Jo me quedaria com tu.
Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:03 am

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:05 am

Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 11:06 am

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 11:07 am
miriameta ha escrit:Pues no hu entenc, la gent no diu bueno au ara no et vui veure mes de la nit al mati.... que li agradaves? que sap que et cases? Preguntali directament perque aquet canvi d´opinio.
Jo me quedaria com tu.

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:13 am
ise ha escrit:nenes avui estic estressada!![]()
això de la informàtica és una merda!
![]()

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:14 am
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Pues no hu entenc, la gent no diu bueno au ara no et vui veure mes de la nit al mati.... que li agradaves? que sap que et cases? Preguntali directament perque aquet canvi d´opinio.
Jo me quedaria com tu.
No sap que em caso, i no sé si li agradava però vaya té novia des de fa temps. Li he preguntat i no em contesta al mòvil així que li he enviat un email i tampoc m'ha contestat així que am el dubte em quedo...

Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 11:17 am
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Pues no hu entenc, la gent no diu bueno au ara no et vui veure mes de la nit al mati.... que li agradaves? que sap que et cases? Preguntali directament perque aquet canvi d´opinio.
Jo me quedaria com tu.
No sap que em caso, i no sé si li agradava però vaya té novia des de fa temps. Li he preguntat i no em contesta al mòvil així que li he enviat un email i tampoc m'ha contestat així que am el dubte em quedo...

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:26 am

Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 11:35 am

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:37 am
ise ha escrit:ja m'agradaria poder-me conectar després de la boda al sóc petit però el horno no està para bollos![]()
ademés si la cosa continua amb aquest ritme, potser no ens conectarem en aquest foro però seguirem en contacte!
![]()

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 11:40 am
ise ha escrit:ja m'agradaria poder-me conectar després de la boda al sóc petit però el horno no està para bollos![]()
ademés si la cosa continua amb aquest ritme, potser no ens conectarem en aquest foro però seguirem en contacte!
![]()
que no et conectaras? I això perquè????? Només em faltava això avui ja... però si ahir tot estava bé...
Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 11:40 am

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 11:41 am
ise ha escrit:que si continuem parlant cada dia i anem fent trobades com fins ara, que l'amistat segurament augmentarà i que per poder parlar entre nosaltres no ens caldrà un foro.

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 11:42 am
miriameta ha escrit:ise ha escrit:nenes avui estic estressada!![]()
això de la informàtica és una merda!
![]()
T´envio molts molts ànims!!! que avui necessites mimitos!!![]()
![]()
a mi m´encante la informatica....

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 11:43 am
miriameta ha escrit:ise ha escrit:ja m'agradaria poder-me conectar després de la boda al sóc petit però el horno no està para bollos![]()
![]()
Ara no me enterat....

Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 11:44 am

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:45 am
ise ha escrit:que si continuem parlant cada dia i anem fent trobades com fins ara, que l'amistat segurament augmentarà i que per poder parlar entre nosaltres no ens caldrà un foro.

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:46 am

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 11:49 am