miriameta ha escrit:Escolteu nenetes, si tot continua aixi.. al desembre o gener us donaré una noticia.
Quinaaaaaaaaa??? Quines ànsies!!!

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:03 pm
miriameta ha escrit:Escolteu nenetes, si tot continua aixi.. al desembre o gener us donaré una noticia.

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:05 pm
ise ha escrit:que si continuem parlant cada dia i anem fent trobades com fins ara, que l'amistat segurament augmentarà i que per poder parlar entre nosaltres no ens caldrà un foro.
de bonica que ets i sou clar!! Ànims!!! M'havies asustat un munt dic ja no tindré la meva ise donant els bons dies cada matí...

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:06 pm

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 12:46 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Escolteu nenetes, si tot continua aixi.. al desembre o gener us donaré una noticia.
Muakssssssssssssss!! Muaksssssssss!! Quan vulgueu sopar!!! de pizzes eh... no em feu cuinar...

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:51 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Escolteu nenetes, si tot continua aixi.. al desembre o gener us donaré una noticia.
Muakssssssssssssss!! Muaksssssssss!! Quan vulgueu sopar!!! de pizzes eh... no em feu cuinar...
Tu tranquila dona, jo soc especial pel dinar,pero les pizzes mencanten!! Un bon sopar i lo important es la companyia!!!

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 12:52 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Escolteu nenetes, si tot continua aixi.. al desembre o gener us donaré una noticia.
Quinaaaaaaaaa??? Quines ànsies!!!![]()

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 12:58 pm
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Escolteu nenetes, si tot continua aixi.. al desembre o gener us donaré una noticia.
Quinaaaaaaaaa??? Quines ànsies!!!![]()
Us haureu d´esperar jejeje, tinc ganes de dirvos-hu pero us fara ilusió per Nadal. M´encante el Nadal!!!! jejejej
Jo tinc ganes que arribi el Nadal... dos mesets i ja hi serem!!! 

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 1:05 pm

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 1:15 pm

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:18 pm
miriameta ha escrit:Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
El Nadal haurie de ser la època mes chula, i mes felicitat!!! l´estiu esta be, però al Nadal t´abrigues be, seus al sofá amb la manteta i acurrucadets, la gent esta feliç, molts fan l´amic invisible, regalets, pots demostrar a les persones mes coses. Tot esta adornadet!!! Hi han llumetes, hi ha molta gent passejant pel carrer tot i que fa fred!!! Jo me tiro cantant nadales tot el dia!!!!! S´ha d´aprofitar que nomes es caten una vegada l´any!!!
I aixi estaria mitja hora o mes explicant coses ajajjjajaja
Ja som 2 nadalenques!!!!!! Bieeeeeeenn!!!!

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:23 pm
miriameta ha escrit:Vaig a dinar i a estudiar wapa!!!!
Avui tornare a les 8.. que despres vaig a casajuana a donar la paga i senyal (ja us contare) i a buscar un pedido del venca... i a comprar llibres a la caselles... completeta tinc la tarde!!!
Que vagi beeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Ànims a les 2!!!!

Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 1:28 pm
primer la Lluneta i després la Miriameta! però la Lluneta només em va fer esperar unes hores i tu ens fas esperar fins Nadal!!!
Bueno, tot lo bo es fa esperar, no?
Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:29 pm
ise ha escrit:Ei que a mi també m'agrada molt el Nadal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nenes, aquesta setmana que va d'intrigues?????![]()
primer la Lluneta i després la Miriameta! però la Lluneta només em va fer esperar unes hores i tu ens fas esperar fins Nadal!!!
![]()
Bueno, tot lo bo es fa esperar, no?
es que em foto amb uns berenjenals...
Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 1:31 pm

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:39 pm
ise ha escrit:bé, ja tinc tots els ordenadors arreglats, bueno n'hi ha un que ara he de mirar per canviar els drivers però com a mínim podem treballar![]()
Per cert, en quins merders t'has fotut ara? pq ahir també vas marxar ràpid, no?

Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 1:45 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:bé, ja tinc tots els ordenadors arreglats, bueno n'hi ha un que ara he de mirar per canviar els drivers però com a mínim podem treballar![]()
Ets una crack!!!doncs, aixo que et deia de l'acadèmia, em van trucar ahir per donar-me les claus i explicar-me els horaris (i x això vaig marxar tant ràpid q m'esperaven) i em vaig asustar tantes hores!!! Avui començo... un palorro... a veure m'agrada i tot però fa mandra més que res... els nens molt monos (espero no haver-me d'empenedir de dir això) L'any passat ja hi vaig treballar però eren bastantes menos hores i aq any mira... a saco!!! No sé pas quan estudiaré!!!
![]()
![]()
Pobreta meva!
acabarà rebentada!!!!!

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:48 pm
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:bé, ja tinc tots els ordenadors arreglats, bueno n'hi ha un que ara he de mirar per canviar els drivers però com a mínim podem treballar![]()
Ets una crack!!!doncs, aixo que et deia de l'acadèmia, em van trucar ahir per donar-me les claus i explicar-me els horaris (i x això vaig marxar tant ràpid q m'esperaven) i em vaig asustar tantes hores!!! Avui començo... un palorro... a veure m'agrada i tot però fa mandra més que res... els nens molt monos (espero no haver-me d'empenedir de dir això) L'any passat ja hi vaig treballar però eren bastantes menos hores i aq any mira... a saco!!! No sé pas quan estudiaré!!!
![]()
![]()
Ja sé que et serà un pal però no et quedarà més remei que estudiar quan acabis de treballar i aprofitar els caps de setmana...![]()
no et queixaves que estaves soleta durant la nit??? Doncs ara ja tens feina!
Pobreta meva!
acabarà rebentada!!!!!
![]()

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 1:54 pm