NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dg. set. 28, 2008 12:38 pm

ise ha escrit:jejejeje resacosa!!!! :star:: :star:: doncs mira que hi ha coses per visitar, eh!!!
jo ahir no em trobava massa be i no vam sortir i amb la mala llet que portava mirant el futbol... ::brr:: ::brr:: ho visc massa!!! sort que al final van guanyar!!!

Bueno, doncs jo avui no tinc ganes de cuinar i ara me'n vaig a comprar-lo! jejeje

disfruta molt guapíssima!!!

Siiiiiiiii! Sort que no vam veure el fútbol nosaltres, estavem entre mojitos i caipirnhes... jajajaja però ens vam alegrar molt que guanyés... en fi marxem cap al barri gòtic al final!!! Vagi bé el diumenge!!! Petonets des de camaculandia!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dg. set. 28, 2008 11:26 pm

Atenció fantàstiques!!

Aqui us deixo el meu futur vestit!!! :-):-):-):

Jo el miro i me quedo =0-0-) :··;..: =0-0-) sense paraules!!!
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 06, 2008 12:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 6:41 am

Bon dia! :-))

Estas guapíssima! =0-0-) =0-0-) =0-0-) i el millor és la careta de felicitat que fas amb el teu vestidet!!!! :··;..: :··;..: :··;..: :··;..: :··;..:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 29, 2008 8:43 am

Bon diaaaaaa!!! Què tal?? Miriameta estaves guapíssima!!! Et queda super bé el vestit!!! A més de veure'l en directe, encara et queda millor.
Ise... bon dia també!!! Jjajaja deus pensar aquesta ja està a ikea... doncs no!!! Encara volto per casa sa cosina, ella ha marxat a treballar, el jordi a la farmàcia i no ha tornat!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 29, 2008 8:44 am

X cert un any i vuit mesos justos!!! Això ja va baixant!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 8:53 am

Nena!!! :-)) :-)) :-)) com va per barna???? quina enveja!!! jo també vull venir a ikea!!! :-( que em podràs portar un catàleg???

és veritat!!! 1 any i 8 mesos justos! :-///: :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 29, 2008 8:56 am

Ja ho pensava fer!!!! M'has pres la idea... *.-o-o.* *.-o-o.* Pos res, ara m'ha trucat que s'havia apropat fins l'illa diagonal (q està a 5minuts i q ara venia...) Es un cas... i m'ha deixat aquí... així que m'avorria i m'he dit ves a saludar. Quan arribi marxarem, jo volia star allí a les 10h però va ser que no... a més falta trobar-ho que ds d'aquí jo no hi sé arribar! :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 29, 2008 8:57 am

X cert per Barna mooooooolt bé, ahir vam anar de turisme per la Ciutadella i la part gòtica i vam anar a dinar a un grec, molt bo per cert. A la tarda vam anar a veure una tieta del jordi i a la nit a caseta. Avui ens hem despertat aviadet per poder marxar aviat però mira... al final serà tard!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 8:59 am

gràcies guapíssima!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* no és difícil trobar-ho, però ja saps que el jordi està passejant per l'fnac???? jejejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 29, 2008 9:04 am

Si tia... m'ha trucat q ara venia... però allí està... jo m'he kdat aquí amb totes les maletes... i mira... ara buscaré per internet com arribar-hi...
X cert, la seva cosina m'ha dit d'anar amb ella a Tenerife una setmana quan jo tingui vacances, ara al novembre, tot gratis però jo no sé què fer pq es quan coincidim amb el jordi i aq any només hem coincidit una setmana en tot l'any... i no sé què fer... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 9:10 am

aneu-hi!!!!! :-///: :-///: :-///: nena, que us ho passareu de conya!!! *.-o-o.* *.-o-o.* que podem venir nosaltres???? jejejeje

em sembla recordar que has d'anar cap a plaça espanya i continuar per la gran via tot recte fins a gran via2. :-/ :-/
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 29, 2008 9:16 am

ise ha escrit:aneu-hi!!!!! :-///: :-///: :-///: nena, que us ho passareu de conya!!! *.-o-o.* *.-o-o.* que podem venir nosaltres???? jejejeje

em sembla recordar que has d'anar cap a plaça espanya i continuar per la gran via tot recte fins a gran via2. :-/ :-/

Ja... ganes d'anar-hi en tinc, pq no hi he estat mai, és en un hotel de 4*, spa i no sé què més... però es deixar el Jordi sol tota la setmana i no coincidir en vacances i és un rotllo això... així que no sé...
Ara ho he buscat això d'Ikea a viamichelin.com però m'ha liat una mika la veritat em fot per uns carrers que no em conec... em smbla ke seguiré el que em dius!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 9:21 am

Ho he entès malament... :-( :-( em pensava que el Jordi també tenia festa :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 29, 2008 9:23 am

ise ha escrit:Ho he entès malament... :-( :-( em pensava que el Jordi també tenia festa :-(

Festa en té... però no pot venir pq el viatge és per a 2... i lo gratis és pq sa cosina és agent de viatges i li va tocar... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 9:27 am

no se nena, i si el jordi mira d'agafar una habitació allà????

però nena, a quina hora penseu anar a ikea????? :-/ tens un home que és un cas!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. set. 29, 2008 9:30 am

A què si!!?? Ja t'ho dic jo... bé acaba d'arribar marxemmmmmmmmmm!!!! ja te contaré!!!! fins ara!!! >.-<: >.-<: >.-<: fins demà!!!!!!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 9:31 am

Que vagi molt bé, reina!!! i no gasteu massa!!! :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: gemma84 » dl. set. 29, 2008 6:37 pm

Holaaaa nenetesssss!!!!!!

Acabo de veure els vostres consells i crec que al final guanyarà Palau de Margalef!!!! la veritat, respecte a la Prats tothom en parla molt malament i arooooooooo aquell dia vull que surti tot perfecte!!!!

Miriametaaaaa!!!!!! has penjat ja la foto del vestit??? pk he estat llegint i no se si no ho he sapigut veure!

Wapetooones que ja estem a la PAGINA 72 EHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! cada vegada esta mes aprop el sopar de les 100 pagines!! BIEEEEENNNN!!!!! suposo que algunes de vosaltres avui heu tingut festa eh??? a mi m'ha tocat anar a treballar, dilluns dia 13 tinc la reunió de pares, es la primera a la que em tocarà parlar a mi! fins ara he estat de reforç i no tenia que parlar però aquest any....Pum!!!! me toco!!!! aixxxxxxxxxxx............... quins nervis al primer moment! tots mirant!!jejejejej

JO VULL LA FOTO DEL SUPER VESTIT!!!!! pel que dieu estava wapa, wapa, wapissma!!! Miriamete el dia que et vegi el teu nen li caurà la baba de veure't i segur que alguna que altra llagrima també!!!

Moltssssssssssss Petonets wapeeessssssssssss!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: gemma84 » dl. set. 29, 2008 6:39 pm

Torno a ser JOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!! Ja he vist la foto! havia obert malament i no m'havia sortit però ara ja la puc veure!!! estas WAPIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIMAAAAAAAAAA!!!! quina rao tenien les demès fantastiques!!!!!
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: ise » dl. set. 29, 2008 7:16 pm

ei gemmeta!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* com va tot??? així que encara esteu indecisos amb el lloc???? jo es que massa cosa no et puc dir pq a la prats no hi he anat mai, només se els comentaris que corren. :-/ :-/
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants