NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:08 pm

miriameta ha escrit:Bueno nenes jejeje

A l´arribar a casajuana, la dona ma vist, m´ha somrigut i diu, fas cara de felicitat!! jajajaj

M´ha preguntat si volia tornarmel a probar per convencem o per fer l´ultima ullada jejeje i li he dit que me l´havia probat 2 vegades perque m´agradave molt (a part de per ensenyarvos-el eh!!!) i du: estas convençuda ehh!! jejej

I me l´ha portat perque el veiés, la penjat de la porta i nenes!!! SI!!!! es wapissssssssim!!!me quedat embobada....

Mentrestant el papa ha anat a pagar jejeje, mel regale ell.
La dona m´ha posat un calendari al davant i ma fet escollir un dia per fer la primera prova. I es el 6 de maig!!!! encara falte molt molt, pero bueno, tot arribara!!!

Haure d´anar amb les sabates i la roba interior de la boda, per fer arreglets *.-o-o.* si fes falta jejej

I despres d´aquest rotllo nenes nomes quede dir que.........

JA TINC VESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Felicitats!!! M'alegro moooooooooolt!!! Què guai que ja tinguis vestit i que l'haguem vist!!! Tenim privilegi i tot!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:15 pm

cuca lleida ha escrit:trankila ise no pasa res les coses se poden dir moltes vegades...
el que mes ens va agradar es la finca del Resquitx, pero no ho podem fer..aixi que l'altra opcio era el castell d'Albatarrec...
pero a veure si apreto al nino i anem el finde a veure les caves del Raimat i un altre que es diu el Castell del Remei ( crec que tambe son caves,....o bodegas..)

Voto per les caves!!! vaig estar a punt de fer-ho allí... si vols els menus i els preus te'ls envio que els tinc!!! són del 2008 però al menys tens una referència, i dels tipus de menjar que serveixen. :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:17 pm

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:hola ise,
moltes gracies per la teva ajuda. no saps lo que t'ho agraeixo, pq jo no soc de lleida i me costa saber llocs.
el Resquitx restaurant el vem anar a veure pero no ens va agradar pq ho fan a mogollon...fan mes d'una boda, i a lo millor tambe coincideixes amb un bateig o comunio...no se , volem que el lloc sigui per nosaltres . Imagino que si hi ha mes de una boda no estan tant per tu , i mes si tenim en compte que som una boda petit.....lo unic que si que ens va agradar molt es el menjar...
el dijous que ve anem a mirar la Dida...sabeu algo??
que alguna té el telefon de les caves de raimat , per trucar i veureu?? gracies
:-)ok:

A la Dida no hi he anat mai però m'he n'han parlat molt bé! i ara he pensat en un altre que també us pot agradar...jejejeje és l'Espígol!!!! és molt bonic, una boda al dia i el menjar molt bó! :-)ok: Al Castell del Remei, no se si fan una boda al dia o com o monten, ni idea :-/ :-/ i el telefon de les caves no el tinc :-( :-( suposo que la Lluneta o la Gemma el deuen tenir :o-o:

Ho has encertat ise!! Jo el tinc així que si cuca el vols m'ho dius i t'ho envio tot! I al Palau de Margalef???? Està super bé i els preus també!!! No ho heu pensat???
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:19 pm

cuca lleida ha escrit:el Espigol és el que esta anat cap a balaguer oi?'
saps que passa també...jo!! es que el meu nino diu que ja que ho fem que ha de ser especial i a lo grande(sempre dintre de uns limits) i vol que al restaurant hi hagi jardins, el lloc li ha de agradar...no se...es molt detallista i s'hi fixe molt en petites coses...ja li comentaré a veure que diu.
Ara l'he trucat i també ma dit lo del Castell dle Remei....a veure si podem aconseguir telefon per demanar una cita.
jo!! saps, ets un solet ise...( i les demes també) m'esteu ajudant un munt.
MOLTES MOLTES MOLTES GRACIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Jo vaig anar a una boda al Castell del Remei i molt i molt bé... lo que passa és que l'any passat van canviar d'amos i ara no sé com ho fan! És qüestió de preguntar :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:21 pm

Bno nenes!! Aquí he acabat la meva jornada laboral!! Mireu quines hores!!! i no tinc ganes més que de dormir!!! Acabaré rendida divendres!!! No hi vull ni pensar!!!! :-( :-( :-( I ara que me conecto expressament em trobo que no hi ha ningú... quina depre!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 8:34 pm

lluneta29 ha escrit:Bno nenes!! Aquí he acabat la meva jornada laboral!! Mireu quines hores!!! i no tinc ganes més que de dormir!!! Acabaré rendida divendres!!! No hi vull ni pensar!!!! :-( :-( :-( I ara que me conecto expressament em trobo que no hi ha ningú... quina depre!!!

de depre ressssssssssss eh lluneta wapa!!!!!!!!

aqui estem per animar el panorama jejejeje

necessites una bona dosi de caldea... ja hu vec ja!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 8:36 pm

lluneta29 ha escrit:Felicitats!!! M'alegro moooooooooolt!!! Què guai que ja tinguis vestit i que l'haguem vist!!! Tenim privilegi i tot!!! >.-<: >.-<:

Sou les uniques fantàstiques privilegiades ejejeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 8:39 pm

Si que som privilegiades, si! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i contentes que n'estem! jejejeje

MOLTES FELICITATS MIRIAMETA, JA TENS VESTIT!!!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:39 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Bno nenes!! Aquí he acabat la meva jornada laboral!! Mireu quines hores!!! i no tinc ganes més que de dormir!!! Acabaré rendida divendres!!! No hi vull ni pensar!!!! :-( :-( :-( I ara que me conecto expressament em trobo que no hi ha ningú... quina depre!!!

de depre ressssssssssss eh lluneta wapa!!!!!!!!

aqui estem per animar el panorama jejejeje

necessites una bona dosi de caldea... ja hu vec ja!!!!

Si vaig tot el dia estressada... sort que els nens no em donen massa problemes... són xarraires pro van fent... >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:41 pm

ise ha escrit:Si que som privilegiades, si! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i contentes que n'estem! jejejeje

MOLTES FELICITATS MIRIAMETA, JA TENS VESTIT!!!!!

Mira-la!!!!!!!!!! Holaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Matí- tarde i nit!!! Ui... al final m'avorriràs!!!! :-(
lluneta29 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 01, 2008 8:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 8:41 pm

EI WAPES JO SEGUEIXO AKI,
es que aixo del foro es nou per mi i me costa una miketa
Lluneta si pots ferme el favor de enviarm-ho te estare molt agraida...i sobretot si tinguessis el tlf....jo!! de veritat sou un sols
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 8:42 pm

EEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GUAPA!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Com ha anat el prime dia de profe??? jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 8:43 pm

Ei cuca és veritat!!! El Palau de Margalef!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 8:43 pm

MOLTES MOLTES MOLTES FELICITATS MIRIAMETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA TENS EL TEU VESTIDET DE PRINCESA.......
. que bé quina ilu nena!!!
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:44 pm

ise ha escrit:EEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GUAPA!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Moooolt bé m'ho imaginava pitjor... em falta material pro aquest finde ho faré i em faré fotocopies (unes quantes i tal) Es que avui anava cega sense saber què fer ara ja si... està bé, cada dia m'agrada més!! Ara falta les ganes de posar-se a estudiar!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 8:44 pm

Del Palau de Margalef hem sembla que encara tinc els papers per aqui casa :hmm:: :hmm:: els busco i t'els envio! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 8:45 pm

ise ha escrit:Ei cuca és veritat!!! El Palau de Margalef!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

si que ho hem pensat pero fijo que demanen un minim de gent i no arribem ni als 100 ....que trist.... a més m'hen dit aque al Palau es fa per catéring no??
pero de totes maneres lo del catering m'es igual pq el lloc es xulissim...
si teniu info de si demanen minim us ho agrairia , de totes maneres intentare trucar-hi dema
:-()-)
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 8:45 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:EEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII GUAPA!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Moooolt bé m'ho imaginava pitjor... em falta material pro aquest finde ho faré i em faré fotocopies (unes quantes i tal) Es que avui anava cega sense saber què fer ara ja si... està bé, cada dia m'agrada més!! Ara falta les ganes de posar-se a estudiar!!!

Tu pots!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:46 pm

ise ha escrit:Del Palau de Margalef hem sembla que encara tinc els papers per aqui casa :hmm:: :hmm:: els busco i t'els envio! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Tranqui ise, jo els tinc d'aq matí de la miriameta no cal que els escanejis que ja ho tinc jo si no et sap greu... te trec feina :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 8:47 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Del Palau de Margalef hem sembla que encara tinc els papers per aqui casa :hmm:: :hmm:: els busco i t'els envio! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Tranqui ise, jo els tinc d'aq matí de la miriameta no cal que els escanejis que ja ho tinc jo si no et sap greu... te trec feina :-)ok:

Perfecte preciosa! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants