NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miaaa » dv. set. 26, 2008 11:23 am

I tant si el collarem, se li ficaran de barret, ja veureu com riurem... :: orrr::
Vosaltres parleu molt per aquest foro, porteu un munt de pàgines, sabeu quantes podeu arribar a escriure fins el 2010?
miaaa

Entrades: 23
Membre des de: dv. set. 26, 2008 8:45 am

EntradaAutor: ise » dv. set. 26, 2008 11:31 am

Tranquil·la miaaa! :-)) :-)) :-))

si entre la Lluneta i jo ja ens al·lucinavem amb la diferència de preus i al dir tu que t'havien dit altres preus doncs ens exaltem! jejejeje però ens quedarà a totes una boda molt maca! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dv. set. 26, 2008 11:33 am

miaaa ha escrit:tens un gosset a casa? que guai, jo també voldria però no em deixen.
De petita en vam tenir un i sempre el cuidava el meu tiet així que no guarden bones experiències.

:-)ok:
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dv. set. 26, 2008 11:35 am

miaaa ha escrit:I tant si el collarem, se li ficaran de barret, ja veureu com riurem... :: orrr::
Vosaltres parleu molt per aquest foro, porteu un munt de pàgines, sabeu quantes podeu arribar a escriure fins el 2010?

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: miaaa » dv. set. 26, 2008 11:43 am

Quina peneta et deu fer despendret d'ella, als animals se'ls hi agafa molt carinyo. Jo vale que no la cuidava la meva gossa, però quan la va atropellar un tractor em vaig sentir tant trista, era extrany pensar que ja no correria com una posesa darrera un ratolí. És que sempre ho feia, jugava amb ells fins que els matava, jejeje, era molt bona.
Però vosaltres és diferent, la doneu a una altra familia perquè la cuidin, i això està molt bé.

Anda que no fliparia si ens trobes a les tres fent un beure allí, jajaj, pagaria per veure la cara que se li queda.
miaaa

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 26, 2008 11:44 am

Per mi perfecte... segur que li cau tot al terra quan ens vegi a les tres i amb tres preus diferents, em faria gràcia saber com se'n surt!!! Jajaja... som unes cotorres... si fem una regla de tres surten...195 pàgines més!!! Ueeeeeeeeeee dos sopars ja ho dic jo... *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 26, 2008 11:45 am

miaaa ha escrit:Quina peneta et deu fer despendret d'ella, als animals se'ls hi agafa molt carinyo. Jo vale que no la cuidava la meva gossa, però quan la va atropellar un tractor em vaig sentir tant trista, era extrany pensar que ja no correria com una posesa darrera un ratolí. És que sempre ho feia, jugava amb ells fins que els matava, jejeje, era molt bona.
Però vosaltres és diferent, la doneu a una altra familia perquè la cuidin, i això està molt bé.

Anda que no fliparia si ens trobes a les tres fent un beure allí, jajaj, pagaria per veure la cara que se li queda.

Jo també pagaria per veure la cara que se li queda!!! I les explicacions que ens dóna... jo voto per fer-ho, en serio! 3 tenen més força que una!!! :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miaaa » dv. set. 26, 2008 11:47 am

pues ja ens explicaras que et diu a tu avui, perquè així potser ja tenim una altra versió. I ja ho podriam anomenar: buscant les set diferències.
miaaa

EntradaAutor: ise » dv. set. 26, 2008 11:50 am

miaaa ha escrit:pues ja ens explicaras que et diu a tu avui, perquè així potser ja tenim una altra versió. I ja ho podriam anomenar: buscant les set diferències.

jejejejeje que bona!!! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 26, 2008 11:51 am

ise ha escrit:
miaaa ha escrit:pues ja ens explicaras que et diu a tu avui, perquè així potser ja tenim una altra versió. I ja ho podriam anomenar: buscant les set diferències.

jejejejeje que bona!!! :-)ok: :-)ok:

jejeje... :hmm:: bona idea!! Anirem contrastant opinions!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miaaa » dv. set. 26, 2008 11:53 am

Vosaltres a part del lloc teniu alguna cosa més mirada? És que vec que les nuvies del 2009 van molt adelantades. O jo molt retrasada, jejeje, segons com es miri...
miaaa

EntradaAutor: ise » dv. set. 26, 2008 11:54 am

*.O.-O*
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 10:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: miaaa » dv. set. 26, 2008 12:02 pm

Bon profit i no corris que encara et sentarà malament.
miaaa

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 26, 2008 12:05 pm

ise ha escrit:bueno precioses, me'n vaig a passejar a la Nina, fer el dinar i menjar amb un embut, pq d'aquí una horeta i quart he de tornar a ser aquí! jejejeje

Fins després wuapa!! Bon profit!!! :hmm::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 26, 2008 12:07 pm

miaaa ha escrit:Vosaltres a part del lloc teniu alguna cosa més mirada? És que vec que les nuvies del 2009 van molt adelantades. O jo molt retrasada, jejeje, segons com es miri...

Jo no tinc gairebé res, no t'asustis!!! Per no tenir no tinc ni anell però això tema apart... que es veu que em volen fer patir! només tenim el restaurant ahir vam anar a donar la paga i senyal i res més, mig mig el fotògraf i l'esglèsia decidida però fins al febrer de l'any que ve no ens podem apuntar. I jasta... idees moltes i a la fira de nuvis mirarem a veure... què més podem concretar però encara queda molt....!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miaaa » dv. set. 26, 2008 12:15 pm

Així et fa patir amb el tema de l'anell? com són aquests homes...
Jo pensava mirar el fotògraf per la fira de nuvis que diuen que a vegades hi ha bones promocions, a part a veure com surten les invitacions, perquè haviam pensat de fer-les nosaltres. I els detallets o coses d'aquestes no en tinc n'idea.
Com és que no podeu reservar l'esglèsia fins al febrer?
miaaa

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 26, 2008 12:27 pm

Pq obren llistes d'un any per l'altre per apuntar-se la gent, jo suposo que per allà al febrer hi aniré espero poder lligar esglèsia i restaurant que és lo més important, a partir d'aquí tot vindrà rodat suposo!!! No en tinc ni idea!!! :: orrr::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miaaa » dv. set. 26, 2008 12:33 pm

En quina esglesia et cases?
Ja ho veuras com tot anirà bé, jo penso que les coses ja s'aniran fent, sinó em ficaria malalta.
miaaa

EntradaAutor: lluneta29 » dv. set. 26, 2008 12:40 pm

Si acabo de convèncer al menda lerenda, a l'esglèsia de ST. Joan encar que jo hagués preferit la Seu Vella però no em van assegurar pas que aquella data ens poguessim casar, pq si hi ha algo oficial dos mesos abans te diuen que no et pots casar allí i espavila't així que passo d'estar patint fins el dia final de la boda per saber si tinc o no esglèsia.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miaaa » dv. set. 26, 2008 12:53 pm

No la conec aquesta esglesia, com pots comprobar no conec massa coses de lleida, però segur que està molt bé.
Que fort lo de la Seu Vella, i t'avisen amb dos mesos, això no s'hauria de permetre, si tenen la data reservada pues que si fiquin fulles, sino que no en facin.
miaaa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants