NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dv. set. 26, 2008 10:57 pm

Muacssssssssssssssssss, fins dema wapetona!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma84 » ds. set. 27, 2008 1:37 pm

Holaaaaaaaaaaaaaa wapessssssssssss!!!!!!!!!!!!! jolinnnnn!!! no vaig poder conectar-me aquests dos dies i ara he obert i veig que al final es va fer la quedada per anar a provar més vestidettts!!!! quina penaaaa!!!! espero que em poseu al dia de com ha anat eh????? Miriameta, segur que al igual que l'altre dia estaves wapisiiimaaa i también tinc segur que a les dos altres fantàstiques els queia la baba i tenien l'enveja sana que vam tenir totes l'altra vegada!jejejejjeje, ja us pasare el meu movil per privi aixi no em perdo la següent, ja que hi ha alguns dies que es una mica dificil poder-me conectar, peró tot i així no vull que penseu que ja no vull saber res de vosltres ni deixar de ser una de les fantàstiques eh????? que estic super super be amb vosaltres i tinc moooooltes ganes de tornar-vos a veure!!!

Encara no tinc res decidit, però pels comentaris que veig de la Prats, potser si que al final serà Palau de Margalef!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx........ he de decidir-meeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE FAIG??? PALAU/PRATS??? que farieu vosaltres????

Petoneeeets wapes!!!!!!

PD: Per cert, d'aqui a una setmana deixaré de veure els 2 anyssssss!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: gemma84 » ds. set. 27, 2008 1:41 pm

Per cert: veig que heu canviat totes el dibuixet de la compta enrere eh??? que moderns que els heu posat!! veig que ho haurè de canviar pk sinó semblaré la fantastica antiquadaaaa!!!

PETOOOOONSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: lluneta29 » ds. set. 27, 2008 1:57 pm

Ei gemma!!! Pensava q estaves desapareguda!!!! Què bé que hagis reaparegut!!! Ja sé que estàs liada amb tot això dels nens!!! Tranquil.la que no oblidem a ningú les fantàstiques... llàstima que no hagis pogut venir, la miriameta estava MOLT guapa.. em smbla que ja ha trobat el SEU vestit!!! Jo sincerament, ho faria al Palau però bno això es cosa vostra!!! Només et dic lo que sento dir per q no t'equivoquis en la teva elecció. El palau és moooolt xul.lo!!!!
Ise... perdona per no saber trobar el Casajuana, en serio, m'ha sapigut greu tia... ara només faig q donar-hi voltes!!! Perdó perdó... pensava q si ho sabria trobar però allí tots els carrers són iguals!!! :--(

Marxo cap a Barcelonaaaaaaaaaaa dintre de res..... fins dimarts!!!!!!!!!!! Petonts!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:

Ise em sap molt molt molt greu!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-( sóc una impresentable...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: miriameta » ds. set. 27, 2008 7:39 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaa wapessssssssssss!!!!!!!!!!!!! jolinnnnn!!! no vaig poder conectar-me aquests dos dies i ara he obert i veig que al final es va fer la quedada per anar a provar més vestidettts!!!! quina penaaaa!!!! espero que em poseu al dia de com ha anat eh????? Miriameta, segur que al igual que l'altre dia estaves wapisiiimaaa i también tinc segur que a les dos altres fantàstiques els queia la baba i tenien l'enveja sana que vam tenir totes l'altra vegada!jejejejjeje, ja us pasare el meu movil per privi aixi no em perdo la següent, ja que hi ha alguns dies que es una mica dificil poder-me conectar, peró tot i així no vull que penseu que ja no vull saber res de vosltres ni deixar de ser una de les fantàstiques eh????? que estic super super be amb vosaltres i tinc moooooltes ganes de tornar-vos a veure!!!

Encara no tinc res decidit, però pels comentaris que veig de la Prats, potser si que al final serà Palau de Margalef!!!! aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx........ he de decidir-meeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE FAIG??? PALAU/PRATS??? que farieu vosaltres????

Petoneeeets wapes!!!!!!

PD: Per cert, d'aqui a una setmana deixaré de veure els 2 anyssssss!!!!!!!

Holaaaaaaaaaaaaaa!!! wapetonaaa quant de temps!!

Et voliem trucar ahir nit perque no et vas conectar i menrecordo que vas dir que t´agradarie venir. O sigui que ens has de donar el teu movil per estar ben localitzades jejej

Ja se quin es el meu vestit, avui quan me l´he probat per segona vegada... ha sigut definitiu, i les fantàstiques m´han dit que em quedave molt be *.-o-o.* jejejej, tranquila que tinc una foto i t´ho podre ensenyar :-)ok:

A la propera quedada no t´escaparás!!!

Per lo de la prats o margalef, no et puc aconsellar perque a la prats no hi he anat, i margalef ho conec per amics i una boda de fa 2 anys i tothom diu que esta molt be, pero massa aprop de la carretera. No se xiqueta!!
Vosaltres sou qui teniu la ultima paraula, consultahu amb el cuixi :-)ok:

Jo no sabria que escollir :mu:: jejejej

petonets!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. set. 27, 2008 7:42 pm

gemma84 ha escrit:Per cert: veig que heu canviat totes el dibuixet de la compta enrere eh??? que moderns que els heu posat!! veig que ho haurè de canviar pk sinó semblaré la fantastica antiquadaaaa!!!

PETOOOOONSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

El nostre Toni, ens fique contadors nous, pero no pose un buscador i a vegades em paso mitja hora buscant en temes coses que he vist anteriorment jejejejej.

Jo soc la aladina!!! *.-o-o.* ejjeje i vaig a palau amb el meu aladino.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. set. 27, 2008 7:45 pm

lluneta29 ha escrit:Ei gemma!!! Pensava q estaves desapareguda!!!! Què bé que hagis reaparegut!!! Ja sé que estàs liada amb tot això dels nens!!! Tranquil.la que no oblidem a ningú les fantàstiques... llàstima que no hagis pogut venir, la miriameta estava MOLT guapa.. em smbla que ja ha trobat el SEU vestit!!! Jo sincerament, ho faria al Palau però bno això es cosa vostra!!! Només et dic lo que sento dir per q no t'equivoquis en la teva elecció. El palau és moooolt xul.lo!!!!
Ise... perdona per no saber trobar el Casajuana, en serio, m'ha sapigut greu tia... ara només faig q donar-hi voltes!!! Perdó perdó... pensava q si ho sabria trobar però allí tots els carrers són iguals!!! :--(

Marxo cap a Barcelonaaaaaaaaaaa dintre de res..... fins dimarts!!!!!!!!!!! Petonts!!!!!!!!!!!! :-///: :-///:

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :··;..: :··;..: :··;..: =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) *.-o-o.* :-///: >.-<: =0-0-) =0-0-) :··;..:

jajajajj que boja estic!!

- No mu heu dit que us havieu mig perdut :o cachis!! :o-o:

Que vagi be per Bcn!!!!!!!!!!!!!!! i aixo si.... no gasteu gaire dinerons!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » ds. set. 27, 2008 7:46 pm

Ise!!!!!!!!!!!!!!!!!
Llunetaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Gràcies per aquest mati, sou uns solets!!!! :-()-) muacs!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lanoelieta » dg. set. 28, 2008 9:09 am

Me n'alegro un munt que ja estiguis gairebé decidida pel vestit Miriameta!!!!

M'ensenyaras una foto???

Gemma, jo ho tindria molt clar: Palau de Margalef! Si has de triar entre els dos sens dubte el Palau. Ahir la meva cunyada va estar de boda a la Prats i no se que els hi debia passar, xq hem va dir que ja m'ho contaria, però hem va dir que fatal.

Parlem mes tard!!! Besitooooos!!!!
Imatge
lanoelieta

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 28, 2008 11:07 am

miriameta ha escrit:Ise!!!!!!!!!!!!!!!!!
Llunetaaaaaaaaaaaaaa!!!!

De res!!! Ha sigut un plaer des de Barcelona!!! Jo a al que puc em connecto!!! JAJAJAJA Ha estat super bé!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 28, 2008 11:10 am

lanoelieta ha escrit:Me n'alegro un munt que ja estiguis gairebé decidida pel vestit Miriameta!!!!

M'ensenyaras una foto???

Gemma, jo ho tindria molt clar: Palau de Margalef! Si has de triar entre els dos sens dubte el Palau. Ahir la meva cunyada va estar de boda a la Prats i no se que els hi debia passar, xq hem va dir que ja m'ho contaria, però hem va dir que fatal.

Parlem mes tard!!! Besitooooos!!!!

Jo també ho tindria clar!!! Palau de Margalef ja ho saps!!! Noelieta quan sapiguis lo que ha passat amb la Prats ens ho expliques ok??? :-)ok: A mi em fa gràcia totes aquestes coses, pq així podem anar aconsellant. Però que no saben que si ho fan malament, la veu es corre??? No ho entenc!!! :--( :--( Petons des de la CAPITAL!!! >.-<: noelieta, per cert, benvinguda un altre cop que no et dic res!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dg. set. 28, 2008 11:10 am

bon dia noies! *.-o-o.*
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dg. set. 28, 2008 11:12 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ei gemma!!! Pensava q estaves desapareguda!!!! Què bé que hagis reaparegut!!! Ja sé que estàs liada amb tot això dels nens!!! Tranquil.la que no oblidem a ningú les fantàstiques... llàstima que no hagis pogut venir, la miriameta estava MOLT guapa.. em smbla que ja ha trobat el SEU vestit!!! Jo sincerament, ho faria al Palau però bno això es cosa vostra!!! Només et dic lo que sento dir per q no t'equivoquis en la teva elecció. El palau és moooolt xul.lo!!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :··;..: :··;..: :··;..: =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) *.-o-o.* :-///: >.-<: =0-0-) =0-0-) :··;..:

jajajajj que boja estic!!

- No mu heu dit que us havieu mig perdut :o cachis!! :o-o:

Que vagi be per Bcn!!!!!!!!!!!!!!! i aixo si.... no gasteu gaire dinerons!!!!!!

No ens hem perdut, estavem una mica desorientades! jejejeje

Confirmo que la miriameta estava preciosa!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ise

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 28, 2008 11:12 am

Bon dia wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I tant que us ficare la foto, jejejej el problema es que ara tinc per aqui al meu futur maridet i claro, si vec si meu respost o no, pot aprofitarse i mirar de reull jajajaja.

Us haureu d´esperar a aquesta nit que estara ja acasa seva :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dg. set. 28, 2008 11:13 am

miriameta ha escrit:Ise!!!!!!!!!!!!!!!!!
Llunetaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Miriameta, ha estat un plaer poder estar allí veient la careta que feies...aquests moments són irrepetibles!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 28, 2008 11:21 am

S´em queie la baba???? jajajaj

me vaig sentir reina de la pasarela.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 28, 2008 12:25 pm

miriameta ha escrit:S´em queie la baba???? jajajaj

me vaig sentir reina de la pasarela.

I tant que ho erets!!! Sens dubte, la més guapa!!!!

Iseee wuapa... sóc per aquí a BCN!!!!!!!!! Me connecto per saludar-te!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: De moment no hem comprat res!!! I millor que segueixi així...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dg. set. 28, 2008 12:29 pm

ei reina! *.-o-o.* com va per la capital???? així no vau comprar res??? no pot ser!!! que estava tancat l'fnac? jejejeje

per cert, a que venia que et sabia molt greu no trobar casajuana????? estavem desorientades!!! i vam fer una ruta turística pel polígon!!! jejejeje no t'has de preocupar per aquestes coses!! :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 28, 2008 12:31 pm

ise ha escrit:ei reina! *.-o-o.* com va per la capital???? així no vau comprar res??? no pot ser!!! que estava tancat l'fnac? jejejeje

per cert, a que venia que et sabia molt greu no trobar casajuana????? estavem desorientades!!! i vam fer una ruta turística pel polígon!!! jejejeje no t'has de preocupar per aquestes coses!! :-))

Gràcies pq em treus un pes de sobre... jo sabia on era però no ho vaig saber trobar pq tots els carrers són iguals!!! En fi... ara stem decidint on anem a fer turisme... ahir vaig agafar una taja tia... amb tants còctels i vi que no m'hi veia... jajajajaja Estava obert però al final no vam comprar res... ens va saber greu gastar-nos els diners ja veus... al final semblarà que som responsables i tot!!! A veure on ens porten aquestos per la city... pq mira que hi ha coses i no sabem on anar, tu te creus??? :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dg. set. 28, 2008 12:37 pm

jejejeje resacosa!!!! :star:: :star:: doncs mira que hi ha coses per visitar, eh!!!
jo ahir no em trobava massa be i no vam sortir i amb la mala llet que portava mirant el futbol... ::brr:: ::brr:: ho visc massa!!! sort que al final van guanyar!!!

Bueno, doncs jo avui no tinc ganes de cuinar i ara me'n vaig a comprar-lo! jejeje

disfruta molt guapíssima!!!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants