NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:03 pm

miriameta ha escrit:Escolteu nenetes, si tot continua aixi.. al desembre o gener us donaré una noticia.

Quinaaaaaaaaa??? Quines ànsies!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:05 pm

ise ha escrit:que si continuem parlant cada dia i anem fent trobades com fins ara, que l'amistat segurament augmentarà i que per poder parlar entre nosaltres no ens caldrà un foro.

Ei! Arreglant-ho ha quedat super bonic... ets un <*.*> de bonica que ets i sou clar!! Ànims!!! M'havies asustat un munt dic ja no tindré la meva ise donant els bons dies cada matí... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:06 pm

miriameta ha escrit:Escolteu nenetes, si tot continua aixi.. al desembre o gener us donaré una noticia.

Muakssssssssssssss!! Muaksssssssss!! Quan vulgueu sopar!!! de pizzes eh... no em feu cuinar...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 12:46 pm

lluneta29 ha escrit:

Muakssssssssssssss!! Muaksssssssss!! Quan vulgueu sopar!!! de pizzes eh... no em feu cuinar...

Tu tranquila dona, jo soc especial pel dinar,pero les pizzes mencanten!! Un bon sopar i lo important es la companyia!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:51 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Tu tranquila dona, jo soc especial pel dinar,pero les pizzes mencanten!! Un bon sopar i lo important es la companyia!!!

Què mona!!! :-()-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 12:52 pm

lluneta29 ha escrit:

Us haureu d´esperar jejeje, tinc ganes de dirvos-hu pero us fara ilusió per Nadal. M´encante el Nadal!!!! jejejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:58 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Us haureu d´esperar jejeje, tinc ganes de dirvos-hu pero us fara ilusió per Nadal. M´encante el Nadal!!!! jejejej

jA SOM DOS!!!Menys mal que he trobat algú que li agradi el Nadal pq la gent del meu voltant no li agrada... i no el gaudeixo tant com podria... de fet m'han dit que a mesura que et fas gran t'agrada menys... Serà com un regal de Nadal!!! Quina emoció!!! :-///: :-///: :-///: Jo tinc ganes que arribi el Nadal... dos mesets i ja hi serem!!! wikiwiki::-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 1:05 pm

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

El Nadal haurie de ser la època mes chula, i mes felicitat!!! l´estiu esta be, però al Nadal t´abrigues be, seus al sofá amb la manteta i acurrucadets, la gent esta feliç, molts fan l´amic invisible, regalets, pots demostrar a les persones mes coses. Tot esta adornadet!!! Hi han llumetes, hi ha molta gent passejant pel carrer tot i que fa fred!!! Jo me tiro cantant nadales tot el dia!!!!! S´ha d´aprofitar que nomes es caten una vegada l´any!!!

I aixi estaria mitja hora o mes explicant coses ajajjjajaja

Ja som 2 nadalenques!!!!!! Bieeeeeeenn!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 1:15 pm

Vaig a dinar i a estudiar wapa!!!!

Avui tornare a les 8.. que despres vaig a casajuana a donar la paga i senyal (ja us contare) i a buscar un pedido del venca... i a comprar llibres a la caselles... completeta tinc la tarde!!!

Que vagi beeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Ànims a les 2!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:18 pm

miriameta ha escrit:Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

El Nadal haurie de ser la època mes chula, i mes felicitat!!! l´estiu esta be, però al Nadal t´abrigues be, seus al sofá amb la manteta i acurrucadets, la gent esta feliç, molts fan l´amic invisible, regalets, pots demostrar a les persones mes coses. Tot esta adornadet!!! Hi han llumetes, hi ha molta gent passejant pel carrer tot i que fa fred!!! Jo me tiro cantant nadales tot el dia!!!!! S´ha d´aprofitar que nomes es caten una vegada l´any!!!

I aixi estaria mitja hora o mes explicant coses ajajjjajaja

Ja som 2 nadalenques!!!!!! Bieeeeeeenn!!!!

Què bé!! Jo penso com tu!!! Així per nadal fem un conciertillo de Nadales... a més serà el teu últim nadal de soltera!!!!!!!!!!! Què xul.lo... Jo también em tiro el dia escoltant nadales i adorno la caseta (aq any si puc compraré un arbre natural) compro regalitos per tothom (m'arruino en definitiva) i jo estik més feliç no sé vosaltres... potser és l'esperit nadalenc però a mi m'encanta aq època de l'any i si a més et toca la loteria... et surt rodó!!! Jjajaja (no m'ha tocat mai eh... ja m'agradaria)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:23 pm

miriameta ha escrit:Vaig a dinar i a estudiar wapa!!!!

Avui tornare a les 8.. que despres vaig a casajuana a donar la paga i senyal (ja us contare) i a buscar un pedido del venca... i a comprar llibres a la caselles... completeta tinc la tarde!!!

Que vagi beeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Ànims a les 2!!!!

molt béeeeeeeeeeeee!! Explica'ns lo del vestit ehhhhh que avui ja serà teu!!! Fins dsps!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 1:28 pm

Ei que a mi també m'agrada molt el Nadal! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nenes, aquesta setmana que va d'intrigues????? :hmm:: :hmm:: primer la Lluneta i després la Miriameta! però la Lluneta només em va fer esperar unes hores i tu ens fas esperar fins Nadal!!! :-( :-( Bueno, tot lo bo es fa esperar, no?
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:29 pm

ise ha escrit:Ei que a mi també m'agrada molt el Nadal! :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Nenes, aquesta setmana que va d'intrigues????? :hmm:: :hmm:: primer la Lluneta i després la Miriameta! però la Lluneta només em va fer esperar unes hores i tu ens fas esperar fins Nadal!!! :-( :-( Bueno, tot lo bo es fa esperar, no?

Siiiiiiiiii!! A esperar s'ha dit... serà un regal de Nadal... jajajaja com estàs d'ànims wuapa??? A mi m'espera una tarda... d'infart!!! :-( :-( es que em foto amb uns berenjenals...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 1:31 pm

bé, ja tinc tots els ordenadors arreglats, bueno n'hi ha un que ara he de mirar per canviar els drivers però com a mínim podem treballar :-)ok:

Per cert, en quins merders t'has fotut ara? pq ahir també vas marxar ràpid, no?
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:39 pm

ise ha escrit:bé, ja tinc tots els ordenadors arreglats, bueno n'hi ha un que ara he de mirar per canviar els drivers però com a mínim podem treballar :-)ok:

Ets una crack!!! :-)ok: doncs, aixo que et deia de l'acadèmia, em van trucar ahir per donar-me les claus i explicar-me els horaris (i x això vaig marxar tant ràpid q m'esperaven) i em vaig asustar tantes hores!!! Avui començo... un palorro... a veure m'agrada i tot però fa mandra més que res... els nens molt monos (espero no haver-me d'empenedir de dir això) L'any passat ja hi vaig treballar però eren bastantes menos hores i aq any mira... a saco!!! No sé pas quan estudiaré!!! :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 1:45 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:bé, ja tinc tots els ordenadors arreglats, bueno n'hi ha un que ara he de mirar per canviar els drivers però com a mínim podem treballar :-)ok:

Ets una crack!!! :-)ok: doncs, aixo que et deia de l'acadèmia, em van trucar ahir per donar-me les claus i explicar-me els horaris (i x això vaig marxar tant ràpid q m'esperaven) i em vaig asustar tantes hores!!! Avui començo... un palorro... a veure m'agrada i tot però fa mandra més que res... els nens molt monos (espero no haver-me d'empenedir de dir això) L'any passat ja hi vaig treballar però eren bastantes menos hores i aq any mira... a saco!!! No sé pas quan estudiaré!!! :-( :-( :-(

Ja sé que et serà un pal però no et quedarà més remei que estudiar quan acabis de treballar i aprofitar els caps de setmana... :o-o: :o-o: no et queixaves que estaves soleta durant la nit??? Doncs ara ja tens feina! :-)) Pobreta meva! :-( acabarà rebentada!!!!! :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:48 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Ja sé que et serà un pal però no et quedarà més remei que estudiar quan acabis de treballar i aprofitar els caps de setmana... :o-o: :o-o: no et queixaves que estaves soleta durant la nit??? Doncs ara ja tens feina! :-)) Pobreta meva! :-( acabarà rebentada!!!!! :-( :-(

Ja... falta trobar les ganes... i no podré veure quasibé ls meves amigues... i tot pero bno mho he d'agafar positivament, un altre sou a casa!!! Em podré comprar pijades jajajaja 11 hores al dia faré!!!! Cada dia... no tindré ganes de res!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:54 pm

Bno em vaig despedint que he d marxar corrents o no em donarà temps de dinar tinc una hora i mitja!!!! A la nit si puc em connecto!!! Ànims i petonets!!!!!!!!!!! Vaig a l'estress dels nens A la guerra :: orrr:: :: orrr::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 1:55 pm

Que vagi molt bé guapíssima! :-)ok: :-)ok:
ise