

Eiiiii

EntradaAutor: torsaeann » dg. set. 28, 2008 8:55 pm

Nenes¡¡¡¡¡¡¡
Merci per el tema del compte enrere però solsament he sigut capaç de posar-lo a l'escritori¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ com puc fer pq em surti sota com vosaltres......quin rotllo.....

Demà dilluns....donc si....a part porto tot el finde encustipada i a casona tancada.....
He estat llegin totes les pàguines d'aquest foro per posar-me el dia¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

He vist que vau fer una quedada¡¡¡¡¡ quan es farà un altre?

Boniques vaig a descansar que demà.....

Mua Mua Mua¡¡¡¡¡¡¡
torsaeann

Re: Eiiiii

EntradaAutor: Arian1682 » dg. set. 28, 2008 9:49 pm

torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡¡¡
Merci per el tema del compte enrere però solsament he sigut capaç de posar-lo a l'escritori¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ com puc fer pq em surti sota com vosaltres......quin rotllo.....

Demà dilluns....donc si....a part porto tot el finde encustipada i a casona tancada.....
He estat llegin totes les pàguines d'aquest foro per posar-me el dia¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

He vist que vau fer una quedada¡¡¡¡¡ quan es farà un altre?

Boniques vaig a descansar que demà.....

Mua Mua Mua¡¡¡¡¡¡¡

Wapiiii!!!!

doncs si ja tens el ticker has d´ anar al teu perfil i posar l´ enllaç com a signatura i ja et sortirà :-)) ja tens dia decidit?????

Neni pues descansa molt i un gotet de llet i a mimir!!!jijijijiji :-)) no enserio espero que et recuperis!!!amb aquest temps ja és normal!!!!

pues neni això de la quedada crec que van anar les de 2008-2009...que jo sapiga...no se jo no portava casi re al foro...però a la pròxima que dieu jo m´ apunto i nos vemos las caras jejejejjejejej :-))

petonets!!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: JUDITH REUS » dl. set. 29, 2008 1:46 pm

Hola noies!!!!

Fa molts dies que no escric.....bé, amb la feina i tot anem molt liats. Doncs, bé noies estic entre una cosa i l'altra. El meu noi no li agrada la misericòrdia i vol que ens esperem a la catedral a veure com estarà, pero no ho tinc gaire clar... A veure si arriba el dia de la boda i esta tot ple de paletes i obres.....jejeje!!!! NO se si estic disposada a arriesgar. O insisteixo molt al Meu novi per fer-ho a misericòrdia ( més nosaltres vivim molt a prop).
Bé, encara no us he dir la data seria el 10.04.2010 que us sembla????
Estem mirant els restaurants: Orangerie, nautic, passamaner i mas sedó.. Aquest ultim segur que no!!!! Sabeu alguna cosa??
Petons i finsa ara
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant